فروش ویلا باغ فلت با سند در نوشهر

  • فروش ویلا باغ فلت با سند در نوشهر (1)
  • فروش ویلا باغ فلت با سند در نوشهر (2)
  • فروش ویلا باغ فلت با سند در نوشهر (3)

کد ملک : A1723

فروخته شد 1,250,000,000 تومان - ویلا شمال
100 مترمربع 2 اتاق خواب 2 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

فروش ویلا باغ فلت با سند در نوشهر

 

 

***** این ویلا دارای ٣٨٥ متر  زمین و  ١٠٠ متر بنا می­باشد. به لحاظ اسناد و مدارک دارای سند تك برگ می­باشد. *****

 

مشخصات ویلا :  2 خواب / دو پمپ آب شهري و چاه آب / داراي يك سرويس داخل حياط / ١٠ سال ساخت

 

 

قيمت : یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان

 

 

ویلای فلت چه خصوصیاتی دارد و همچنین شهر نوشهر چه امکاناتی دارد؟ 

 

ویلای مورد نظر بصورت فلت و یا همان همکف بوده  و در فاصله بین شهرستان نوشهر رویان و پارک سیسنگان قرار گرفته است. برای رسیدن به این ویلا باید مسیر بسیار زیبا و سرسبز را طی نمایید تا به آن برسید. در اطراف این ویلا، ساختمان­های مختلفی وجود دارد که اکثر مربوط به افراد غیر بومی و بویژه مردم پایتخت کشور تهران و سایر شهرستانها می­باشد. حیاط این ویلا بسیار زیبا بوده و با گل­های مختلف و کاج­های زیبا آذین بندی شده است. امتیازات آب و برق و گاز آن مشکلی نداشته و جزو تعهدات همه مالکین می­باشد. خود ویلا دارای 2 اتاق خواب بوده و در بدو ورود به این ویلا با سالن و سپس آشپزخانه آن مواجه می­شوید. امروزه اکثر ویلاهای نوساز در طبقه پایینی از کناف و یا چوب لمبه و یا ترکیبی از هر دو استفاده می­نمایند. اتاق خواب­ها هم معمولاً کناف و یا لمبه می­باشند.

کابینت هم در اکثر ویلاها یا ام­دی­اف و یا های­گلاس و ممبرن می­باشد. فاصله بین این ویلا و سایر ویلاها تا دریا و جنگل در منطقه نوشهر تا سیسنگان نهایتاً بین 200 متر تا 2 کیلومتر می­باشد. نمای بیرونی ویلا معمولاً با سیمان سفید، آجر، ابزار، ورق آهنی و غیره طراحی و اجرا می­گردد. از مزیت­های ویلای فلت می­توان به تعداد کم پله­های آن اشاره کرد، این موضوع برای خانواده­هایی که افراد پیر و سالمند دارند بسیار حائز اهمیت می­باشد.

در ساخت آن از مصالح مختلف رایج برای ساختمان سازی استفاده شده است. در پی ساختمان و ستون­ها از میله گرد استفاده شده است. دیوار آن با بلوک و سرسبزی آن از آهن استفاده شده است. گرمایش این ویلا پکیچ و گاز بوده و پنجره­های آن معمولاً از نوع دوجداره می­باشند. در حیاط­سازی ویلاهای شمال معمولاً از سنگ بیس، سنگ کوهی، واش بتن و غیره استفاده می­شود. برای ساخت دروازه ساختمان در ابتدای ورودی ویلا نیز ترکیب آهن و چوب ضدآب می­تواند زیبایی خاصی به این ویلا ببخشد. بالای 90 درصد موارد برای درب ورودی ویلا از درب ضدسرقت استفاده می­شود. در ویلاهای شهرکی معمولاً دیوارهای حیاط کوتاه می­باشند و با تعمیر سیاه و سفید و یا تعمیر به اصطلاح تگری به رنگ سفید در می­آیند که البته اگر با ورق مشکی بر روی دیوار کار شود نمای زیبایی به محوطه و خود ویلا خواهد داد. جاده داخل مجتمع و یا شهرک­ها هم معمولاً از جنس مخلوط، سنگ بیس، آسفالت، بتن، سنگفرش، سنگ کوهی و یا موارد دیگر می­باشند. این ویلا نیز همانند تمام ویلاهای شمال، جهت امنیت و نگهبانی از آن بصورت توافقی با نگهبان آن، مقداری حق شارژ در ماه خواهد داشت که بنا به شهرک­ها و یا ویلاهای مختلف متفاوت می­باشد. چنانچه ویلا مستقل باشد اختیار اداره آن به دست خودتان می­باشد و چنانچه ویلا شهرکی باشد هر ساله و یا هر چند سال با توجه به قانون شهرک مورد نظر، می­توانید هیئت مدیره و مدیرعامل انتخاب نمایید و جهت اداره شهرک با آن­ها هماهنگ شوید. در مورد این ویلا نیز، چنانچه اگر بصورت قولنامه­ای معامله شود، حتماً بعد از قولنامه به دفتر شورا و دهیاری محل مورد نظر مراجعه نمایید و مهر شورا و دهیاری را جهت تأیید و صحت معامله مورد نظر دریافت نمایید.

سقف این تیپ ویلاها نیز معمولاً با حلب، آندولین، آندوویلا، ایرانیت و یا غیره پوشیده می­شود.

نکته پایانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این ویلا می توانید با شماره مشاور مربوطه تماس حاصل فرمایید. در ضمن ویلاهای مشابه این مورد نیز موجود می باشد که در سایت نیامده و جزو ویلاهای اکازیون و زیر خاکی این مجموعه محسوب می شود و شما سروران گرامی می توانید از طریق بازدید حضوری به آنها دست یابید. یک خواهشی که از شما سروران گرامی داریم اینست که گول تبلیغات دروغین و جذاب بعضی از املاک ها را نخورید که با درج قیمت غیر واقعی و کذب، سعی در جذب مشتری داشته و متاسفانه وقت ارزشمند شما سروران را تلف می نمایند. در پایان از همه شما دوستان که وقت گذاشتید و از سایت ما دیدن نمودید ممنونم و این قول رو به شما دوستان می دهیم که قبل از آمدن به شمال و بازدید از ملک، تمام اطلاعات واقعی و حقیقی ملک ها ی مدنظرتان را خدمتتان ارایه می نماییم و در یک محیط کاملا صادقانه و شفاف در رسیدن به هدفتان کنارتان خواهیم بود.

 

آشنایی با شهر نوشهر،خرید و فروش زمین و ویلا در نوشهر

خرید زمین در نوشهر

فروش ویلا باغ فلت با سند در نوشهر

بیوگرافی نوشهر

شهرستان نوشهر در غرب استان مازندران و در شمال کشور واقع شده است . یکی از نام های قدیمی این شهر دهنو می باشد.

شهر ساحلی نوشهر

آشنایی با شهر نوشهر،خرید و فروش زمین و ویلا در نوشهر

طبق آخرین سرشماری که در سال ۹۵ انجام شد جمعیت این شهر حدود ۴۹ هزار نفر بوده است. چند نام قدیمی دیگر همانند خاچیک و حبیب آباد هم برای آن ذکر شده است.

سطح ارتفاع آن از سطح دریا 20/9-  متر می باشد. زبان مردم نوشهر زبان مازنی می باشد و به نوعی به گویش کجوری معروف است.

شهرستان نوشهر دارای روستاهای مختلفی می باشد که در زیر تعدادی از آنها را نام می بریم:

روستاهای بهجت آباد، کشکسرا، علی آبادمیر، موسی آباد، شمعجاران، درزیکلا، شوفسکاج، سنگتو، لتینگان، امیررود، مارگیرده، خیرود، بندپی، نجارده، مزگا، چلک، کهنه سرا، دزدک، چلندر، ملکار، انارور، علی آبادعسگرخان، توسکاتک، حمزده، سنگسرا، ملاکلا، تاج الدین کلا، صلاح الدین کلا، ونوش، نارنج بن، عزت، میانک، عالم کلا، وازیوار، سیاهرود، فراشکلا، منوچهرکلا، هندومرز و غیره جزو منطقه شهرستان نوشهر می باشند.

 بندر نوشهر

قدیمی ترین بندر استان مازندران متعلق به شهرستان نوشهر می باشد. بندر نوشهر در سال‌های اخیر به عنوان منطقه ویژه اقتصادی شناخته شده است و در آینده نزدیک نیز ممکن است به عنوان بازار آزاد انتخاب شود.

چنانچه فردی اقدام به خرید ویلا در شهر نوشهر نماید، می تواند پس از اثبات زندگی کردن در این منطقه کارت مرزنشینی دریافت نماید و بعد ها از مزیت‌های بازار آزاد نیز برخوردار شود.

بندر شمال کشور نوشهر

فروش ویلا باغ فلت با سند در نوشهر

 

 

هم اکنون نیز از طریق بندر نوشهر در زمینه‌های مختلف، واردات و صادرات کالا با کشورهای حاشیه دریای خزر انجام می‌شود.

 بازار روز نوشهر

یکی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان نوشهر، بازار روز نوشهر می باشد. این بازار قدمت تاریخی زیادی دارد و جزء بهترین و زیباترین بازارهای سنتی شمال می باشد.

بازار روز سنتی نوشهر

فروش ویلا باغ فلت با سند در نوشهر

این بازار شامل بازار ماهی فروشی، میوه فروشی، ترشیجات و غیره می باشد. ساختار جالب و زیبای این بازار در گرداگرد میدان ترازوی آن، نیز جلوه زیبایی به این بازار داده است.

بازار ماهی فروشی شهرستان نوشهر

آشنایی با شهر نوشهر،خرید و فروش زمین و ویلا در نوشهر

آرایش و چیدمان این بازار و فروش سنتی بازاریان و هیاهوی فروشندگان نیز زیبایی خاصی را به این بازار بخشیده است .

مراکز ورزشی

از مراکز ورزشی شهرستان نوشهر می‌توان به زمین فوتبال نوشهر، سالن‌های ورزشی فوتسال، هندبال و به ویژه کشتی این شهر اشاره کرد که ورزشکاران نامی زیادی را به ایران و جهان معرفی کرده است.

زمین چمن نوشهر

آشنایی با شهر نوشهر،خرید و فروش زمین و ویلا در نوشهر

ورزش فوتبال

از تیم های فوتبال معروف نوشهر، که زمانی در کشور مطرح بوده اند می توان به تیم فوتبال نوشهر و ایرسوتر نوشهر اشاره کرد.

از جمله فوتبالیست‌های معروفی که این تیم‌ها به کشور و تیم ملی ایران معرفی نمودند، می‌توان به آقای رحمان احمدی دروازه‌بان اسبق تیم ملی، محسن بنگر دفاع اسبق تیم ملی، و محمدرضا خلعتبری هافبک سابق تیم ملی و غیره اشاره کرد.

همچنین چندین بازیکن دیگر شامل میثم حسینی (بازیکن استقلال و پرسپولیس)، کیانوش رحمتی (بازیکن استقلال)، میثم بائو (بازیکن استقلال)، مصطفی مهدی زاده (بازیکن صبا باتری)، سهراب انتظاری (بازیکن پرسپولیس)، میلاد زکی پور (بازیکن استقلال)، در تیم‌های مطرح لیگ برتری بازی انجام دادند.

همچنین پیمان حسینی دروازه‌بان شماره یک فوتبال ساحلی در طی چندین سال، دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ساحلی می باشد.

 ورزش کشتی

از کشتی گیران معروف و نامی شهرستان نوشهر در رشته فرنگی و آزاد هم می توان به آقایان حسین رنگرز، حسن رنگرز، مهدی توکلی، مجید رمضانی، عبدالله قمی، مجید سیم خاه،  داود گیل نیرنگ و غیره اشاره کرد.

در رشته‌های ورزشی رزمی و سایر رشته ها هم افراد مختلفی از این شهرستان به سطح کشور و تیم ملی راه یافته اند.

میدان های اصلی شهرستان نوشهر

از میدان‌های اصلی شهرستان نوشهر می‌توان به میدان آزادی، میدان همافران، میدان گاز، میدان کارگر، میدان مسجد و میدان دهخدا اشاره کرد.

میدان آزادی در مرکز شهر نوشهر

فروش ویلا باغ فلت با سند در نوشهر

میدان آزادی تقریبا در مرکز شهرستان نوشهر، میدان همافران در ضلع غربی شهرستان نوشهر، میدان گاز در ضلع جنوب غربی، میدان کارگر در ضلع جنوبی، و میدان مسجد در مرکز شهر، میدان دهخدا نیز در ضلع جنوب غربی آن قرار دارد.

 پلاژ ساحلی سیترا (پلاژ حسینی سابق)

پلاژ ساحلی سیترا در سمت غربی شهرستان نوشهر قرار داشته و همه ساله پذیرای مسافران و توریست های زیادی از نقاط مختلف کشور می‌باشد.

ساحل شنی با طول چندین کیلومتر، سوئیت و ویلاهای اجاره ای، کافی شاپ، قهوه خانه ، پارک بازی کودکان، مسیر پیاده روی عالی، زمین بسکتبال، زمین والیبال، زمین فوتبال ساحلی، طرح سالم سازی برای خانم ها و آقایان،  نجات غریق و سوپرمارکت و غیره از امکانات این پلاژ می باشد.

 پارک های نوشهر

از پارک های شهرستان نوشهر نیز می توان به پارک نوید، پارک نگین و غیره اشاره کرد که جزو زیباترین و سرسبزترین پارک های شمال کشور می باشند.

پارک نوید در سمت غربی شهر نوشهر و نزدیک میدان همافران قرار داشته و پارک نگین در سمت شرقی شرقی شهر نوشهر و ابتدای کمربندی نوشهر به سمت نور قرار دارد.

 

از مهمترین دانشگاههای نوشهر می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 دانشگاه نیروی دریایی ارتش

نیروی دریایی ارتش واقع در شهر نوشهر یکی از قدیمی‌ترین مراکز دولتی و نظامی می باشد که در شهرستان نوشهر و در بخش ساحلی آن وجود دارد و همه ساله دانشجویان زیادی از سراسر کشور جهت پذیرش در این دانشگاه و ادامه تحصیل وارد این شهر می شوند.

دانشگاه آزاد اسلامی نوشهر

دانشگاه آزاد اسلامی نوشهر در ضلع شرقی این شهر و در کنار خیابان بهرام لتینگان واقع شده است و در واقع هنگامی که می‌خواهید از نوشهر به سمت نور بروید، بعد از میدان کمربندی نوشهر در سمت راست این دانشگاه را خواهید دید که میزبان دانشجویان زیادی از سراسر کشور جهت ادامه تحصیل در رشته های فنی مهندسی و علوم انسانی و غیره می باشد.

دانشگاه پیام نور

این دانشگاه در حد فاصل بین میدان کمربندی و بندر نوشهر قرار دارد. در خیابان سرچشمه نوشهر واقع شده و تاکنون دانشجویان زیادی در رشته های مختلف تحویل جامعه داده است.

 دانشگاه تربیت معلم نوشهر

این دانشگاه در منطقه مزگا نوشهر واقع شده است و دانشگاه علمی و کاربردی و یکسری دانشگاه غیرانتفاعی دیگر نیز در این شهر وجود دارد که رقابت را بین دانشگاه های مختلف برای جذب دانشجو سخت‌تر گردانیده است.

 باغ اکولوژی شهرستان نوشهر

باغ اکولوژی شهرستان نوشهر جزو باغ های نادر در کل کشور می باشد که تنوع گونه‌های مختلف گیاهی را در خود جای داده و هر ساله دانشجویان زیادی جهت انجام تحقیقات علمی به این باغ مراجعه می نمایند.

همچنین مردم عادی نیز با کسب اجازه عبور می توانید جهت بازدید از این باغ بسیار زیبا، از آنجا دیدن نمایند.

باغ اکولوژی نوشهر در فاصله ۲۰۰ متری از بندر نوشهر به سمت شرق نوشهر قرار دارد.

 فرودگاه نوشهر

قدمت این فرودگاه به سال 1332 برمی‌گردد که ابتدا به صورت یک باند خاکی بوده است و سپس 30 سال بعد یعنی در سال 1362 یک ترمینال جدید در آن افتتاح شد.

مساحت فرودگاه نوشهر حدود ۸۵ هکتار می‌باشد و دارای باندی به طول 2150 متر می باشد و هواپیماهایی با پیکر متوسط را می‌تواند میزبانی کند.

هم اکنون فرودگاه نوشهر به شهرهای مختلف به ویژه تهران، مشهد، اصفهان و شیراز پرواز دارد و هم وطنانمان به راحتی می‌توانند از طریق فرودگاه نوشهر جهت مسافرت، سرمایه گذاری، خرید و فروش ویلا و زمین در نوشهر و غیره عزیمت نمایند و در زمان خود نیز صرفه جویی نمایند.

ترمینال مسافربری

ترمینال مسافربری نوشهر قدمت چندین ساله داشته  و به تمام نقاط کشور انتقال مسافر را انجام می دهد.

همه ساله به ویژه در ایام تعطیلات عید و شهریور ماه، حجم تردد و انتقال مسافر از ترمینال های مسافربری نوشهر با شدت زیاد تری خواهد بود.

شرکت های مسافربری ایران پیما ،ایران پیمان، شرکت سیر و سفر و شرکت‌های دیگر در نوشهر مشغول فعالیت هستند.

بنابراین تمام زمینه‌ها و بسترهای لازم جهت مسافرت به شمال کشور به ویژه شهر نوشهر، اعم از فرودگاه، تاکسی سواری و بویژه اتوبوس رانی فراهم می باشد و به راحتی شما عزیزان می توانید جهت خرید و فروش ویلا و زمین، ساخت و ساز و هرگونه سرمایه گذاری دیگر به شهر نوشهر سفر کنید و به خواسته تان سریعتر جامه عمل بپوشانید.

 هتل های نوشهر

شهرستان نوشهر دارای چندین هتل قدیمی و جدید در داخل شهر و یا اطراف آن می باشد که در زیر به چند تا از این هتل ها اشاره خواهیم کرد:

هتل عرش نوشهر

این هتل در بین شهر نوشهر و چالوس قرار دارد و تقریبا در نزدیکی بخش هلستان بوده و دارای استخر و سونا نیز می‌باشد.

 هتل ژربرا نوشهر

این هتل در بلوار میزبان شهرستان نوشهر قرار داشته و در حد واسط میدان گاز و کمربندی نوشهر قرار گرفته است.

 هتل شالیزار نوشهر

این هتل در مرکز شهر و نزدیک میدان آزادی نوشهر قرار دارد و جزء قدیمی ترین هتل های شهر نوشهر می باشد.

 هتل صدف نوشهر

این هتل جزو هتل های قدیمی نوشهر می باشد و در فاصله ۵ کیلومتری شهر نوشهر به سمت رویان قرار دارد.

هتل صحرا و هتل شادی نوشهر هم جزو هتل های ساحلی در اطراف میدان کمربندی نوشهر هستند.

 هتل آپادانا 

این هتل نزدیک منطقه ماشلک نوشهر قرار داشته و در واقع کمی در محیط بیرون شهر به سمت شرق نوشهر قرار دارد و با مرکز شهر نوشهر حدود یک کیلومتر فاصله دارد.

 هتل کاسپین نوشهر

این هتل نیز در ضلع شرقی نوشهر قرار داشته و با مرکز شهر حدود یک کیلومتر فاصله دارد و به ساحل دریا نیز نزدیک می باشد.

 هتل پرشیا نوشهر

این هتل در بیرون از شهر نوشهر قرار دارد و در منطقه چلک نوشهر قرار گرفته است. این هتل نوساز بوده و محیط بسیار خوبی برای استراحت در طول سفر فراهم کرده است. فاصله این هتل با شهر نوشهر حدود ۱۵ کیلومتر بوده است و در ضلع شرقی شهر نوشهر قرار دارد.

 هتل ۵ ستاره آراز

هتل آراز جزو زیبا ترین و بی نظیر ترین هتل های کشور و منطقه شمال می باشد. این هتل با شهر نوشهر حدود ۱۵ کیلومتر فاصله داشته و در ضلع شرقی شهر نوشهر قرار دارد. این هتل به صورت 5 ستاره بوده و در منطقه چلک نوشهر قرار دارد. این هتل به صورت ساحلی بوده و در حال ساخت می باشد و به زودی آماده پذیرایی از عموم مردم از سراسر کشور می باشد. دید بسیار زیبا به جنگل و دریا از طبقات مختلف این هتل، یک منظره زیبا و دل انگیزی را به وجود می‌آورد و تجربه آن برای هر فردی می تواند جذاب و دلنشین باشد.

هتل جهانگردی چلندر

هتل جهانگردی چلندر نوشهر نیز دارای سوئیت های مختلف بوده و در فاصله ۱۸ کیلومتری نوشهر به سمت رویان قرار دارد و همه ساله میزبان مردم عزیز کشورمان از جاجای این مملکت می باشد.

هتل ستاره شب نوشهر

این هتل در فاصله 17 کیلومتری نوشهر به سمت رویان قرار دارد و مکان خوبی جهت اجاره شیانومی می‌باشد. و در روستای ملکار واقع شده است.

هتل نسیم

این هتل در فاصله ۲۳ کیلومتری نوشهر به سمت رویان و در روستای علی آباد عسگرخان قرار دارد.

 رستوران های نوشهر و فست فود

شهرستان نوشهر رستوران های مختلفی با غذاهای خوشمزه و لذیذ شمالی دارد و هر فردی که به شمال کشور به ویژه شهرستان نوشهر سفر کرده باشد حتما تجربه خوبی از رستوران های نوشهر داشته است. از بهترین و معروفترین رستوران های نوشهر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

رستوران گیلانه نوشهر در مرکز‌شهر، رستوران حسن رشتی نوشهر در مرکز شهر، رستوران اکبر جوجه نوشهر واقع در کمربندی، رستوران نرگس خاتون در ضلع شرقی شهر نوشهر با فاصله دو کیلومتری به سمت رویان، از جمله رستوران های خوب و برند شهرنوشهر می‌باشند.

رستوران برند نوشهر

آشنایی با شهر نوشهر،خرید و فروش زمین و ویلا در نوشهر

فست فود آفتابگردان، فست فود باروک، فست فود فلفل، فست فود پسر خوب و غیره نیز جزو فست فودهای خوب نوشهر می‌باشند.

جاذبه گردشگری نوشهر و اطراف آن

بندر نوشهر، باغ اکولوژی نوشهر، چشمه تنگ دار، دریاچه ارواح، پارک سیسنگان، پلاژ ساحلی انارور، پلاژ ساحلی سیترا، دریاچه آویدر، آبشار آب پری، روستای حیرت، جنگل خانیکان، چشمه گردو، آبشار چلندر، آبشار خانیکان کشکسرا، چشمه نخ شمال، چشمه آبگرم لاروسر (بین نوشهر و چالوس)، پارک جنگلی سنگسرا، موزه کندلوس، دیو چشمه، آبشار اوسیاره  روستای انگل، جنگل ویسر، جنگل نهرودبار، موزه مردم شناسی کشکسرا، و بسیاری از مکان های دیدنی و تفریحی دیگر در شهرستان نوشهر وجود داشته و آماده میزبانی از شما سروران گرامی می باشد.

جاذبه های مذهبی نوشهر

استان مازندران و بالطبع شهرستان نوشهر از دیرباز مهمان نواز بوده و در گذشته‌های دور نیز به علت میزبانی از امام زاده های مختلف در این منطقه به سرزمین علویان شهرت یافته است. در شهرستان نوشهر و اطراف آن امامزاده های مختلفی وجود دارند که در زیر به چند تا از شناخته شده ترین آنها می پردازیم :

امامزاده محمد (ع) نوشهر

این امامزاده در ضلع جنوبی کمربندی  نوشهر و روستای تازه آباد قرار دارد و هر ساله میزبان مردم زیادی از اقسی نقاط کشور در این امامزاده می‌باشد.

امامزاده نبی (ع) علویکلا

علویکلا در فاصله ۳۰ کیلومتری نوشهر به سمت رویان قرار دارد و میزبان امامزاده نبی (ع) بوده و هر ساله زائرین زیادی به این امامزاده عرض ارادت می کنند. محوطه این امامزاده بسیار سرسبز همراه با درختان سر به فلک کشیده می باشد و دارای سوئیت جهت اسکان شبانه نیز می‌باشد.

امامزاده نوح (ع) چلندر

این امامزاده در روستای چلندر و در فاصله ۱۵ کیلومتری شهرستان نوشهر به سمت رویان قرار دارد. مکان امامزاده نوح (ع) چلندر به سبک و حالت سنتی قدیمی بوده و دارای زیبایی خاصی می‌باشد و هر ساله میزبان مردم زیادی از نقاط مختلف کشور می‌باشد.

امامزاده نوح (ع) انارور

این امامزاده در ضلع غربی روستای انارور و در منطقه دهکده کتی قرار گرفته است و دارای محوطه بسیار زیبا با فضای سبز عای می باشد و هرساله مردم زیادی از اطراف و بویژه تهران به این مکان جهت زیارت تشریف میاورند.

 ییلاقات نوشهر

شهرستان نوشهر دارای تعداد زیادی روستا و منطقه ییلاقی می باشد که مرکز ییلاقات نوشهر، شهر کجور می‌باشد.

ییلاقات کجور نوشهر

فروش ویلا باغ فلت با سند در نوشهر

مناطق ییلاقی زیادی در اطراف شهر کجور قرار دارد که مردم بومی و غیربومی زیادی در این مناطق زندگی می کنند.

 

 

شهر کجور در نوشهر

در اینجا ما فقط اسامی این مناطق را نام می بریم و در مطالب بعدی توضیحات بیشتری در مورد هر یک از آنها خواهیم داد.

روستای کدیر نوشهر از توابع کجور

فروش ویلا باغ فلت با سند در نوشهر

از بهترین و مهمترین مناطق ییلاقی می توان به کجور، کدیر، شاه ناجر ، انگل ، انگاس ، سریوده، پول، ویسر، دلسم ، کوهپر، لاشک ، اویل ، چمرکوه ، چورن ، چناربن ، کشکک ، بین ، برکن ، کندلوس ، میخساز ، ساس ، صالحون ، لرگون ، نیتل ، کهنه ده ، کلیک ، ورازان ، پیمد ، وازک  و غیره اشاره کرد.

خرید و فروش زمین و ویلا در کدیر

ییلاق زیبای کدیر

دسترسی به جاده هراز و چالوس

شهرستان نوشهر به دو شاهراه اصلی ارتباطی پایتخت به شمال کشور دسترسی راحتی داشته و از این لحاظ دارای موقعیت مناسبی برای میزبانی از مردم پایتخت و سایر نقاط کشور می‌باشد.

شهر نوشهر با جاده چالوس کمتر از پنج کیلومتر و با جاده هراز حدود ۱۵۰ کیلومتر فاصله دارد.

بنابراین دسترسی راحت به این دو جاده و در کنار آن مسیر هوایی فرودگاه نوشهر، باعث شده است تا خرید و فروش زمین و ویلا و آپارتمان در نوشهر رونق زیادی داشته باشد و همه ساله مردم زیادی از نقاط مختلف کشور، نوشهر را به عنوان مکانی برای زندگی موقت و یا دائمی برمی گزینند.

ترافیک کم نوشهر

یکی از مزیت های بزرگ شهرستان نوشهر، ترافیک کم آن می باشد.

از آنجاییکه در اکثر نقاط دنیا به ویژه شهرهای بزرگ، ترافیک یکی از معضلات اصلی آنها می باشد، شهر نوشهر با طراحی و ساختار شهری کاملا مهندسی شده، دارای راه های خروجی و ورودی زیادی می باشد و کمتر شاهد ترافیک در این شهر هستیم.

چهره های سیاسی شناخته شده نوشهری در کشور

از مهمترین چهره های سیاسی نوشهر می توان به دکتر انوشیروان محسنی اشاره کرد که چندین دوره نماینده مجلس مردم نوشهر و چالوس بوده و در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد، معاون آموزشی وزیر بهداشت خانم دستجردی بوده است و در دوره ریاست جمهوری روحانی، ایشان رئیس بیمه سلامت کشور، رئیس سازمان بهزیستی کل کشور و استاندار تهران نیز بوده است.

آقای قاسم احمدی

چندین دوره نماینده مجلس شهرستان نوشهر بوده و جزو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس نیز بوده است.

آقای طاهر نژاد

یک دوره نماینده نوشهر و چالوس بوده و عضو حزب کارگزاران کشور نیز می باشند. تعداد چهره های سیاسی نوشهر بسیار زیادتر می باشد و ما فقط به این چند مورد اکتفا می‌کنیم.

نزدیکی نوشهر به اتوبان چالوس تهران

جاده چالوس یکی از قدیمی ترین و زیبا ترین مسیرهای ارتباطی از پایتخت تهران به شمال کشور می باشد.

بعد از انقلاب و در زمان ریاست جمهوری آقای هاشمی رفسنجانی، کلنگ آزادراه تهران شمال به زمین خورد و تاکنون یک چهارم از مسیر چالوس به مرزن آباد به بهره برداری رسید و مسیر تهران تا شهرستانک نیز به گفته مسئولین تا پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مسیر حداقل یک ساعت از زمان رسیدن به شمال کشور به ویژه چالوس و نوشهر را کم می نماید.

شهرستان نوشهر نیز از طریق کمربندی نوشهر چالوس به راحتی و با صرف زمان کمی به اتوبان چالوس – تهران دسترسی دارد و این مزیت باعث شده است تا مردم زیادی که از پایتخت کشور به شمال عازم می‌شوند، نوشهر را جهت سرمایه‌گذاری، مسافرت، خرید و فروش ویلا و زمین و غیره انتخاب نمایند.

پتانسیل بالای نوشهر جهت مرکزیت استان جدید

در ادامه می خواهیم در ارتباط با موقعیت استراتژیک شهر نوشهر صحبت کنیم و پتانسیلی که این شهر برای تبدیل شدن به مرکز استان در آینده خواهد داشت.

در سال های اخیر زمزمه هایی مبنی بر جدا شدن غرب استان مازندران از این آن شده و در آینده نزدیک ممکن است غرب استان به عنوان یک استان جدا برگزیده شود.

از آنجاییکه شهرستان نوشهر تقریبا در مرکز جغرافیایی غرب مازندران یعنی از محمودآباد تا رامسر قرار گرفته است، می‌تواند جزو اولویت اول برای تبدیل شدن به مرکز استان جدید باشد.

همچنین بعضی از مراکز دولتی استان مازندران در شهرستان نوشهر واقع شده که از مهم‌ترین آنها می‌توان به :

اداره کل گمرک استان، اداره منابع طبیعی کل استان، اداره بنادر و کشتیرانی استان، اداره کل هواشناسی نوشهر، اداره کل جنگ نوشهر، اداره کل دامپزشکی نوشهر و غیره اشاره کرد.

سرمایه‌گذاران برند و مطرح در منطقه نوشهر

شهرستان نوشهر به دلیل موقعیت استراتژیک و خاص که در شمال کشور دارد، اهمیت خاصی برای سرمایه گذاری پیدا کرده است.

از سرمایه گذاران برتر کشور که نوشهر را برای سرمایه گذاری انتخاب کردند می توان به آقای احمد ابریشمچی، آقای کبیری، آقای انصاری ، آقای حسین ثابت و غیره اشاره کرد.

آقای ابریشمچی از بزرگان حوزه گوشی موبایل و ساخت و ساز کننده های مطرح کشور می باشند.

آقای کبیری در قسمت روستای چلک و در بخش ساحلی در ۱۰ کیلومتری نوشهر به سمت رویان ، اقدام به ساخت هتل ۵ ستاره نمودند.

آقای انصاری مدیر عامل بانک آینده، که چندین هکتار زمین ساحلی در بخش کهنه سرای نوشهر خریداری نموده و به زودی شاهد شروع پروژه هتل ۵ ستاره و امکانات دیگری در این منطقه خواهیم بود.

آقای حسین ثابت نیز در منطقه انارور نوشهر اقدام به خرید چهار هکتار زمین ساحلی نمودند که بزودی شاهد شروع به کار یکی از بزرگترین هتل های زنجیره ای ثابت در شمال کشور خواهیم بود.

کار اصلی آقای ثابت هتل داری بوده و دارای چندین هتل بصورت زنجیره ای می باشد و مالک هتل داریوش جزیره کیش نیز بوده اند.

موقعیت استراتژیک نوشهر جهت سرمایه گذاری

خرید و فروش ویلا و زمین در نوشهر از اهمیت زیادی برای خریداران برخوردار می باشد چرا که به دلایل ذکر شده در مقاله مذکور، نوشهر می تواند تمام خواسته های یک فرد جهت سرمایه گذاری در شمال کشور را فراهم نماید.

مشاور املاک

مشاوره ملکی

در پایان خاطر نشان می شوم که مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال با پرسنلی مجرب و کار آزموده و مشاورینی متخصص و متعهد آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه های مختلف خرید و فروش زمین ، ویلا ، آپارتمان ، پیمانکاری ساختمان و ……. در شهرستان نوشهر ، رویان، نور ، چمستان، متل قو، نمک آبرود ، کلار آباد و غیره می باشد.

تماس با مدیریت : 09113900963  دکتر امامی

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید