فروش ویلا، نوشهر، 5 سال ساخت، سند تک برگ، مستقل با نگهبانی

کد ملک : A1487

فروخته شد 2,450,000,000 تومان - ویلا شمال
300 مترمربع 3 اتاق خواب 2 سرویس بهداشتی 2 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

فروش ویلا، نوشهر، 5 سال ساخت، سند تک برگ، مستقل با نگهبانی

 

این ویلا در اطراف نوشهر واقع شده و دارای زمین ۸۰۰ متر و بنای ۳۰۰ متر بوده و مبله کامل  با  دید همیشگی جنگل می باشد. ویلای مورد نظر دوبلکس می باشد. نمای ویلا جنوبی بوده و دید عالی به جنگل دارد.

اطراف این ویلا اکثرا ویلای دوبلکس می باشد و سند این ملک تک برگ بوده و دارای مجوز ساخت با پایان کار بوده و دارای کنتور برق گاز می باشد و اب آشامیدنی نیز دارد.

نمای بیرونی ان از سیمان سفیدمی باشد.

دارای استخر آب گرم، با شاه نشین، آب نما و آلاچیق نیز می باشد.

کابینت ویلا از جنس ام دی اف بوده و شیرالات آن همگی از جنس خوب و با کیفیت خوب می باشند.

کمد دیواری نیز در اتاق خواب ان طراحی شده و فضای خوبی برای جا دادن وسایل اضافی بوجود آورده است.

راه پله آن چوبی بوده و یک سالن بزرگ در پایین و یک سالن کوچک در طبقه بالا موجود می باشد. یک آشپزخانه کوچک نیز در طبقه بالا وجود دارد.

فاصله آن با اتوبان نوشهر به نور یا جنگل نزدیک می باشد و بدلیل نزدیکی کوه و دریا در این منطقه دسترسی راحتی به جنگل  و دریا دارد.

شاید با خودتان فکر کردید که خرید ویلا در نوشهر چه فرقی با سایر مناطق دارد، برای اینکه به جواب سوال خود برسید متن زیر می تواند کمک زیادی به شما کند :

خرید ویلا در نوشهر،خرید ویلا در شمال،خرید ویلا در ماندران

خرید ویلا در نوشهر

خرید ویلا در نوشهر با مزایای ویژه،با امتیازات فوق العاده این شهر جهت انتخاب مکانی برای زندگی دائم و یا گذراندن اوقات فراقت، می تواند در اولویت بسیاری از هموطنانمان جهت خرید ویلا در شمال کشور باشد. چرا نوشهر را باید جهت خرید ویلا در شمال انتخاب نمود؟ مگر نوشهر چه امکاناتی دارد که آنرا از بقیه شهرهای شمالی متمایز می گرداند؟

خرید ویلا سند دار در نوشهر

شهر نوشهر به دو راه اصلی شمال به تهران، یعنی جاده چالوس و هراز نزدیک می باشد و مردم عزیز کشورمان می توانند به راحتی از این راهها به پایتخت کشور عزیمت نمایند. امتیاز دیگر شهرستان نوشهر، داشتن فرودگاه و پرواز چندین روزه در طول هفته به اقسی نقاط کشور به ویژه پایتخت ایران می باشد.

Image result for ‫بندر نوشهر‬‎

نکته دیگر که باید در ارتباط با خرید ویلا در نوشهر دانست، این است که بندر نوشهر، منطقه ویژه اقتصادی شده است و به زودی در سال های آینده به بازار آزاد منطقه نوشهر نیز تبدیل می شود و این پتانسیل بسیار قوی، خرید ویلا در نوشهر را نه تنها جهت زندگی دائم و گذراندن اوقات فراغت، بلکه جهت انتخاب محلی برای سرمایه گذاری، تجارت، واردات و صادرات از این شهرستان و از طریق بندر نوشهر به یک گزینه ا%B

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه