فروش زمین 2100 متری داخل بافت در لتینگان

  • فروش زمین 2100 متری داخل بافت در لتینگان (1)
  • فروش زمین 2100 متری داخل بافت در لتینگان (3)
  • فروش زمین 2100 متری داخل بافت در لتینگان (2)

کد ملک : A1734

فروخته شد 2,100,000 تومان - زمین شمال

فروش زمین 2100 متری داخل بافت در لتینگان

 

 متراژ :  ٢١٠٠ متر

 

مشخصات زمین : داخل بافت / داخل شهرك

 

قیمت : متري دو میلیون و صد هزار تومان نقدي / معاوضه متری دو میلیون و پانصد هزار تومان

 

****  فروش فوري *****

معاوضه با ماشين يا ملك در تهران 

 

منطقه ی لتینگان چه مزایا و ویژگی هایی دارد؟

 

لتینگان نوشهر، خرید و فروش ویلا و زمین در لتینگان

خرید و فروش ویلا در لتینگان

جهت خرید در لتینگان ( لتینگان نوشهر، خرید و فروش ویلا و زمین در لتینگان )  ابتدا باید خود لتینگان را به خوبی بشناسید، تا در مورد خرید و فروش در این منطقه تصمیم بگیرید.

 

فروش زمین 2100 متری داخل بافت در لتینگان

منطقه لتینگان به لحاظ جغرافیایی در شمال ایران، استان مازندران و ضلع شرقی شهرستان نوشهر قرار گرفته است. در واقع نزدیکترین روستا به شهر نوشهر می باشد و فاصله آن با شهر چیزی حدود 3 کیلومتر می باشد.

منطقه لتینگان از غرب به روستای درزیکلا، از شرق به امیررود و خیرود، از جنوب به سنگتو و از شمال به کمربندی نوشهر متصل می باشد.

ضلع جنوبی لتینگان یعنی سنگتو دقیقا در دامنه جنگل واقع شده و دید بسیار عالی و زیبا به دریا و جنگل دارد.

منطقه لتینگان از ابتدای جاده ورودی آن تا خود جنگل، چیزی حدود 3 کیلومتر مسافت دارد که در طول این مسیر روستاهای شوفسکاج و سنگتو نیز قرار دارند.

 

روستای لتینگان

ورودی لتینگان نوشهر ( لتینگان نوشهر، خرید و فروش ویلا و زمین در لتینگان )

ورودی منطقه لتینگان بسیار زیبا و عریض بوده و رفت و آمد وسایل نقلیه برای ورود به این محل بسیار آسان بوده و ترافیکی نیز وجود ندارد.

ورودی آن با درختان سرسبز سر به فلک کشیده، آذین بندی شده و منظره قشنگی را بوجود آورده است.

در واقع لتینگان اولین منطقه ای می باشد که وقتی از کمربندی شهر نوشهر میخواهید خارج شوید و به سمت شهر رویان و نور بروید با آن برخورد می نمایید.

شهرک های مختلفی نیز طی سالیان زیاد در این منطقه بوجود آمده و مردم زیادی از اقسی نقاط کشور در این محل دارای ویلا و زمین می باشند.

از شهرک های برند آن می توان به شهرک سی گل، شهرک گلها، شهرک آسمان و غیره نام برد.

لتینگان دارای دو خیابان خیلی معروف و برند نیز می باشد که مردم زیادی برای خرید ملک به این دو مکان سر میزنند. یکی خیابان بهرام و دیگری خیابان افشین نام دارد. هردوی این خیابان ها به دلیل نزدیکی به شهر و دسترسی راحت به ملک مورد نظر، انتخاب بسیاری از هموطنانمان جهت زندگی دائمی یا موقت بوده است.

هتل ساحلی شادی لتینگان

هتل شادی لتینگان( لتینگان نوشهر، خرید و فروش ویلا و زمین در لتینگان )

در قسمت ساحلی لتینگان بعلت ساخت هتل، کافی شاپ، رستوران و غیره ، کمتر شاهد ساخت و ساز و شهرک سازی بوده ایم زیرا به علت نزدیک بودن یه شهر نوشهر، بیشتر جنبه گردشگری و توریستی پیدا کرده و بیزینس های دیگری بجای ساخت و ساز، جایگزین آن شده اند.

در دامنه جنگل لتینگان که منطقه سنگتو قرار دارد یه راه آسفالته وجود داشته، که متصل به روستای خیرود می شود و ویوی قشنگ این مسیر به کوه و دریا، فرصت و مکان لازم برای پیاده روی، دوچرخه سواری و غیره را بوجود آورده است و می توانید از این امکان برای گذراندن اوقات فراغت خودتان لذت ببرید.

امکانات

در داخل لتینگان همه نیاز های اولیه هر فردی از جمله نانوایی، قصابی، مرغ فروشی، میوه فروشی، سوپرمارکت و هایپر مارکت وجود داشته و نیازی نیست برای تهیه اقلام مصرفی حتما به شهر بروید.

گرچه تا شهر نوشهر نیز فاصله ای نداشته و در سریعترین زمان ممکن می توانید وارد شهر شوید و نیازهایتان را برآورده نمایید.

بازار ماهی فوروشی

فروش زمین 2100 متری داخل بافت در لتینگان

از جاذبه های تفریحی و گردشگری نزدیک به لتینگان نیز می توان به بازار روز نوشهر اشاره کرد که یک بازار سنتی بوده و در بدو ورود به آن با بازار ماهی فروشان روبرو می شوید.

 

بعد آن بازار میوه فروشی، ترشیجات و غیره را خواهید دید که بسیار زیبا و دل انگیز بوده و همه ساله مسافرین زیادی برای دیدن و خرید به آنجا روانه می شوند.

 

مزیت های مهم لتینگان

از مزیت های مهم آن جهت خرید در لتینگان لتینگان نوشهر، خرید و فروش ویلا و زمین در لتینگان ) می توان به نزدیک بودن به شهر، نزدیکی به ساحل دریا و جنگل، نزدیکی به جاده چالوس تهران، نزدیکی به فرودگاه نوشهر، نزدیکی به منطقه ویژه اقتصادی و بندر نوشهر، دسترسی راحت به امکانات شهری و غیره اشاره کرد.

مشاور املاک

مشاوره

جهت خرید ملک در لتینگان ( لتینگان نوشهر، خرید و فروش ویلا و زمین در لتینگان ) ، شما باید پس از انتخاب زمین و یا ویلا، جهت بررسی ملک مورد نظر از دهیاری و شورای لتینگان استعلام بگیرید تا بابت یک خرید خوب و سالم خیالتان راحت باشد.

چنانچه خرید و فروش ویلا و زمین در لتینگان مدنظر شما بوده و خواستار خرید ملک در این منطقه هستید، می توانید از طریق مشاورین متخصص بانک اطلاعات املاک شمال در سریعترین زمان ممکن به خواسته تان برسید.

تماس با مدیریت: دکتر امامی 09113900963

 

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 0911390096

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید