خرید ویلا در ملکار نوشهر

  • خرید ویلا ملکار (
  • خرید ویلا ملکار (2)
  • خرید ویلا ملکار (3)
  • خرید ویلا ملکار (4)
  • خرید ویلا ملکار (5)
  • خرید ویلا ملکار (6)
  • خرید ویلا ملکار (7)

کد ملک : A2348

برای فروش 3,500,000,000 تومان - ویلا شمال
180 متر مربع 3 اتاق خواب 2 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید ویلا در ملکار نوشهر 

متراژ :۲۵۰متر زمین /۱۸۰متر بنا 

اسناد :  سند در دست اقدام ۲۰٪کار‌مانده

مشخصات : ویلا نوساز/3خوابه/دارای دو سرویس ویک لاندری/نما طرح روف

قیمت :3.500.000.000تومان

خرید ویلا در ملکار نوشهر 

 آشنایی با منطقه ی ملکار در نوشهر

آشنایی با مناطق

روستای ملکار واقع در استان مازندران و از توابع شهرستان نوشهر می­ باشد. این روستا در فاصله 20 کیلومتری شهرستان نوشهر به سمت رویان قرار دارد و مدت زمان لازم جهت رسیدن به ملکار، از نوشهر حدود 15 دقیقه با اتومبیل می­ باشد.

این روستا دارای جمعیتی حدود 1123 نفر بر اساس سرشماری سال 1385 می­ باشد. با احتساب جمعیت غیربومی، تعداد ساکنین آن بصورت موقتی و دائمی تقریباً دو برابر جمعیت ذکر شده می­ باشد.

خرید ویلا در ملکار نوشهر 

 ورودی­ های اصلی روستای ملکار کدامند؟

روستای ملکار دارای ورودی­ های اصلی سی دشت، ورودی محل ملکار، خیابان کشاورز و خیابان دهکده سبز می باشد. همه این ورودی­ ها درنهایت از طریق یک خیابان آسفالته از داخل روستا به همدیگر و روستاهای همجوار متصل می­ شوند.

روستای ملکار دارای ورودی­ های اصلی سی دشت، ورودی محل ملکار، خیابان کشاورز و خیابان دهکده سبز می باشد. همه این ورودی­ ها درنهایت از طریق یک خیابان آسفالته از داخل روستا به همدیگر و روستاهای همجوار متصل می­ شوند.

 همسایه ­های روستای ملکار کدامند؟

روستای ملکار از شمال به دریای خزر، از جنوب به روستای حمزده، از غرب به روستای حوضکتی و چلندر و از شرق به روستای انارور و سنگسرا متصل می­ باشد.

ملکار، هم از طریق اتوبان نوشهر به نور و هم از طریق دسترسی محلی از داخل روستا و هم بواسطه راه جنگلی و جاده گاز می­تواند به روستاهای همسایه متصل شود.

 امکانات اولیه در روستای ملکار جهت زندگی روزمره شامل چه چیزهایی می­ باشد؟

این روستا همانند سایر روستاهای غرب استان مازندران بواسطه نزدیک بودن شهرها بهم و توریست­ پذیر بودن منطقه، همیشه آمادگی لازم جهت پذیرایی از توریست و جمعیت بومی را داشته است.

سوپرمارکت، میوه فروشی، قصابی، مرغ فروشی، هتل، مسافرخانه، سوئیت، ویلا اجاره­ ای، نانوایی محلی و ماشینی، مدرسه ابتدایی و راهنمایی، فروشگاه لباس، برنج فروشی و هر آنچه که موردنیاز اولیه برای زندگی می ­باشد را می­توان در روستای ملکار نوشهر یافت.

خرید ویلا در ملکار نوشهر 

مزیت های ملکار

 نزدیکی دریا و جنگل :

 همانطور که می­ دانید روستای ملکار در نوار ساحلی خزر در استان مازندران و شهرستان نوشهر قرار دارد.به عبارتی موقعیت این زمین­ها جلگه­ ای می ­باشد و از قدیم استان مازندران بویژه غرب آن را جلگه مازندران می ­نامیدند.در این قسمت فاصله بین جنگل و دریا بسیار کم بوده و در بیشترین فاصله به 2 الی 3 کیلومتر ممکن است برسد.روستای ملکار نزدیک دریا و جنگل است این فاصله نزدیک می ­تواند یکی از مزیت­ های اصلی روستای ملکار جهت جذب سرمایه­ گذار و خرید یا فروش خانه در ملکار نوشهر باشد.

روستای ملکار نزدیک جنگل

عامل مهم بعدی در ارتباط با بازدهی سرمایه­ گذاری در روستای ملکار

 نزدیکی آن به جاده چالوس (کندوان) و جاده هراز می­باشد. این روستا با ورودی جاده چالوس به تهران حدود 30 کیلومتر فاصله داشته و با جاده هراز به تهران نیز حدود 100 کیلومتر فاصله دارد.این موضوع رفت و آمد به پایتخت و سایر شهرهای کشور را سهل نموده و باعث جذب سرمایه ­گذاران بیشتری در منطقه می­ شود.

 نکته بعدی نزدیکی به شهر نوشهر می ­باشد و دسترسی آن به امکانات شهری آسان می­ باشد.

یکی از این امکانات، فرودگاه شهرستان نوشهر می­ باشد. این فرودگاه در طول هفته پرواز به سمت تهران، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز و سایر شهرها را داشته و زمان رسیدن به شمال کشور، بویژه روستای ملکار نوشهر را سریعتر می نماید.

مزیت بعدی روستای ملکار اینست که از توابع شهرستان نوشهر می­باشد.

چراکه این شهر به دلیل داشتن بندر نوشهر، تبدیل به منطقه ویژه اختصاص شده است.

 بزودی نیز ممکن است با تصویب لایحه هیأت دولت در مجلس شورای اسلامی به بازار آزاد نوشهر تبدیل شود.

در اینصورت سرمایه­ گذارانی که در منطقه نوشهر و همچنین روستای ملکار حضور دارند، می­توانند از تمام مزایای یک منطقه آزاد، سود ببرند.

 همچنین با تبدیل شدن نوشهر به منطقه آزاد، سرمایه ­گذاری در شمال کشور بویژه خرید و فروش خانه، ویلا، زمین، آپارتمان و… رونق بیشتری می ­یابد.

روستای ملکار نیز از این اتفاقات بی ­نصیب نخواهد ماند.

 چنانچه شما عزیزان در حومه شهرستان نوشهر و از جمله روستای ملکار اقدام به سرمایه­ گذاری و یا زندگی موقت و یا دائمی نمایید می­ توانید کارت مرز نشینی (مرز دریایی) دریافت نمایید و در آینده نیز از مزایای آن برخوردار شوید.

  یکی از طرح ­های دیگری که در حال اجرا شدن در منطقه ساحلی نوشهر به سمت رویان می­ باشد، احداث جاده ساحلی از داخل آب می ­باشد. این موضوع نیز در افزایش جذب توریست و سرمایه ­گذار نقش بسزایی در منطقه خواهد داشت.

 مورد بعدی مربوط به آزادراه تهران شمال می­باشد.

تماس با مدیریت سایت :09113900963آقای امامی

 آشنایی با شهر نوشهر،خرید و فروش زمین و ویلا در نوشهر

   خرید زمین در ملکار

 

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید