مقالات

مقالات خرید و فروش ویلا در شمال

خرید ویلا در چلک با موقعیت ساحلی و جنگلی در شمال

خرید ویلا در چلک

خرید ویلا در چلک با موقعیت ساحلی و جنگلی در شمال ، از سراسر کشور متقاضی زیاد داشته و همه ساله مردم زیادی در سفر به شمال کشور از این منطقه دیدن می نمایند.

موقعیت جغرافیایی روستای چلک و مزیت های آن جهت سرمایه گذاری

روستای چلک یکی از زیباترین مناطق شهرستان نوشهر می باشد و در فاصله 10 کیلومتری از این شهرستان قرار دارد.

فاصله نزدیک دریا و جنگل و حضور ورزشکاران نامی این مملکت همانند علی دایی و علی پروین، وجود سرمایه گذاران بزرگ کشور در این منطقه، احداث کاخ ریاست جمهوری در دوران آقای هاشمی رفسنجانی در این روستا و دید بسیار عالی به جنگلهای سرسبز و مرتع این منطقه، همه و همه باعث شده است تا روستای چلک به یکی از اولویت های اصلی سرمایه گذاران و خریداران ملک جهت خرید ویلا در چلک با موقعیت ساحلی و جنگلی در شمال ، تبدیل شود.

سرمایه گذاری در چلک

همچنین در بخش ساحلی روستای چلک، چندین آپارتمان، هتل پنج ستاره و شهرک های ساحلی لوکس بنا شده است. در روستای چلک نسبت به بقیه روستاهای حومه شهرستان نوشهر، قیمت زمین بالاتر بوده و از طرفی دیگر قیمت ویلای ساخته شده برای فروش و متقاضی خرید ویلا نیز بیشتر می باشد.

خرید ویلا جنگلی در چلک

خرید ویلا ساحلی در چلک

مشاوره

چنانچه قصد خرید زمین در چلک، خرید ویلا در چلک با موقعیت ساحلی و جنگلی در شمال ، سرمایه گذاری مطمئن در روستای چلک، پیمانکاری ساختمان، فروش ملک و یا هر آنچه مد نظرتان است را داشته اید، مجموعه بانک اطلاعاتی املاک شمال با سابقه چندین ساله و متشکل از برترین مشاورین منطقه شمال و پیمانکاران برجسته، آماده خدمت رسانی به شما سروران گرامی می باشد.

خرید ویلا لاکچری در چلک

خرید ویلا لوکس در چلک

باعث افتخار مجموعه بانک اطلاعاتی املاک شمال می باشد که کمکی هرچند ناچیز در راستای  خرید ویلا در چلک با موقعیت ساحلی و جنگلی  در شمال ، به شما سروران گرامی نماید.

تماس با مدیریت : 09113900963 دکتر امامی

دیدگاهتان را بنویسید