خرید زمین 1000متری شهرکی

  • خرید زمین نوشهر (1)
  • خرید زمین نوشهر (2)
  • خرید زمین نوشهر (3)

کد ملک : A2397

برای فروش - زمین شمال

خرید زمین 1000متری شهرکی

 

متراژ :۱۰۰۰متر‌زمین 

اسناد :بافت مسکونی

مشخصات : خرید زمین در نوشهر منطقه ی صلاح الدین‌کلا/داخل شهرک 

قیمت : متری 3.500.000تومان

خرید زمین 1000متری شهرکی

فروش زمین داخل شهرک در شمال

مسایل مختلف زندگی شهری اعم از آپارتمان نشینی، ترافیک زیاد، آلودگی صوتی، آلودگی هوا، کمبود فضای سبز، کمبود فضای ورزشی و بازی و غیره باعث شده است که افراد زیادی از جای جای کشور جهت خرید و فروش  ویلا در شمال و یا خرید و فروش زمین در شمال اقدام نمایند.

چنانچه قصد دارید جهت خرید ملک در شمال کشور بویژه استان مازندران و شهرهای غرب این استان اقدام نمایید، باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید و قبل از انجام معامله این موارد باید به دقت بررسی شود.

تعیین هدف از خرید

یکی از موارد اولیه جهت خرید و فروش ویلا و زمین در شمال انتخاب شهر مربوطه در شمال کشور می باشد. برای این کار ابتدا باید ببینید اهداف شما برای خرید ویلا، جهت بیزنس می باشد و یا استفاده شخصی؟ و همچنین موقعیت استراتژیک شهر مربوطه چیست و در آینده چه چشم اندازی دارد.

شهرهایی که بیشتر در بورس خرید و فروش ملک در شمال هستند عبارتند از شهرهای چمستان، محمودآباد، نور، رویان، نوشهر، چالوس، کلارآباد، متل قو، نمک آبرود، متل قو، نشتارود، تنکابن، رامسر، عباس آباد، چابکسر، زیباکنار، بابلسر، و غیره، که دارای مزیت های مختلف جهت خرید و فروش ملک در شمال می باشند.

منطقه ای با نزدیکی جنگل و دریا

مورد بعدی که در مورد خرید و فروش ملک شمال مهم می باشد، نزدیکی جنگل و دریا به هم می باشد که از خواسته های بسیاری از خریداران می باشد.

بسیاری از خریداران در واقع می خواهند در مدت زمان کمی، هم به دریا و هم به جنگل دسترسی سریعی داشته باشند و از هر دو نعمت الهی به نحو احسن استفاده نمایند.

نزدیکترین فاصله بین جنگل و دریا در شمال کشور در منطقه سیستگان نوشهر می باشد و شهر نوشهر، رامسر، رویان، نمک آبرود، متل قو، چالوس ، کلارآباد و … جزو بهترین شهرها به لحاظ نزدیکی جنگل و دریا می باشند.

راه های ارتباطی به شهرهای شمالی

مورد بعدی راه های ارتباطی بین شهرهای شمالی با پایتخت کشور و سایر شهرهای ایران می باشد.

در بین استان های شمالی، استان مازندران و بعد آن استان گیلان بیشترین ساخت و ساز و خرید و فروش را دارا می باشد و به همین دلیل راه های ارتباطی این استان ها با پایتخت و سایر شهرها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

تماس با مدیریت سایت : 09113900963 دکتر امامی

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کیلیک کنید

   آگهی فروش زمین در شمال

 

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید