خرید زمین با سند تک برگ

  • خرید زمین در نخ شمال نوشهر (4)
  • خرید زمین در نخ شمال نوشهر (3)
  • خرید زمین در نخ شمال نوشهر (2)
  • خرید زمین در نخ شمال نوشهر (1)

کد ملک : A2374

برای فروش - زمین شمال

خرید زمین با سند تک برگ

خرید و فروش زمین در شمال

آشنایی با مناطق

خرید و فروش زمین در شمال مقصد نهایی خیلی از هموطنان جهت سرمایه گذاری در شمال کشور می باشد.

امروزه با توجه به عدم ثبات اقتصادی موجود در کشور، بی ارزش شدن پول ملی، عدم ثبات در سود بانکی مطمئن و بازار طلا و خودرو و … ، همچنین تحریم های یک جانبه و ظالمانه علیه کشورمان، و فراز و نشیب های زیاد ارزهای خارجی بویژه دلار، مردم عزیز کشورمان را به سمت خرید ملک در اقسی نقاط کشور بویژه شمال ایران بعنوان مطمئن ترین انتخاب جهت سرمایه گذاری کوتاه و بلند مدت سوق داده است.

خرید زمین با سند تک برگ

 

این زمین قابلیت تفکیک به چند قطعه را دارد خرید و فروش زمین در شمال در قطعات کوچک و یا هکتاری بصورت مستقل و شهرکی از جمله موضوعاتی است که هر ساله خواستار زیادی از کل کشور دارد. زمین بصورت زراعی، باغات و یا مسکونی در شمال موجود می باشد و شما سروران گرامی میتوانید با توجه به نیازتان، به خرید زمین در شمال اقدام نمایید.

نوع بافت زمین (منظور بافتی می باشد که از طریق بنیاد مسکن و دهیاری روستاها تعیین شده است) باید برای خریدتان مدنظر باشد، اگر بافت زمین مسکونی باشد، می توانید از همان ابتدا برای مجوز ساخت آن اقدام نمایید و اگر بافت زمین باغات و یا زراعی باشد، می توانید آن را تغییر کاربری دهید و یا اینکه شروع به ساخت نمایید و سپس برای پایان کار اقدام نمایید، سند زمین تک برگ می باشد .

خرید زمین با سند تک برگ

چشم انداز زمین نکته  مهمی است که در مورد خرید زمین خوب تاثیر گذار می باشد، موقعیت جغرافیایی زمین می باشد که زمین شمال جنوبی، رو به جنگل جزء اولویت های اصلی مشتریان در مورد خرید زمین مناسب در شمال کشور می باشد. که دیدعالی به جنگل را به تصویر می کشاند. در درجه بعدی زمین هایی با موقعیت جغرافیایی شرقی غربی از اهمیت بالایی در خرید زمین مناسب در شمال بصورت جنگلی یا ساحلی ، برخوردارند. در مورد زمین های ساحلی، زمین شمال جنوبی رو به دریا و پلاک یک دریا از اهمیت زیادی برخوردارند.

قیمت زمین ک متری 7 میلیون تومان می باشد .

تماس با مدیریت سایت : 09113900963 دکتر امامی

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کیلیک فرمایید

  خرید و فروش باغ در شمال

 

 

 

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

ویژگی ها

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید