فروش ویژه ی زمین در چلندر نوشهر

  • فروش ویژه ی زمین در چلندر نوشهر (2)
  • فروش ویژه ی زمین در چلندر نوشهر (3)

کد ملک : A1695

فروخته شد 1,600,000 تومان - زمین شمال

فروش ویژه ی زمین در چلندر نوشهر

 

متراژ : ۳۰۰ متر

 

مشحصات زمین: بافت مسکونی شمالی جنوبی / اب برق کاز بالای زمین فاصله جاده اصلی ۳۰۰ متر

 

قیمت : متری یک میلیون و ششصد هزار تومان

 

منطقه ی چلندر نوشهر چه ویژگی هایی دارد؟

 

آشنایی با منطقه چلندر،خرید و فروش ویلا و زمین در چلندر

منطقه چلندر جزو حومه شهرستان نوشهر بوده و در فاصله 17 کیلومتری این شهر قرار دارد. روستای چلندر از سمت شمال به روستای حوضکتی و دریای خزر، از سمت جنوب به رشد کوه های البرز، از سمت شرق به روستای ملکار و حمزده و از سمت غرب به روستای دزدک متصل می باشد.

فروش ویژه ی زمین در چلندر نوشهر

روستای چلندر جزو دهستان بلده کجور بوده و دارای تعداد 1427 نفر براساس سرشماری سال 1395 می باشد.

بیشتر مردم در فاصله بین شهر نوشهر تا رویان، منطقه چلندر را می شناسند چرا که از قدیم الایام تا بحال، چندین استراحتگاه ساحلی و جنگل در چلندر وجود داشته  و مامن خوبی برای هموطنان از اقسی نقاط کشور بوده است.

شهر نوشهر را که 17 کیلومتر به سمت رویان و نور آمده اید با تابلوی چلندر روبه رو می شوید.

ورودی چلندر بسیار عریض بوده و اخیرا نیز بلوارکشی خیابان های اصلی آن نیز انجام شده است. در ابتدای ورودی چلندر در ضلع غربی آن مدرسه دبیرستان و راهنمایی صراف چلندر واقع شده است.

فاصله جاده تا جنگل در چلندر چیزی حدود 3 کیلومتر می باشد. در طول مسیر مغازه های مختلف همانند مرغ فروشی، قصابی، نانوایی بربری و محلی و لواش، میوه فروشی، هایپر مارکت، برای تامین نیازهای اولیه وجود دارد.

در واقع ورودی خیابان چلندر به نام روستای حوضکتی می باشد و از جاده گاز به بالا بنام منطقه چلندر می باشد.

استراحتگاه ابوذر در دامنه جنگل و کانون بازنشستگان که در بخش ساحلی چلندر واقع شده است، از سال های دور میزبان مردم زیادی از جای جای کشورمان بوده است.

منطقه چلندر از زمان گذشته تاکنون یکی از مناطق برند و مهم در زمینه خرید و فروش زمین و ویلا و ساخت و ساز بوده است و شهرک های ساحلی و جنگلی مختلفی نیز در این منطقه واقع شده اند.

از شهرک های جنگلی می توان به شهرک آپادانا، شهرک آبشار، شهرک صد دستگاه، کوهپایه، کانون بازنشستگان نیروهای مسلح و غیره اشاره کرد.

شهرک های ساحلی چلندر شامل شهرک آرام شمال، شهرک 999، شهرک متین، شهرک دویار، شهرک یاس، شهرک ستاره شمال، و غیره می باشد.

از مراکز دولتی تفریحی می توان به مجتمع جهانگردی چلندر اشاره کرد که دارای تعداد زیادی سوئیت جهت اجاره شبانه می باشد و یک تالار پذیرایی نیز جهت خدمت رسانی به مشتریان دارد.

فروش ویژه ی زمین در چلندر نوشهر

قدمت مجتمع جهانگردی چلندر به قبل از انقلاب می رسد و فعالیت زیادی در زمینه میزبانی از مردم عزیزمان را دارد.

از جادذبه های تفریحی و توریستی دیگر چلندر می توان به آبشار چلندر اشاره کرد. در دامنه جنگل آبشار کوچکی با آب همیشگی از دل چشمه ای گوارا از داخل جنگل وجود دارد که بخصوص در ایام تعطیلات بسیار شلوغ شده و در فصل تعطیلات در پایین آبشار نیز بسیاری به آب تنی می پردازند.

در اطراف آبشار و داخل جنگل نیز مکان های مختلف جهت اطراق و درست کردن غذا و چای در کنار خانواده وجود دارد.

در قسمت جنوبی اتوبان نوشهر به نور در روستای چلندر و حوضکتی نیز یک زمین فوتبال چمن وجود دارد و می توانید جهت تفریح و ورزش و سرگرمی در این مکان به گذران اوقات فراغت خود بپردازد.

از جاذبه های مذهبی روستای چلندر می توان به امامزاده نوع (ع) روستای چلندر اشاره کرد که هر ساله مردم زیادی از اطراف به زیارت این بقعه متبرکه رهسپار می شوند.

در خصوص امکانات ورزشی در این روستا بجز زمین چمن فوتبال، باید به سالن ورزشی فوتسال، هندبال و والیبال و کشتی نیز اشاره کرد.

بانک اطلاعات املاک شمال با پرسنلی متخصص و مجرب آماده هرگونه همکاری با شما سروران گرامی در زمینه ساخت و ساز و خرید و فروش ملک در شمال بویژه جهت آشنایی با منطقه چلندر،خرید و فروش ویلا و زمین در چلندر می باشد.

تماس با مدیریت : دکتر امامی 09113900963

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید