فروش ویلا نوساز شهرکی در شمال-بانک اطلاعاتی املاک شمال

کد ملک : A1509

فروخته شد 1,250,000,000 تومان - ویلا شمال
3 مترمربع 3 اتاق خواب 3 سرویس بهداشتی 2 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

فروش ویلا نوساز شهرکی در شمال-بانک اطلاعاتی املاک شمال

 

مشخصات شهرک

این ویلا بصورت شهرکی بوده و از امنیت خوبی نیز برخوردار می باشد. نگهبانی ۲۴ ساعته، دسترسی خوب و ویو عالی از امتیازات این شهرک می باشد. ویلای فوق در اواسط شهرک قرار داشته و شمال جنوبی می باشد و فضای سبز آن نیز بسیار زیبا با گلهای مختلف آزین بندی شده است. سند این ویلا بصورت شورایی بوده و دارای امتیازات آب برق و گاز می باشد.

مشخصات فروش ویلا نوساز شهرکی در شمال-بانک اطلاعاتی املاک شمال

۳خواب مستر، ۳ سرویس، ۲ سالن، ۲ تراس و آلاچیق از امکانات این ویلا می باشد.

پنجره های دوجداره، درب ورودی ضد سرقت، تراس خوب با دید عالی به جنگل، ۳ خواب مستر، آشپزخانه زیبا با کابینت عالی، از مشخصات دیگر این ویلا می باشد.

بیشتر دکوراسیون داخلی این ویلا با چوب کار شده و نمای بیرون ساختمان نیز از جنس سیملن سفید می باشد که زیبایی خاصی به ساختمان داده است.

از مزیت های دیگر آن نزدیک بودن به جاده (ساحل و جنگل)می باشد که دسترسی راحت به ویلا ی شخصی تان را ممکن می گرداند. اکثر ویلاهای این شهرک بصورت دوبلکس می باشد. جاده های شهرک کمتر از ۶ متری نبوده و براحتی ماشینها از کنار هم عبور می کنند. امتیازات اب برق و گاز در این شهرک بالا سر همه ملک ها موجود می باشد. سیستم روشنایی فاز شب نیز در شهرک دایر می باشد.

دریای بسیار زیبای این منطقه با ساحل شنی بینظیر در نزدیکی این ویلا، از مزایای دیگر این آن می باشد که خرید این ویلا را برای هر فردی جذاب تر می گرداند.

نزدیکی دریا و جنگل در مکانی که این ویلا قرار دارد از مزایای دیگر آن میباشد که نشاندهنده طبیعت زیبای شمال کشور می باشد و با مشاهده این مناظر شما میتوانید کل ۴ فصل سال را در این منطقه با تمام وجود لمس نمایید.

 

فروش ویلا نوساز شهرکی در شمال-بانک اطلاعاتی املاک شمال

این شهرک جهت برقراری نظم و امنیت ، دارای هیات مدیره و مدیر عامل نیز می باشد که توسط مالکین خود شهرک انتخاب می گردد. شارژ این شهرک نیز بر اساس مصوبه هیات مدیره هرساله به مالکین اعلام می گردد.

شهرک فوق در اطراف شهر نوشهر قرار دارد و با شهر نوشهر فاصله کمی داشته و در حدود 20 کیلومتری نوشهر می باشد و براحتی میتوانید به امکانات شهری نیز دسترسی پیدا کنید.

از اماکن دیدنی نزدیک به این منطقه می توان به دریاچه ارواح ،سد خاکی آویدر، پارک سیسنگان و … اشاره کرد.

دریاچه ارواح

یکی از مکان های دیدنی و تفریحی شهرستان نوشهر دریاچه ارواح می باشد که در فاصله 25 کیلومتری شهرستان نوشهر به سمت نور در استان مازندران واقع شده است.

شاید شنیدن این اسم کمی برایتان ترسناک باشد ولی بر خلاف اسم آن بنابر گفته های مردم محلی هیچ ارواحی در آن منطقه مشاهده نشده و شاید این اسم به دلیل شکل طبیعی دریاچه و سکوت زیاد آن نامگذاری شده باشد.

ورودی این دریاچه از روستای صلاح الدین کلا از توابع شهرستان نوشهر می باشد که در فاصله 25 کیلومتری نوشهر به سمت نور قرار گرفته است. طول این دریاچه حدود 700 متر و عرض آن در حدود 300 متر می باشد. در داخل دریاچه درختان قد و نیم قد با آرایشی خاص و به صورت خشکیده وجود دارد که ممکن است کمی حالت ترسناک به وجود آورده باشد ولی دیدن این منطقه از نزدیک خالی از لطف نمی باشد.

قبل از ورود به سمت دریاچه، در طول این مسیر با یک محیط بانی برخورد می کنید که پس از کسب اجازه عبور، می توانید به مسیر خود ادامه دهید و بعد از محیط بانی حدود 10 الی 15 کیلومتر بعد به دریاچه ارواح خواهید رسید.

(فروش ویلا نوساز شهرکی در شمال-بانک اطلاعاتی املاک شمال)

نام دیگر دریاچه ارواح، دریاچه بند ممرز می باشد. برای سفر به این منطقه هیچ گاه به تنهایی سفر نکنید و مواظب حیوانات وحشی در طول مسیر نیز باشید. سعی کنید با ماشین های آفرود و یا شاسی بلند و کمک دار به این منطقه وارد شوید،چون با ماشین سواری کمی عبور از این منطقه سخت می باشد.

هم در طول مسیر و هم در اطراف دریاچه ارواح، مناظر طبیعی و دیدنی بسیاری وجود دارد و جنگل های زیبا با پوششی از درختان سرسبز و سربه فلک کشیده در اطراف آن نیز منظره جالبی را به وجود آورده است.

در طول مسیر و در کنار دریاچه، خیلی از اوقات مه گرفتگی وجود دارد و ترکیبی از مه گرفتگی و درختان مرده و خشکیده، می تواند دلیل قوی برای نامگذاری این دریاچه بنام دریاچه ارواح می باشد.

خود دریاچه به صورت باتلاقی می باشد و باید مواظب باشید که داخل آن نروید. علت نامگذاری محلی آن به نام دریاچه ممرز هم به خاطر نوعی درخت بومی منطقه می باشد که ارتفاع 15 تا 25 متر دارد و تنه شیاردار آن و پوست صاف و سبز و خاکستری آن که در داخل دریاچه ریشه دارد و باعث خشکیده شده آن شده است، دلیل بر نامگذاری آن به دریاچه ممرز می باشد.

لازم به ذکر است که با ماشین شخصی تا کنار دریاچه نمی توانید بروید و مسیر نیم ساعت پایانی را باید با پای پیاده طی نمایید.

بهترین فصل برای رفتن به این منطقه، 6 ماه اول سال و تا اواسط پاییز می باشد چرا که بعد آن ممکن است به دلیل بارندگی های زیاد، مسیر رفتن با اتومبیل شخصی بسیار دشوار شود.

اگر چنانچه هنوز به این منطقه سفر نکرده اید، مجموعه بانک اطلاعات املاک به شمال پیشنهاد می کند که حتما در اولین فرصت جهت بازدید از دریاچه ارواح به این مکان بروید و از زیبایی های خدادادی و طبیعت بکر آن لذت ببرید و در کنار خانواده و دوستانتان در کنار صرف نهار به کوهپیمایی و عکس برداری و ثبت لحظات زیبا و دل انگیز بپردازید.

چنانچه در حومه نوشهر و بین شهرستان نوشهر تا نور و رویان و در نزدیکی مسیر ورودی منتهی به دریاچه ارواح خواستار خرید و فروش و زمین و ویلا در شمال کشور می باشید و می توانید با استفاده از مشاورین متخصص بانک اطلاعات املاک شمال در کمترین زمان ممکن و بهترین کیفیت به خواسته خود برسید.

مشاوره

فروش ویلا نوساز شهرکی در شمال-بانک اطلاعاتی املاک شمال ، فروش ویلای شهرکی در رویان و نوشهر و غرب استان مازندران را براحتی و در کمترین زمان ممکن از مشاورین بانک اطلاعات املاک شمال بخواهید.

برای دیدن تصاویر بیشتر و کسب اطلاعات تکمیلی جهت تماس با مشاورین بانک اطلاعات املاک شمال روی قسمت آبی رنگ کلیک نمایید.

فروش ویلا نوساز شهرکی در شمال-بانک اطلاعاتی املاک شمال

 

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید