مقالات

مقالات خرید و فروش ویلا در شمال

قیمت خرید ویلا در شمال 

قیمت خرید ویلا در شمال 

قیمت خرید ویلا در شمال، با توجه به ساحلی بودن و یا جنگلی بودن ملک، متفاوت می باشد. همچنین ویلاهای فلت(همکف)، دوبلکس، نیم پیلوت، و تریپلکس و … در مناطق مختلف شمال با متراژ زمین متفاوت، دارای قیمت های متفاوتی می باشند. همچنین در شمال کشوربویژه استان مازندران و منطقه غرب آن، یعنی از نوشهر تا رویان و متل قو، کلارآباد، نمک آبرود تا رامسر، با توجه به میزان زیاد خرید وفروش و توریستی بودن منطقه، هر ساله ارزش افزودة زیادی برای ملک های مختلف بوجود می آید.
قیمت خرید ویلا در شمال می تواند از چند صد میلیون تا چند میلیارد متغیر باشد. ویلاهایی با زمین بزرگتر و امکانات بیشتر نظیر استخر، سونا، جکوزی، حیاط سازی زیبا، آبنماو… دارای قیمت بالاتری می باشند.همچنین ویلاهای ساحلی نسبت به ویلاهای جنگلی دارای قیمت بالاتری می باشند، چون قیمت ویلاهای ساحلی بخاطر قیمت بالای زمین ساحلی به مراتب بالاتر می باشد. قیمت خرید ویلا در شمال همچنین در مناطق مختلف، متفاوت می باشد.
مثلأ قیمت ویلا در منطقه چمستان، محمودآباد، با قیمت ویلا در نوشهر، رویان، متل قو، رامسر و … متفاوت می باشد. همچنین قیمت ویلای شهرکی نیز با ویلای مستقل فرق می کند.
مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال کلیه موارد مربوط به قیمت خرید ویلا در شمال را در سایت
www.amlakshomal.net لیست نموده و شما سروران گرامی می توانید با سرچ نمودن در بخش ویلا و زمین در سایت مربوطه، با توجه به بودجه خود ویلای مدنظر را انتخاب نموده و سرانجام نسبت به خرید خود اقدام نمایید. جهت مشاوره تخصصی هم می توانید همه روزه ازمشاورین متعهد و کار بلد این مجموعه به صورت رایگان استفاده نموده تا انتخاب صحیح و دقیقی نیز داشته باشید.

 

تماس با مدیریت سایت و مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال : 0911390963 دکتر امامی

دیدگاهتان را بنویسید