خرید زمین نوشهر منطقه ی انارور

کد ملک : A2369

برای فروش - زمین شمال

خرید زمین نوشهر منطقه ی انارور

 

متراژ :حدود 300متر

اسناد :بافت مسکونی

مشخصات :خرید زمین در وشهر منطقه ی انارور/بافت مسکونی /دید جنگل عالی

قیمت :متری7.500.000تومان

خرید زمین نوشهر منطقه ی انارور

چرا انارور را باید جهت خرید ملک در شمال انتخاب کرد؟؟

منطقه انارور به دلیل نزدیکی به جاده چالوس _ کرج یکی از مناطق جذاب برای توریست های عزیز می باشد.

چرا که در سال 98، بخش تهران تا شهرستانک جاده چالوس نیز افتتاح می شود و قسمت چالوس تا مرزن آباد هم چند سالی هست که در حال استفاده می باشد و فقط دو قسمت دیگر بزرگراه چالوس-کرج در حال آماده سازی می باشد که انشاالله طی سالهای آینده به بهره برداری می رسد.

 

همچنین فرودگاه شهرستان نوشهر، چندین پرواز رفت و برگشت به سمت تهران و مشهد در طول هفته  داشته و همچنین به سایر استان های کشور همانند اصفهان، اهواز، تبریز و غیره، هفته ای چند روز رفت و برگشت، پرواز دارد.

بندر نوشهر نیز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این منطقه است که تنها 25 کیلومتر با منطقه انارور فاصله دارد، این بندر منطقه ی ویژه اقتصادی می باشد و به زودی قرار است بازار آزاد بندر نوشهر نیز افتتاح گردد .

پارک جنگلی سیسنگان، سد خاکی آویدر، جاده آب پری در مسیر رویان به ییلاقات کجور، کدیر، ویسر، دلسم، کندلوس، آبشار آب پری ، بین، کهنه ده، سیاه سنگ، وازک و بسیاری از ییلاقات دیگر این منطقه از دیگر جاذبه های گردشگری و نزدیک به منطقه انارور می باشند.

خرید زمین نوشهر منطقه ی انارور

این مکان های زیبا انارور را جهت جذب توریست و سرمایه گذار ترغیب نموده و همه ساله افراد بیشتری به این منطقه جهت فعالیت در حوزه ملک تشریف می آورند.

همچنین پروژه هتل داریوش در بخش ساحلی روستای انارور توسط سرمایه گذار سرشناس کشور، دلیل محکمی بر انتخاب منطقه انارور به عنوان محلی امن و مطمئن جهت سرمایه گذاری می باشد.

از دیگر افتخارات میزبانی منطقه انارور از چهره های معروف کشور، حضور خواننده مطرح پاپ کشور یعنی مهرداد نیویورکی در این منطقه می باشد.

همچنین بازیگر معروف سال های قدیم این مملکت، یعنی مرحوم سرکار خانم مهین شهابی نیز بیش از 20 سال در منطقه انارور سکونت داشته است.

وجود سرمایه گذاران به نام کشور همانند آقای حاتم، آقای مدلل، آقای غنی پور که جزو سرمایه گذاران به نام و مطرح کشور می باشد نیز از دیگر امتیازات خوب و امنیت بالای این منطقه جهت سرمایه گذاری مطمئن و بدون ریسک در انارور می باشد.

همچنین بانک پارسیان تصمیم به سرمایه گذاری بزرگی در منطقه انارور دارد که شامل خرید 400 هزار متر مربع از اراضی این منطقه واقع در دامنه جنگل می باشد که مشرف به دریا و جنگل بوده و به زودی پروژه تفریحی، توریستی، گردشگری شامل تله کابین، رستوران، امکانات تفریحی و گردشگری و غیره در این محل به انجام خواهد رسید.

خرید زمین نوشهر منطقه ی انارور

  نزدیکی دریا و جنگل

همانطور که می­ دانید روستای انارور در نوار ساحلی خزر در استان مازندران و شهرستان نوشهر قرار دارد.

بعبارتی موقعیت این زمین­ها جلگه­ ای می ­باشد و از قدیم استان مازندران بویژه غرب آن را جلگه مازندران می ­نامیدند.

در این قسمت فاصله بین جنگل و دریا بسیار کم بوده و در بیشترین فاصله به 2 الی 3 کیلومتر ممکن است برسد.

این فاصله نزدیک می ­تواند یکی از مزیت­ های اصلی روستای انارور جهت جذب سرمایه­ گذار و خرید یا فروش خانه در انارور نوشهر باشد.

چنانچه شما عزیزان در حومه شهرستان نوشهر و از جمله روستای انارور اقدام به سرمایه­ گذاری و یا زندگی موقت و یا دائمی نمایید می­ توانید کارت مرز نشینی (مرز دریایی) دریافت نمایید و در آینده نیز از مزایای آن برخوردار شوید. 

تماس با مدیریت : دکتر امامی 09113900963

جهت اشنایی با منطقه ی انارور نوشهر بر روی لینک زیر کیلیک فرمایید

  آشنایی با انارور

 

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید