خرید ویلا جنگلی شهرکی برند

  • ویلا انارور (1)
  • ویلا انارور (2)
  • ویلا انارور (5)
  • ویلا انارور (6)
  • ویلا انارور (7)
  • ویلا انارور (8)
  • ویلا انارور (10)

کد ملک : A2337

برای فروش 15,000,000,000 تومان - ویلا شمال
400 متر مربع 4 اتاق خواب 3 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

 خرید ویلا جنگلی شهرکی برند  

 

متراژ :۱۰۰۰متر‌زمین/۴۰۰متر‌بنا

اسناد :مدارک‌کامل

مشخصات : ویلا شهرکی/جنگلی/4خوابه/10سال ساهت/ویو بی نظیر جنگل و دریا

قیمت :15.000.000.000

 خرید ویلا جنگلی شهرکی برند

روستای انارور کجاست؟

منطقه یا روستای انارور یکی از زیباترین مناطق خطه سرسبز شمال کشور می باشد. این روستا در استان مازندران و حومه شرقی شهرستان نوشهر به سمت نور واقع شده است.

روستای انارور از سمت غرب در 25  کیلومتری شهرستان بندری نوشهر  و از سمت شرق در 25 کیلومتری شهرستان ساحلی نور  و 15 کلیومتری رویان، در استان مازندران واقع شده است.

انارور در نزدیکترین فاصله از سمت شرق به روستا یا منطقه علی آباد عسکرخان، از غرب به روستای ملکار، از شمال به ساحل دریای خزر و از جنوب به منطقه یا روستای سنگسرا و جنگل های زیبا و بکر البرز متصل می گردد.

روستای انارور به لحاظ جمعیت ساکن و شناور دارای تقریبا 1700 نفر جمعیت بومی و بالغ بر 3000 نفر جمعیت بومی و غیر بومی می باشد.

اکثر جمعیت غیر بومی انارور را هموطنان عزیز از کلانشهر تهران و سایر شهرستان ها تشکیل می دهند.

 خرید ویلا جنگلی شهرکی برند

روستای انارور به عنوان مرکز دهستان بلده کجور شناخته می شود و بدلیل فرهنگ بالای مردم روستا، از پیشگامان اجرای طرح هادی و عقب نشینی معابر در بین دیگر روستاهای شهرستان نوشهر بوده و دارای خیابان های بسیار چهن و عریض می باشد.

جاده های اصلی با 20-15  متر عرض و 3 ورودی اصلی به روستا و اماکن مختلف موجود در این منطقه، انارور را به یکی از زیباترین مناطق شمال کشور تبدیل نموده است.

 چرا انارور را باید جهت خرید ملک در شمال انتخاب کرد؟

چرا باید در انارور سرمایه گذاری کرد یا به ساخت و ساز و خرید و فروش زمین، ویلا ، باغ و غیره پرداخت؟

علی رغم موارد ذکر شده، باید خاطرنشان کنیم که منطقه انارور به دلیل نزدیکی به جاده چالوس _ کرج یکی از مناطق جذاب برای توریست های عزیز می باشد.

چرا که در سال 98، بخش تهران تا شهرستانک جاده چالوس نیز افتتاح می شود و قسمت چالوس تا مرزن آباد هم چند سالی هست که در حال استفاده می باشد و فقط دو قسمت دیگر بزرگراه چالوس-کرج در حال آماده سازی می باشد که انشاالله طی سالهای آینده به بهره برداری می رسد.

 

همچنین فرودگاه شهرستان نوشهر، چندین پرواز رفت و برگشت به سمت تهران و مشهد در طول هفته  داشته و همچنین به سایر استان های کشور همانند اصفهان، اهواز، تبریز و غیره، هفته ای چند روز رفت و برگشت، پرواز دارد.

بندر نوشهر نیز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این منطقه است که تنها 25 کیلومتر با منطقه انارور فاصله دارد، این بندر منطقه ی ویژه اقتصادی می باشد و به زودی قرار است بازار آزاد بندر نوشهر نیز افتتاح گردد .

پارک جنگلی سیسنگان، سد خاکی آویدر، جاده آب پری در مسیر رویان به ییلاقات کجور، کدیر، ویسر، دلسم، کندلوس، آبشار آب پری ، بین، کهنه ده، سیاه سنگ، وازک و بسیاری از ییلاقات دیگر این منطقه از دیگر جاذبه های گردشگری و نزدیک به منطقه انارور می باشند.

 خرید ویلا جنگلی شهرکی برند

این مکان های زیبا انارور را جهت جذب توریست و سرمایه گذار ترغیب نموده و همه ساله افراد بیشتری به این منطقه جهت فعالیت در حوزه ملک تشریف می آورند.

همچنین پروژه هتل داریوش در بخش ساحلی روستای انارور توسط سرمایه گذار سرشناس کشور، دلیل محکمی بر انتخاب منطقه انارور به عنوان محلی امن و مطمئن جهت سرمایه گذاری می باشد.

از دیگر افتخارات میزبانی منطقه انارور از چهره های معروف کشور، حضور خواننده مطرح پاپ کشور یعنی مهرداد نیویورکی در این منطقه می باشد.

تماس با مدیریت سایت :09113900963

 آشنایی با انارور

 

 

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید