ویلا نوساز ویو جنگل

  • خرید ویلا در نوشهر (1)
  • خرید ویلا در نوشهر (3)

کد ملک : A2332

برای فروش 1,000,000,000 تومان - ویلا شمال
90 متر مربع 2 اتاق خواب 1 حمام 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

ویلا نوساز ویو جنگل  

 

متراژ :۱۵۰متر‌زمین

 

اسناد :90متر بنا

 

مشخصات : ویلا نوساز در نوشهر/انشعابات وصل /ویو جنگل عالی

 

قیمت :  ۱میلیارد تومان

ویلا نوساز ویو جنگل

خرید ویلا جنگلی:

خرید ویلا جنگلی جهت گذراندن اوقات فراغت، تعطیلات آخر هفته، ایام عید نوروز و تعطیلات تابستانی و یا زندگی دایمی، به یکی از اهداف اصلی هموطنان عزیزمان تبدیل شده است.

منظور از ویلای جنگلی، ویلایی می باشد که در سمت جنگلی  قرار دارد و در واقع اتوبان های احداث شده در نوار شمالی دریای خزر ، این منطقه را به دو بخش ساحلی و جنگلی تقسیم کرده است. که سمت شمالی این جاده، بخش ساحلی و سمت جنوبی آن بخش جنگلی نامیده می شود.

با توجه به مشکلات عدیده کلان­ شهرها، همانند معضل ترافیک، آلودگی هوا، مشکلات آپارتمان ­نشینی، کمبود سرانه ورزشی و تفریحی، افزایش جمعیت، آلودگی صوتی و هزاران مشکل دیگر، خرید ویلا در شمال به­ ویژه خرید ویلا جنگلی، جهت دورشدن از تمامی مسائل ذکر شده، در اولویت اکثر هموطنان تهرانی و سایر مناطق ایران، قرار گرفته است. از مزیت های ویلاهای جنگلی می­توان به آب و هوای بسیار مطبوع و دلنشین اشاره کرد، هم­چنین با تغییر فصول، شما می­توانید تمامی تغییرات فصلی را به­ صورت کاملا زنده مشاهدهنمایید و از    نعمت­ های خداوندی استفاده لازم را ببرید.خرید ویلا در دامنه جنگل و یا در ارتفاعات، در شمال کشور هم می­تواند تجربه­ ای شیرین و رویایی باشد.

ویلا نوساز ویو جنگل

  خرید ویلا جنگلی با سند ششدانگ و شورایی، خرید ویلا جنگلی با مجوز ساخت و پایان­کار، خرید ویلا جنگلی از چند صد میلیون میلیونتا ویلاهای میلیاردی، بازسازی ویلای جنگلی، پیمانکاری ساختمان و بسیاری از موارد دیگر جزو خدمات بانک اطلاعات املاک شمال بوده وشما عزیزان می­توانید در کمترین زمان و از طریق تماس با مشاورین مربوطه به این خدمات دسترسی پیدا کنید.

خرید ویلا جنگلی مستقل، خرید ویلا جنگلی شهرکی، خرید ویلا جنگلی با نگهبانی، خرید ویلا جنگلی در ارتفاع و دامنه جنگل (پای کوه) خرید ویلا جنگلی نزدیک به دریا، همگی به­ راحتی و توسط مشاورین برتر بانک اطلاعات املاک شمال قابل انجام می­باشد و فقط کافیاست شما عزیزان وقت خود را در اختیار ما قرار دهید و اعتمادتان را به مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال بسپارید.

مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال با آدرس سایت www.amlakshomal.net  به ­صورت اینترنتی و مجازی و هم­چنین به­ صورت ملاقات حضوری و بازدیدهای ویلای مورد نظر شما و پیشنهادی مشاورین، آمادگی ارائه هرگونه خدمتی در این زمینه را به شما سروران محترم دارد.

در ضمن هرگونه  سوالی که در ارتباط با خرید یا فروش ملک در شمال کشور، به­ ویژه استان مازندران و غرب استان، داشته باشید می­توانید با ما در ارتباط باشید و تا جایی که دانش لازم در ارتباط با منطقه مورد نظر و خرید یا فروش­تان داشته باشیم، کوتاهی نخواهیم کرد و سعی می­کنیم تا بتوانیم مشاوره دقیق و کارشناسانه­ ای را تقدیم ­تان نماییم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی لازم میتوانید با مدیر مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال در ارتباط باشید.

(دکتر امامی  09113900963)

 جهت اشنایی بیشتر بر روی لینک زیر کیلیک کنید

   خرید ویلای جنگلی

 آشنایی با شهر نوشهر،خرید و فروش زمین و ویلا در نوشهر

 

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید