خرید زمین ونوش نوشهر

  • خرید زمین نوشهر
  • خرید زمین نوشهر (5)
  • خرید زمین نوشهر

کد ملک : A2448

برای فروش - زمین شمال

خرید زمین ونوش نوشهر

مشخصات :

 دارای سند و بافت مسکونی 

اب برق گاز بالای ملک

جاده اسفالت 

نگهبانی ۲۴ ساعته 

دید دریا وجنگل 

قیمت :متری ۱۲ میلیون

  منطقه ونوش

منطقه ونوش در فاصله 10 کیلومتری شهر رویان و 30 کیلومتری شهر نوشهر قرار دارد. منطقه ونوش از شرق به وازیوار، حسن آباد، رویان، از شمال به ساحل دریا و از جنوب به خضر تیره و از غرب به صلاح الدین کلا متصل می باشد.

مراکز تفریحی،فروشگاه ها و مراکز خرید موجود در منطقه ونوش هر ساله میزبان عده زیادی از هموطنان گرامی می باشند.

در زمان تعطیلات و شلوغی های ایام عید، گاهی اوقات ترافیک سنگین در محور رویان اتفاق می افتد که جاده میانبر منطقه ونوش راهی سریع و آسان جهت عبور از شهر رویان بوده و همچنین یک راه میانبر جهت رفتن به سمت ییلاقات شهرستان، نوشهر و رویان همانند ییلاقات کدیر، کجور، پول، دلسم، ویسر، وازک و غیره می باشد.

Image result for ‫جاده هراز‬‎

منطقه ونوش به دلیل نزدیکی به شهر رویان و جاده هراز و از طرفی دیگر نزدیکی به شهرستان نوشهر، فرودگاه نوشهر، جاده چالوس، کرج و غیره یکی از مقاصد اصلی گردشگران در طول سال می باشد.

خرید زمین در ونوش چه نزدیک به اتوبان اصلی و چه در دامنه جنگل می تواند مزایای خاص خود را داشته باشد. ونوش یکی از مناطقی است که خیلی زود خود را جهت شهرک سازی مدرن، طراحی های ساختمان زیبا و به روز، آماده نموده و به همین دلیل خیلی از هموطنانمان جهت خرید زمین و ویلا به منطقه ونوش از توابع شهرستان نوشهر روی آورده و شروع به سرمایه گذری اقتصادی می نمایند. خرید زمین ساحلی و جنگلی در منطقة ونوش، جزو فعالیت چندین ساله بانک اطلاعات املاک شمال بوده و با دارا بودن مشاورین متخصص، متعهد و با تجربه در این زمینه آماده ارائه هرگونه خدماتی در این حوزه می باشیم.

خرید زمین ونوش نوشهر

جهت اطلاع بیشتر از فعالیت ها و فایل های فروش ما لطفأ به آدرس سایت  www.amlakshomal.net و آدرس کانال ما(@amlakshomalinfo) مراجعه نمایید.

در پایان خاطرنشان می نماییم که هدف ما ارائه خدمت صادقانه و در خور شما عزیزان بوده و رضایت شما ازخرید، هدف نهایی و فلسفه کار ما می باشد.

تماس بامدیریت: دکتر امامی  09113900963

جهت خواندن ادامه ی مطالب بر روی لینک زیر کیلیک فرمایید.

   خرید زمین در ونوش

آشنایی با منطقه ونوش-شمال-نوشهر

 

 

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید