مقالات

مقالات خرید و فروش ویلا در شمال

خرید ویلا در شمال خرید ویلا در نوشهر شهرک منظر دریا

خرید ویلا در شمال شهرک منظر دریا

خرید ویلا در شمال خرید ویلا در نوشهر شهرک منظر دریا

شهرک منظر دریا ، یکی از زیباترین شهرک های شمال کشور می باشد. اگر چنانچه بدنبال خرید ویلا در شمال خرید ویلا در نوشهر شهرک منظر دریا می باشید مطلب زیر کمک خوبی برای شناخت بهتر این شهرک می باشد.

 

خرید ویلا در شمال شهرک منظر دریا

این شهرک به لحاظ موقعیت جغرافیایی در ارتفاع بالایی از سطح جاده نوشهر به نور قرار گرفته و در حد فاصل بین روستاهای چلک و کهنه سرا قرار گرفته است.

شهرک منظر دریا تقریباً در انتهای خیابان ریاست جمهوری به سمت جنگل قرار گرفته است، جاده ای مستقیم و بدون پیچ و خم، با دید بسیار زیبا به جنگلهای سرسبز رشته کوه البرز.

برای رسیدن به این شهرک، باید مسیر تقریباً ۱۰ کیلومتری نوشهر تا چلک را پیموده و پس از آن وارد خیابان ریاست جمهوری چلک شده و بعد گذراندن مسافت ۱ کیلومتر در این خیابان به شهرک منظر دریا خواهد رسید.

این شهرک جزء شهرک های جنگل جلگه ای بوده و اکثر زمین های آن نیز دارای مجوز ساخت بوده که بیشتر زمین ها فروش رفته و در آن ساخت و ساز انجام شده است.

خرید ویلا در شمال خرید ویلا در نوشهر شهرک منظر دریا می تواند انتخاب نهایی خیلی از شما عزیزان باشد و لذت واقعی سفر به شمال و گذراندن اوقات فراغت را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

خرید ویلا در شمال خرید ویلا در چلک شهرک منظر دریا

            خرید ویلا دامنه جنگل در شمال خرید ویلا در نوشهر شهرک منظر دریا

 

شهرک منظر دریا بالای ۱۰۰ پلاک بوده و جزو شهرک های بزرگ منطقه می باشد. دید به دریای عالی ای که این شهرک دارد از امتیازات ویژه آن بوده و همزمان علاوه بر دید دریا، دید جنگل فوق العاده ای نیز دارد.

چندین ویلای قدیمی ولی شیک در این شهرک وجود دارد، و ویلاهای نوساز همگی ویلاهای لوکس بوده و امکانات مختلف از جمله استخر،سونا، جکوزی و … را دارا می باشند.

این شهرک دارای گیت نگهبانی بوده و نگهبانان ۲۴ ساعته برای حفظ امنیت و نگهبانی از ملک های شهرک دارد.

شهرک منظر دریا فاصله کمی با جنگل داشته و مسیر پیاده روی بسیار خوب و مفرحی برای ساکنین این شهرک بوجود آورده و البته آسفالت بودن جاده جنگلی در این منطقه، گشت و گذار با وسیله نقلیه را هم برای همه ممکن ساخته است.

این شهرک نزدیک به کاخ ریاست جمهوری واقع شده، که این کاخ برای استفاده کارکنان نهاد ریاست جمهوری بنا شده است.

 

خرید ویلا لاکچری در شمال خرید ویلا در نوشهر شهرک منظر دریا

مشاوره

چنانچه هدف شما خرید ویلا در شمال بویژه شهرستان نوشهر و حومه آن و بویژه منطقه چلک و شهرک منظر دریا می باشد، می توانید از طریق تماس با مشاورین مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال در کمترین زمان ممکن به خواسته خود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید