خرید زمین داخل شهرک نوشهر

  • خرید زمین نوشهر (4)
  • خرید زمین نوشهر
  • خرید زمین نوشهر
  • خرید زمین نوشهر (3)

کد ملک : A2457

برای فروش - زمین شمال

خرید زمین داخل شهرک نوشهر

 

 

متراژ :‌ زمین در 3قواره :۲۵۰ متری ۲۶۰ متری ۲۷۰ متر

اسناد : بافت مسکونی

مشخصات :خرید زمین در نوشهر/شهرکی/اب برق گاز بالای ملک/

قیمت :متری 7.500.000تومان 

خرید زمین داخل شهرک نوشهر

  خرید زمین در نوشهر

آشنایی با مناطق

از میان تمام شهرهایی که در دامان مازندران تربیت شده‌اند، نوشهر، شکوه عجیبی دارد. دلیلش به تجاری بودن این شهر بر می‌گردد و در این واقعیت سر دوانده است که نوشهر توأمان توسط دریا و جنگل، محصور گشته است. آنان که شهرک‌سازی را در تیررس نگاهشان گنجانده‌اند و مایلند مبادرت ورزند به ساخت شهرکی که از حیث موقعیت ممتاز و آینده‌دار است، می‌توانند نوشهر را در صدر اولویت‌هایشان بگذارند و کاری کنند کارستان!

زمین‌های شهرکی همنطور که از نامشان مشخص است طعمه مناسبی جهت شهرک‌سازی هستند. چنین زمین‌هایی را می‌توان به ویلا شهرکی بدل ساخت منوط به این که درون بافت مسکونی واقع شده باشند.

خرید زمین در نوشهر و محدوده آن تا رویان مطمئن ترین مکان در شمال جهت سرمایه گذاری کوتاه و بلند مدت می باشد. شهرستاننوشهر از دیر باز مقصد بسیاری از گردشگران و توریست های مختلف از سراسر ایران و حتی خارج از کشور بوده است. نوشهر به دلیلجذابیت های خاصی که دارد می تواند هم به لحاظ اقتصادی و هم به لحاظ زندگی دائمی و محلی جهت گذراندن اوقات فراغت و کسبآرامش در اولویت مردم عزیز کشورمان باشد.

خرید زمین داخل شهرک نوشهر

مزایا خرید زمین و ویلا در نوشهر  

 -شهرستان نوشهر به عنوان منطقه ویژه اقتصادی شناخته شده و در سالهای آینده، منطقه آزاد شناخته خواهد شد و شما عزیزان می توانید با تهیه کارت مرز نشینی از طریق بندر نوشهر به مبادلات تجاری با کشورهای حاشیه دریای خزر بپردازید.

 شهرستان نوشهر از طریق جاده چالوس و جاده هراز به پایتخت کشور یعنی تهران، راه عبور داشته و به راحتی شما سروران گرامی می توانید از این جاده ها به شمال کشور تردد نمایید.

 – نزدیکی فاصله دریا به جنگل در منطقه شهرستان نوشهر تا رویان، بویژه نوشهر تا سیسنگان، نیز از مزیت های دیگر این شهرستان می باشد و در هیچ جای دیگر شمال، این نزدیکی را نمی توانید مشاهده کنید.

 – شهرستان نوشهر همچنین دارای فرودگاه جهت پرواز به سراسر کشور به ویژه تهران بوده و در ایام شلوغ و تعطیلات می توانید از این پتانسیل شهرستان نوشهر نیز استفاده نمایید.

 – به دلیل جاده کمربندی وسیع که از جاده چالوس به سمت نوشهر و رویان در این شهرستان وجود دارد، بنابراین به هیچ وجه در ایام شلوغ سال ترافیک نخواهید داشت و در کمترین زمان ممکن می توانید وارد ملک خودتان شوید.

 تماس با مدیریت سایت :09113900963دکتر امامی

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کیلیک فرمایید.

  آشنایی با شهر نوشهر،خرید و فروش زمین و ویلا در نوشهر

 

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید