خرید باغ 4هزار متری

  • خرید باغ در نوشهر (3)
  • خرید باغ در نوشهر
  • خرید باغ در نوشهر (2)
  • خرید باغ در نوشهر (5)
  • خرید باغ در نوشهر (7)

کد ملک : A2381

برای فروش - زمین شمال

خرید باغ 4هزار متری

 

متراژ :4هزار متر

اسناد :بافت مسکونی

مشخصات :باغ در نوشهر/تفکیک شده /باغ اماده برای ساخت ویلا/قواره ۳۰۰ متری

  

قیمت :متری 7.500.000تومان

خرید باغ 4هزار متری

خرید و فروش باغ در شمال :

آشنایی با مناطق

خرید و فروش باغ در شمال طی چندین سال اخیر، متقاضی زیادی داشته است. چرا که اکثر هموطنان عزیزمان در کلانشهرها سکونت  داشته و مسایلی همچون آپارتمان نشینی، ترافیک زیاد، کمبود فضای سبز و … باعث شده است تا مردم شریف کشورمان جهت خرید باغ در شمال کشور اقدام نمایند.

خرید باغ 4هزار متری

چنانچه قصد خرید باغ مرکبات و یا هرگونه باغ دیگری را در منطقه شمال به ویژه استان مازندران دارید می توانید از طریق تماس با مشاورین برتر مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال به هدف خود برسید. خرید و فروش باغ در شمال ایران، تخصص چندین ساله این مجموعه می باشد و شما سروران گرامی می توانید همه روزه جهت بازدید از ساعت 8 صبح الی 8 شب به منطقه تشریف آورده و از مشاوره تخصصی همکارانمان استفاده لازم را ببرید. در شمال کشور بیشتر باغ های موجود، باغ مرکبات شامل پرتقال، نارنگی و باغ های کیوی و … می باشد.

اکثر باغ های خطه سرسبز شمال نیز پر محصول بوده و می توانید حتی با خرید باغ های بزرگتر به کار تولید میوه به صورت انبوه نیز بپردازید. چنانچه قصد خرید و فروش باغ در شمال را داشته اید، فقط کافیست با مشاورین ما تماس حاصل نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن به خواسته خود برسید.

خرید و فروش زمین در شمال

شمال کشور شامل مناطق استان گلستان، مازندران و گیلان می شود و از این رو انتخاب بهترین منطقه جهت خرید زمین در شمال ممکن است برایتان کمی سخت باشد. ولی در منطقه غرب مازندران یعنی از حد فاصل شهرستان نور تا نوشهر، کلارآباد، متل قو، تنکابن و رامسر می تواند بهترین گزینه جهت خرید و فروش زمین در شمال باشد چرا که در این مناطق فاصله بین جنگل و دریا کمتر بوده و شما می توانید در کمتر از 15 دقیقه هم از جنگل و هم دریا استفاده نمایید.

همچنین ارزش افزوده ملک تان در این مناطق نیز بیشتر خواهد بود. در پایان  خاطر نشان می شوم که مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال همه روزه در خدمت شما سروران گرامی بوده و با توجه به دارا بودن مشاورین متخصص و متعهد آماده ارائه هرگونه مشاوره درزمینه خرید و فروش زمین در شمال کشور به شما عزیزان می باشد.

تماس مستقیم با مدیر سایت و مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال :

(09113900963  دکتر امامی)

جهت اشنایی با خرید زمین در نوشهر بر روی لینک زیر کیلیک کنید

  خرید زمین در نوشهر

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید