مقالات

مقالات خرید و فروش ویلا در شمال

خرید و فروش زمین در شمال

خرید و فروش زمین در شمال

خرید و فروش زمین در شمال مقصد نهایی خیلی از هموطنان جهت سرمایه گذاری در شمال کشور می باشد.

امروزه با توجه به عدم ثبات اقتصادی موجود در کشور، بی ارزش شدن پول ملی، عدم ثبات در سود بانکی مطمئن و بازار طلا و خودرو و … ، همچنین تحریم های یک جانبه و ظالمانه علیه کشورمان، و فراز و نشیب های زیاد ارزهای خارجی بویژه دلار، مردم عزیز کشورمان را به سمت خرید ملک در اقسی نقاط کشور بویژه شمال ایران بعنوان مطمئن ترین انتخاب جهت سرمایه گذاری کوتاه و بلند مدت سوق داده است.

از طرفی دیگر بدلیل مشکلات و معظلات کلان شهرها از جمله آلودگی های هوا، ترافیک، خشکسالی و کمبود آب، آپارتمان نشینی،آلاینده های صوتی و … نیز باعث شده است تا مردم فهیم کشورمان به منطقه شمال کشور جهت سرمایه گذاری در بحث خرید زمین و یا ویلا متمایل شوند. چرا که شمال کشور با توجه به دارا بودن آب و هوای سالم، بهره مندی از نعمات خدادادی دریا و جنگل سرسبز،کوههای سر به فلک کشیده، آب چشمه و بارندگی بیشتر، می تواند مأمن خوبی جهت سکونت دائمی و یا موقت بسیاری از عزیزانمان از اقسی نقاط کشور باشد.

 

خرید و فروش زمین در شمال در قطعات کوچک و یا هکتاری بصورت مستقل و شهرکی از جمله موضوعاتی است که هر ساله خواستار زیادی از کل کشور دارد. زمین بصورت زراعی، باغات و یا مسکونی در شمال موجود می باشد و شما سروران گرامی میتوانید با توجه به نیازتان، به خرید زمین در شمال اقدام نمایید.

 

شمال کشور شامل مناطق استان گلستان، مازندران و گیلان می شود و از این رو انتخاب بهترین منطقه جهت خرید زمین در شمال ممکن

است برایتان کمی سخت باشد. ولی در منطقه غرب مازندران یعنی از حد فاصل شهرستان نور تا نوشهر، کلارآباد، متل قو، تنکابن و رامسر

می تواند بهترین گزینه جهت خرید و فروش زمین در شمال باشد.

 

چرا که در این مناطق فاصله بین جنگل و دریا کمتر بوده و شما می توانید در کمتر از 15 دقیقه هم از جنگل و هم دریا استفاده نمایید.

همچنین ارزش افزوده ملک تان در این مناطق نیز بیشتر خواهد بود. در پایان  خاطر نشان می شوم که مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال همه روزه در خدمت شما سروران گرامی بوده و با توجه به دارا بودن مشاورین متخصص و متعهد آماده ارائه هرگونه مشاوره درزمینه خرید و فروش زمین در شمال کشور به شما عزیزان می باشد.

 

تماس مستقیم با مدیریت : دکتر امامی  09113900963