خرید ویلا نوساز نوشهر

  • خرید ویلا روف گاردن در نوشهر (6)
  • خرید ویلا روف گاردن در نوشهر (7)
  • خرید ویلا روف گاردن در نوشهر (2)
  • خرید ویلا روف گاردن در نوشهر
  • خرید ویلا روف گاردن در نوشهر (4)

کد ملک : A2350

برای فروش 4,500,000,000 تومان - ویلا شمال
250 متر مربع 3 اتاق خواب 4 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید ویلا نوساز نوشهر

 

متراژ :۳۷۰ متر زمین/ ۲۵۰ متر بنا 

اسناد :پایان کار 

مشخصات :ویلا نوشهر در منطقه ی آویدر /سه خوابه با مستر /نوساز/ ویو جنگل

قیمت :4.500.000.000

خرید ویلا نوساز نوشهر

  سدخاکی آویدر کجاست؟

آشنایی با مناطق

فاصله سدخاکی آویدر از شهر نوشهر، 25 کیلومتر و از شهر رویان و نور هم حدود 25 کیلومتر می­باشد و در واقع ورودی آن حدفاصل بین شهر نور و نوشهر قرار دارد.

خرید ویلا نوساز نوشهر

سدخاکی آویدر در دامنه جنگل قرار دارد و ورودی سدخاکی آویدر (دریاچه آویدر) از جاده ملاکلا می­باشد که دقیقاً 250 متر بعد از پارک سیسنگان به سمت شهر رویان و نور می­باشد.از ابتدای جاده ورودی تا خود سدخاکی آویدر (دریاچه آویدر) نیز حدود 4 الی 5 کیلومتر می­باشد که ماشین ­رو می­باشد.

چه تفریحات یا سرگرمی هایی می توان در دریاچه آویدر انجام داد؟

شلوغ ­ترین زمان سدخاکی مربوط به ایام تعطیلات عید می­ باشد که حتی شاهد ترافیک سنگین در مسیر منتهی به سدخاکی آویدر و داخل محوطه آن می­شویم.به ویژه در روز طبیعت یا همان سیزده ­بدر این ترافیک شدیدتر بوده و به نوعی تردد به سختی امکان­ پذیر می­باشد.

هر زمان که به این مکان مسافرت نمودید باید مواظب باشید که وارد سدخاکی نشوید چون عمق آن زیاد بوده و احتمال غرق شدن نیز می­باشد، هر چند که مسئولین این مکان اجازه شنا کردن به هیچ فردی را نمی­دهند.

به لحاظ محیط بسیار زیبایی که در این مکان وجود دارد شما می­توانید به پیاده ­روی، اسب ­سواری، عکاسی در کنار سدخاکی و جزیره و جنگل اطراف آن بپردازید و لذت واقعی یک سفر خوب به شمال کشور را تجربه نمایید. تفریحات مختلفی همانند پدالو، شاتل، قایق­ سواری و غیره نیز وجود داشته و نیازهای ضروری همانند سوپرمارکت، رستوران، کافی­شاپ و… نیز در این محل تدارک دیده شده است.به لحاظ سطح ارتفاعی که این منطقه نسبت به مناطق دیگر شهر نوشهر دارد، یک دید بسیار عالی و زیبا به دریا و جنگل را بوجود آورده است. بهمین خاطر، هم ­وطنان زیادی بدنبال خرید زمین در سدخاکی آویدر (دریاچه آویدر) و مسیر منتهی به آن می­باشند.

خرید ویلا نوساز نوشهر

خرید و فروش زمین در آویدر نوشهر

 

فروشی خانه یا ویلا و زمین در منطقه سدخاکی آویدر (دریاچه آویدر) سیسنگان به چه صورت می­باشد؟

فروش ویلا یا خانه و زمین بصورت شهرکی یا مستقل در این منطقه، رواج دارد. همچنین شرایط خرید و فروش بصورت نقدی و اقساطی می­باشد.

اقساط با توجه به شرایط بازار از 4 ماه تا 12 ماه هم حتی ممکن است انجام­ پذیر باشد.

همچنین ویلاهایی یا خانه ­هایی که در این منطقه ساخته می­شوند بیشتر از نوع فلت (همکف)، دوبلکس، نیم پیلوت، تریپلکس و روف گاردن می باشند.

تماس با مدریت :09113900963

 آشنایی با شهر نوشهر،خرید و فروش زمین و ویلا در نوشهر

 

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید