مقالات

مقالات خرید و فروش ویلا در شمال

خرید فروش ویلا و زمین در شمال نوشهر شهرک آپادانا

خرید ویلا در شهرک آپادانا

خرید فروش ویلا و زمین در شمال نوشهر شهرک آپادانا

 

موقعیت مکانی شهرک آپادانا

 شهرک آپادانا در حد فاصل بین شهرستان نوشهر و پارک جنگلی سیسنگان قرار گرفته است. شهرک زیبا و بی نظیر، با ارتفاعی بالاتر از سطح دریا و جاده نوشهر به نور و دید بسیار زیبا و رویایی به دریا و جنگل های سرسبز و سر به فلک کشیده، که مقصد نهایی خیلی از هموطنان جهت خرید ویلا در شمال میباشد.

شهرک آپادانا چلندر نوشهر

شهرک دامنه جنگلی آپادانا

ساختار شهرک

این شهرک، جنگلی بوده و در دامنه جنگل واقع شده است. یک جاده پهن و عریض از وسط بصورت شمالی جنوبی، شهرک را به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم نموده و چندین خیابان نیز بصورت شرقی و غربی در امتداد جاده شمالی، این شهرک را به پلاک های زیادی تقسیم نموده است.

شهرک آپادانا مازندران

شهرک آپادانا نوشهر

شیب ملایم از قسمت جنوب شهرک به سمت شمال آن جلوه خاصی به شهرک داده و مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری خوبی را نیز برای ساکنین آن فراهم نموده است.

 

مزیت های خرید فروش ویلا و زمین در شمال نوشهر شهرک آپادانا

موقعیت جغرافیایی این شهرک، نگهبانی ۲۴ ساعته، گیت ورودی و خروجی، دوربین مداربسته، ساختار درونی شهرک، مسیر دسترسی به شهرک، جاده آسفالته تا خود شهرک، امکانات آب و برق و گاز، هیأت مدیره و اساسنامه شهرک، دسترسی راحت به شهر رویان و نوشهر، دسترسی راحت به جاده چالوس و جاده هراز و… باعث شده است تا شهرک آپادانا به یکی از بهترین شهرک های منطقه جهت خرید زمین یا ویلا و ساخت و ساز تبدیل شود.

شهرک آپادانا چلندر رو به دریا

شهرک آپادانا با سطح ارتفاع بالا

 

مشاوره

چنانچه خواستار خرید ملک در این شهرک می باشید و بدنبال مکانی مناسب جهت سرمایه گذاری در شمال می باشید مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال این شهرک را به شما پیشنهاد می نماید و شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

تماس با مدیریت : دکتر امامی

مشاوره 24 ساعته بانک اطلاعات املاک شمال

                مشاوره تخصصی بانک اطلاعات  املاک شمال

 

09113900963

دیدگاهتان را بنویسید