فروش ویلا دوبلکس در شمال نوشهر سیسنگان با سند تک برگ

کد ملک : A1518

فروخته شد 1,100,000,000 تومان - ویلا شمال
200 مترمربع 3 اتاق خواب 2 سرویس بهداشتی 2 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

فروش ویلا دوبلکس در شمال نوشهر سیسنگان با سند تک برگ

 

مشخصات شهرک و ویلا

این ویلا بصورت شهرکی بوده و از امنیت بالایی نیز برخوردار می باشد. نگهبانی ۲۴ ساعته،در ریموت دار، باغبان فضای سبز و .. از امتیازات این شهرک می باشد. شهرک مورد نظر کلا حدود ۲۰ پلاک  ویلا  و زمین می باشد. ویلای فوق در اواسط شهرک قرار داشته و شرقی غربی رو به مشرق می باشد و فضای سبز آن نیز بسیار زیبا با گلهای مختلف آراسته شده است. سند این ویلا بصورت ششدانگ تک برگ بوده و دارای  آب برق گاز می باشد.

فروش ویلا دوبلکس در شمال نوشهر سیسنگان با سند تک برگ از گزینه های عالی برای خرید ویلا در شمال می باشد.

مشخصات متراژی ویلا

۳۰۰ متر زمین ۲۰۰ متر بنا، ۳ خواب مستر، سالن بزگ

تراس بزرگ با دید عالی به جنگل، ۳ خواب مستر از مشخصات دیگر این ویلا می باشد.

نمای بیرون ساختمان نیز از جنس سیمان سفید و ابزار می باشد که زیبایی خاصی به ساختمان داده است.

از مزیت های دیگر آن نزدیک بودن به جاده با فاصله 500 متر می باشد که دسترسی راحت به ویلا ی شخصی تان را ممکن می گرداند. اکثر ویلاهای این شهرک بصورت دوبلکس می باشد. جاده های شهرک پهن بوده و براحتی ماشینها از کنار هم عبور می کنند.

امتیازات اب برق و گاز در این شهرک بالا سر همه ملک ها موجود می باشد. ارتفاع دیوار ویلاها در این شهرک طبق اساسنامه حدود ۱ متر می باشد و با کاج لاوسون نیز پوشیده شده است. سیستم روشنایی فاز شب نیز در شهرک دایر می باشد.

این شهرک جهت برقراری نظم و امنیت ، دارای هیات مدیره و مدیر عامل نیز می باشد که توسط مالکین خود شهرک انتخاب می گردد. شارژ این شهرک نیز بر اساس مصوبه هیات مدیره هرساله به مالکین اعلام می گردد.

شهرک فوق بین شهر نوشهر و پارک سیسنگان قرار دارد و با شهر نوشهر فاصله کمی داشته و براحتی میتوانید به امکانات شهری نیز دسترسی پیدا کنید.

دریای بسیار زیبای این منطقه با ساحل شنی بینطیر در نزدیکی این ویلا، از مزایای دیگر این آن می باشد که خرید این ویلا را برای هر فردی جذاب تر می گرداند. نزدیکی دریا و جنگل در مکانی که این ویلا قرار دارد از مزایای دیگر آن میباشد که نشاندهنده  واقعی طبیعت شمال کشور می باشد و با مشاهده این مناظر شما میتوانید کل ۴ فصل سال را در این منطقه با تمام وجود لمس نمایید.

شهرک با نگهبانی،اینترنت وای فای، هیئت مدیره دوربین مدار بسته،فاصله با دریا کمتر از ۵ دقیقه فاصله با جنگل هم ۵ دقیقه.

توضیحات تکمیلی

یکی از مناطقی که دریا و جنگل در کمترین فاصله از هم قرار دارند مکان این شهرک بوده و شهرک مد نظر دارای سایت رسمی و ثبت شده در گوگل میباشد و با شهرک های تازه تاسیس که سالها زمان میبرد تا به تکامل برسند، متفاوت است.

فروش ویلا دوبلکس در شمال نوشهر سیسنگان با سند تک برگ از ما بخواهید.

یکی از مکانهای تفریحی نزدیک این ویلا

از اماکن تفریحی و دیدنی نزدیک به این منطقه می توان به پلاژ های ساحلی مختلف اشاره کرد.

پلاژهای ساحلی نوشهر(طرح سالم سازی دریا)

از پلاژهای ساحلی نوشهر می توان یه پلاژ سیترا، یا همان پلاژ حسینی قدیم  را نام برد که در داخل شهر نوشهر قرار دارد و یک مکان بسیار خوب و مفرح برای گذراندن اوقات فراغت می باشد.

همچنین وسایل بازی  و ورزشی و سرگرمی نیز در این مکان تعبیه شده است.

در اطراف نوشهر تا پارک سیسنگان نیز چندین پلاژ به نامهای پلاژ مهران در منطقه توسکاتک، پلاژ سیسنگان واقع در بخش ساحلی پارک سیسنگان و پلاژ انارور در منطقه انارور را نام برد که بهترین پلاژ در این منطقه مربوط به پلاژ انارور می باشد و بهترین ساحل شنی منطقه را نیز داراست.

فروش ویلا دوبلکس در شمال نوشهر سیسنگان با سند تک برگ در بانک اطلاعات املاک شمال

پلاژ ساحلی انارور

در این مکانها همچنین وسایل سرگرمی در آب همانند قایق سواری، جت اسکی، شاتل و غیره را می توان نام برد. پلاژ ساحلی آرام انارور تقریبا در فاصله 20 کیلومتری نوشهر به سمت نور قرار دارد.

سوییت ها و آلاچیق هایی نیز برای اجاره شبانه و یا روزانه در محل تدارک دیده شده است.

پلاژ مهران و پلاژ سیسنگان

پلاژ مهران و پلاژ سیسنگان نیز در فاصله 25 کیلومتری نوشهر به سمت نور قرار گرفتند و تقریبا حدفاصل دو شهر نوشهر و نور قرار دارند.

در این پلاژ ها همچنین مکانی جهت شنای بانوان تدارک دیده شده و نجات غریق نیز جهت حفظ جان مسافرین محترم هنگام شنا کردن در این مکانها وجود دارد.

معمولا این پلاژها دز 6 ماهه اول سال و بویژه فصل تابستان دایر می باشند. به لحاظ فضای پارک ماشینها و فضای بازی کودکان، پلاژ انارور در اطراف نوشهر نسبت به پلاژهای دیگر از فضای بیشتری برخوردار می باشد.

همچنین به طول چندین کیلومتر از این پلاژها بویزه پلاژ انارور ، ساحل شنی وجود داشته و مسیر بسیار زیبا و مفرح برای پیاده روی و موتور سواری 4 چرخ بوجود آورده است.

ساعت کار این پلاژها هم در ایام تابستان و تعطیلات عید بصورت شبانه روزی می باشد.

مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال جهت فروش ویلا دوبلکس در شمال نوشهر سیسنگان با سند تک برگ، و سایر مناطق نوشهر تا رویان و متل قو، همه روزه و از ساعت 8 صبح الی شب جهت خرید و فروش زمین و ویلا در منطقه نوشهر تا رویان در خدمت شما عزیزان می باشد.

تماس با مدیریت : 09113900963 دکتر امامی

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید