فروش ویلا ساحلی در شمال

کد ملک : A3311

برای فروش 25,000,000,000 تومان - ویلا شمال
350 متر مربع 4 اتاق خواب 5 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

فروش ویلا ساحلی در شمال

 

فروش ویلا در نوشهر: 

ویلا ساحلی نوشهر

زمین ۲۵۰ متر بنا ۳۵۰ متر

سند شیشدانگ

دارای استخر سقف روف

۴خواب مستر

مبله

قواره ۱دریا

آب برق گاز نصب

قیمت ۲۵میلیار

 

فروش ویلا ساحلی در شمال

زمانیکه صحبت از ویلای ساحلی به میان می آید ذهن شما به صورت غیر ارادی به سمت ویلاهای بسیار لاکچری و عالی در شمال کشور بخصوص شهرستان های استان مازندران سوق پیدا می کند. برای خرید ویلای ساحلی باید به مسائلی توجه کنید که در ادامه مبحث توضیحات ارائه می شود. برای خرید ویلای ساحلی حتما باید با مشاورین و کارشناسان املاک مشورت نمایید تا بهترین اطلاعات را در حیطه خرید ویلای ساحلی را در اختیار شما قرار دهند. هنگامیکه شما با مجرب ترین مشاور املاک در این حیطه مشورت می کنید بهترین روش ها برای خرید را ارائه می دهند.

در درجه اول متراژ زمین، موقعیت جغرافیایی، سهولت دسترسی به جاده ها برای رفت و آمد، مسافت مناسب با شهر و.. را در نظر بگیرید. در صورتیکه زمین مناسب برای ساخت ویلای ساحلی را پیدا کردید حتما باید سرمایه کافی برای خرید زمین و همچنین ساخت ویلا را داشته باشید.

معمولا ویلاهای ساحلی در شهرستان های استان مازندران و در نزدیکی دریای مازندران قرار دارند. برای افرادی که در کلان شهر ها زندگی می کنند بهترین موقعیت برای گذراندن اوقات فراغت می باشد. حتما در نظر داشته باشید ویلایی که می خواهید تهیه کنید به دور از آلودگی صوتی و.. باشد.

با توجه به نزدیکی ویلاهای ساحلی به دریای مازندران موقعیت بسیار مناسب برای کشت برنج فرا هم می کند. افرادی که مایل هستند می توانند با سرمایه گذاری در این زمینه به سود بسیار خوبی دست یابند.

سرمایه گذاری با خرید ویلای ساحلی

با توجه به افزایش نرخ تورم و کاهش نقدینگی بهترین متد برای حفظ سرمایه و افزایش درآمد و کسب و کار مناسب خرید زمین و  خرید ویلای ساحلی در شهرستان های استان مازندران است.

استان مازندران بدلیل داشتن آب و هوای بسیار مطلوب و مسافت بسیار نزدیک به تهران (پایتخت کشور) بهترین مکان برای خرید ویلای ساحلی است. با توجه به مزایای ذکر شده موقعیت بسیار مناسب برای جذب توریست و مسافر در داخل کشور را دارا می باشد.

مزایای خرید ویلای ساحلی

می توانید با خرید و یا ساخت ویلای ساحلی در شهرستان های استان مازندران برای گذراندن اوقات فراغت خود در ایام تعطیلات اقدام نمایید. همچنین برای کسب درآمد می توانید با اجاره دادن ویلا به مسافران درآمد عالی کسب کرد.

حتما برای خرید ویلای ساحلی و یا زمین در شمال کشور به عواملی همچون موقعیت جغرافیایی زمین و یا ویلا، نوع مالکیت سند، مصالح بکار رفته در ساخت ویلا، امنیت، نوع کاربری زمین و… توجه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کیلیک کنید.

خرید ویلای ساحلی در شمال

 

اطلاعات اضافی

  • تماس با ما: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید