مقالات

مقالات خرید و فروش ویلا در شمال

خرید ویلا ساحلی

خرید ویلا ساحلی:

خرید ویلا ساحلی می­تواند یک تجربه دل­ انگیز در کنار سواحل شمالی دریای خزر باشد. نسیم صبحگاهی از سمت دریای خزر و تماشایمنظره زیبایی از نعمت خداوندی در شمال کشور، باعث شده است تا همه ساله هموطنان زیادی جهت خرید ویلا ساحلی اقدام نمایند.تفریحات مفرح و شادی ­بخش همچون شنا، موج ­سواری، قایق­ سواری، شاتل، جت­ اسکی، ماهیگیری و بسیاری موارد دیگر می­تواند درفصول مختلف سال مورد استفاده ­ی همه شما عزیزان قرار بگیرد.

 

در استان مازندران به­ ویژه غرب این استان، به دلیل نزدیکی فاصله دریا و جنگل، خرید ویلا ساحلی، از رونق زیادی برخوردار می­باشد.در طی چندسال اخیر به میزان زیادی قیمت زمین و ویلای ساحلی افزایش داشته و تقریبا زمین خالی جهت ساخت ویلا به­ ویژه در منطقه رویان تا نوشهر کمتر باقی­مانده است. در این بین به مراتب ویلای ساحلی قواره اول آب نسبت به قواره­ های بعدی کمتر و گرانتر می­باشد.

 

خرید ویلا ساحلی در نوشهر، رویان، چالوس، متل قو، نمک ­آبرود، عباس­ آباد، نشتارود، تنکابن ورامسر و هم­چنین نوار ساحلی استان گیلان، مورد تقاضای بسیاری از شما سروران گرامی می­باشد. و به همین خاطر مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال با برخورداری از پرسنلی قوی و با تجربه و با سابقه طولانی، آماده ارائه هرگونه خدمتی به یکایک شما عزیزان در بسیاری از این مناطق می­باشد.

 

ویلاهای ساحلی میتواند بصورت مستقل و یا شهرکی باشد و همچنین بعضی ویلاها از جاده تا دریا بصورت اختصاصی می باشند.

 

خرید ویلا ساحلی با سند ششدانگ و بناهای لوکس، شیک و یا چندسال ساخت را از ما بخواهید. ساخت وساز و پیمانکاری ویلا در نوار ساحلی نیز کار چندین ساله متخصصین مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال می­باشد. چنانچه به دنبال خرید ویلا ساحلی و یا خرید زمین ساحلی می­ب اشید می­توانید از طریق فایل ما و تصاویر موجود در سایت مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال www.amlakshomal.net و آدرس کانال @amlakshomalinfo ،ملک مورد نظر خود را انتخاب نموده و از طریق هماهنگی با مشاورین مربوطه، زمان مشخص جهت بازدید را اعلام بفرمایید.

 

در پایان چنانچه هرگونه انتقاد و یا پیشنهاد در مورد مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال، سایت، تصاویر و… دارید لطفا ما را بی­ خبر نگذاشته و با راهنمایی­ هایتان کمک­ مان نمایید تا بتوانیم هر روز بهتر از گذشته شویم.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مدیر سایت و مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال (09113900963  دکتر امامی) تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید