خرید ویلا استخر دار شمال

  • خرید ویلا نوشهر
  • خرید ویلا نوشهر (5)
  • خرید ویلا نوشهر (6)

کد ملک : A2467

برای فروش 6,000,000,000 تومان - ویلا شمال
500 متر مربع 5 اتاق خواب 0 حمام 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید ویلا استخر دار شمال

 

متراژ :زمین ۹۰۰ متر بنا ۵۰۰ متر

اسناد :بافت مسکونی

مشخصات :خرید ویلا در منطقه ی انارور نوشهر/5خوابه/دارای استخر سونا جکوزی نیم کاره/ساختمان ۷۰ درصد کار شده/شهرک با نگهبان دید جنگل ودریا/حیاط بزرگ

قیمت :قیمت ۶ میلیارد

 

خرید ویلا استخر دار شمال

آشنایی با منطقه انارور – نوشهر – مازندران

آشنایی با مناطق

منطقه یا روستای انارور یکی از زیباترین مناطق خطه سرسبز شمال کشور می باشد. این روستا در استان مازندران و حومه شرقی شهرستان نوشهر به سمت نور واقع شده است.

روستای انارور از سمت غرب در 25  کیلومتری شهرستان بندری نوشهر  و از سمت شرق در 25 کیلومتری شهرستان ساحلی نور  و 15 کلیومتری رویان، در استان مازندران واقع شده است.

خرید ویلا استخر دار شمال

جاذبه های مذهبی و توریستی انارور نوشهر چیست؟

  • وجود اماکن تفریحی و مذهبی نیز در این روستا باعث جذب توریست و گردشگران مختلف شده است. مسجد امام حسین (ع) روستای انارور با زیربنای 1000 متر، امام زاده نوح (ع) و امام زاده فارس (ع) از جاذبه های مذهبی این روستا می باشند.

 

  • از مناطق گردشگری روستای انارور می توان به پلاژ ساحلی آرام انارور ، فروشگاه زنجیره ای تونل، زمین فوتبال واقع در دامنه جنگل و آبشار انارور در دل جنگل اشاره کرد.
  • همچنین چهره های سرشناس ورزشی مملکت مان همانند آقای صمد مرفاوی، پرویز مظلومی و رییس سابق فدراسیون فوتبال آقای کفاشیان و هنرمندان معروف کشور همانند آقای محمد انصاری هنرپیشه معروف و آقای مجید انصاری مدل مرد معروف ایران(شهرک غزال)، نیز در منطقه انارور اقدام به خرید ویلا نموده اند. این منطقه دارای 5 ورودی به ساحل شنی دریا می باشد که دارای طول 3 کیلومتری می باشد.
  • چشمه ی آب شرب انارور از دیگر جاذبه های این منطقه می باشد که هم جهت مصارف آب شرب و هم جهت مسایل تفریحی و گردشگری استفاده می شود و در دل گرمای تابستان دارای آبی سرد و گوارا می باشد.
  • کته کبابی قوام الدین، فست فود تیم برگر که جنب پلاژ ساحلی انارور واقع شدند، همچنین رستوران کاسپین، رستوران بهارنارنج با موسیقی زنده و هایپر مارکت های مختلف نظیر تهران مارکت، ملل مارکت، مواد غذایی رویانیان، همچنین شیرینی سرای ساقدوش، پیتزا تهران ویچ، همگی در این منطقه ی زیبا واقع شدند.

تماس با مدیریت سایت دکتر امامی

09113900963

جهت خواندن ادامه ی مطالب بر روی لینک زیر کیلیک فرمایید.

   آشنایی با انارور

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید