مقالات

مقالات خرید و فروش ویلا در شمال

خرید و فروش زمین و ویلا در ریاست جمهوری چلک

خرید و فروش زمین و ویلا در ریاست جمهوری چلک
خرید و فروش زمین و ویلا در ریاست جمهوری چلک:
خرید زمین و ویلا در ریاست جمهوری چلک

خرید زمین و ویلا در ریاست جمهوری چلک

خیابان ریاست جمهوری چلک در حد فاصل بین روستاهای چلک(چیلک) و کهنه سرا واقع شده است و یک خیابان تقریبا ۲کیلومتری و مستقیم از جاده اتوبان نوشهر -نور تا دل جنگل های زیبای این خطه می باشد که در انتهای این خیابان واقع شده است.
خرید ویلا در شهرک برند

خرید ویلا در شهرک برند

کل مسیر این خیابان آسفالت بوده و شهرک های کوچک و بزرگی زیادی نیز در این راستا وجود دارند. از شهرک های بزرگی و برند خیابان ریاست جمهوری می توان به شهرک منظردریا، شهرک نارنج،شالی، شهرک پامچالان، شهرک عمارت و چندین و چند شهرک دیگر نام برد.قیمت زمین نیز در این منطقه نسبت به سایر مکان ها،بالاتر بوده و دید به جنگل و دریای خیلی خوب نیز از دیگر مزیت های این منطقه می باشد.
Related image
اکثر زمین هایی که در راسته این خیابان وجود دارند دارای سند جنگل جلگه ای می باشند که به استثنای چند شهرک، که تغییر کاربری گرفته اند بقیه زمینها برای ساخت شامل کسب جواز ساخت و یا پایان کار نمی شوند و اگر چنانچه اقدام به ساخت ویلا نموده اید می توانید از طریق قانونی انشعابات آب،برق و گاز را دریافت نمایید.
کمی بعد از ورودی خیابان ریاست جمهوری، پمپ بنزین،سوپرمارکت،فروشگاه لباس و… جهت تامین نیازهای روزمره نیز وجود دارد. انتهای این خیابان وصل به جنگل بوده و از راه جنگل نیز به روستاهای همجوار  ارتباط دارد که این مسیر بسیار زیبا بوده و پیمودن این مسیر آرامش خاصی را برایتان به وجود می آورد.
Image result for ‫هتل آراز چلک‬‎
منطقه ریاست جمهوری چلک در فاصله حدودا ۱۰ کیلومتری نوشهر به سمت نور قرار گرفته است و فاصله شهر نوشهر تا این منطقه کلا، ۷ دقیقه می باشد.
یک هتل  ۵ستاره بنام هتل آراز نیز در قسمت ساحلی منطقه ریاست جمهوری در حال ساخت می باشد که بر جذابیت های این منطقه افزوده است.

Image result for ‫روند قرارداد ملک‬‎

چنانچه قصد خرید و فروش زمین و ویلا در شمال کشور بویژه ریاست جمهوری چلک را دارید، مجموعه بانک اطلاعاتی املاک شمال با مشاورین متخصص حوزه مسکن و مستغلات در خدمت شما می باشد تا با خاطره ای خوش و خریدی سالم در این منطقه همراه شوید.

 

تماس با مدیریت : دکتر امامی 09113900963

دیدگاهتان را بنویسید