خرید 6 دستگاه ویلا کلی و تکی

  • خرید 6 دستگاه ویلا
  • خرید 6 دستگاه ویلا (3)
  • خرید 6 دستگاه ویلا (4)
  • خرید 6 دستگاه ویلا (7)
  • خرید 6 دستگاه ویلا (11)
  • خرید 6 دستگاه ویلا (9)
  • خرید 6 دستگاه ویلا (12)

کد ملک : A2359

برای فروش 25,000,000,000 تومان - ویلا شمال
4 اتاق خواب 3 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید 6 دستگاه ویلا کلی و تکی  

 

متراژ :زمین به متراژ هر‌کدام ۲۸۰متر ۳۰۰متر و‌بنا ۱۷۰متر 

اسناد :هریک سند شیش دانگ مجزا/مجوز ساخت مجزا

مشخصات :فروش۶دستگاه ویلا داخل مجتمع / در نوشهر/تکی و کلی/آب برق گاز مجزا

قیمت : ۲۵میلیارد‌

خرید 6 دستگاه ویلا کلی و تکی  

مشاوره خرید و فروش ویلا و زمین در شمال

مسایل مختلف زندگی شهری اعم از آپارتمان نشینی، ترافیک زیاد، آلودگی صوتی، آلودگی هوا، کمبود فضای سبز، کمبود فضای ورزشی و بازی، کمبود آب شرب و غیره باعث شده است که افراد زیادی از جای جای کشور جهت خرید و فروش  ویلا در شمال و یا خرید و فروش زمین در شمال اقدام نمایند.

خرید 6 دستگاه ویلا کلی و تکی  

چنانچه قصد دارید جهت خرید ملک در شمال کشور بویژه استان مازندران و شهرهای غرب این استان اقدام نمایید، باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید و قبل از انجام معامله این موارد باید به دقت بررسی شود.

در واقع باید سوالات زیر را از خودتان بپرسید و سپس اقدام به خرید نمایید.

 هدف از خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال چیست؟

یکی از موارد اولیه جهت خرید و فروش ویلا و زمین در شمال انتخاب شهر مربوطه در شمال کشور می باشد. برای این کار ابتدا باید ببینید اهداف شما برای خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال جهت بیزنس می باشد و یا استفاده شخصی؟ و همچنین موقعیت استراتژیک شهر مربوطه چیست و در آینده چه چشم اندازی دارد.

شهرهایی که بیشتر در بورس خرید و فروش ملک در شمال هستند و عباراتی که بیشتر مردم سرچ می نمایند، عبارتند از خرید ویلا و زمین در چمستان، خرید ویلا و زمین در محمودآباد ، خرید ویلا در نور مازندران، خرید زمین در نور مازندران ، خرید ویلا در رویان مازندران ، خرید زمین در رویان مازندران ، خرید ویلا در نوشهر ، خرید زمین در نوشهر ، خرید ویلا و زمین در چالوس ، خرید ویلا و زمین در کلارآباد ، خرید ویلا و زمین متل قو، خرید ویلا و زمین در نمک آبرود ، نشتارود، تنکابن، خرید ویلا و زمین در رامسر ، عباس آباد، چابکسر، زیباکنار، بابلسر، و غیره، که دارای مزیت های مختلف جهت خرید و فروش خانه و زمین در شمال می باشند.

خرید 6 دستگاه ویلا کلی و تکی  

نزدیکی جنگل و دریا در ارتباط با خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال به چه اندازه مهم می باشد؟

مورد بعدی که در مورد خرید و فروش ملک شمال مهم می باشد، نزدیکی جنگل و دریا به هم می باشد که از خواسته های بسیاری از خریداران می باشد.

بسیاری از خریداران در واقع می خواهند در مدت زمان کمی، هم به دریا و هم به جنگل دسترسی سریعی داشته باشند و از هر دو نعمت الهی به نحو احسن استفاده نمایند.

نزدیکترین فاصله بین جنگل و دریا در شمال کشور در منطقه سیستگان نوشهر می باشد و شهر نوشهر، رامسر، رویان، نمک آبرود، متل قو، چالوس ، کلارآباد و … جزو بهترین شهرها به لحاظ نزدیکی جنگل و دریا می باشند.

  راه های ارتباطی به شهرهای شمالی کدامند و چه تاثیری در رابطه با خرید ویلا در شمال و خرید زمین در شمال دارند؟

مورد بعدی راه های ارتباطی بین شهرهای شمالی با پایتخت کشور و سایر شهرهای ایران می باشد.

در بین استان های شمالی، استان مازندران و بعد آن استان گیلان بیشترین ساخت و ساز و خرید و فروش را دارا می باشد و به همین دلیل راه های ارتباطی این استان ها با پایتخت و سایر شهرها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

جاده تهران به رشت، مهمترین راه ارتباطی پایتخت به استان گیلان می باشد. در استان مازندران راه های ارتباطی چالوس تهران (کندوان)، جاده هراز و جاده فیروزکوه جزو مهمترین راه های اتصالی به پایتخت کشور می باشند.

خرید و فروش ویلا و زمین در شمال

 جاده چالوس

بنابراین جهت خرید و فروش ملک در شمال می توانید راه های اتصال به پایتخت را هم در نظر بگیرد و سریعترین و نزدیکترین راه را انتخاب نمایید.

تماس با مدیریت سایت :09113900963آقای امامی

  مشاوره خرید و فروش ویلا و زمین در شمال

 

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید