خرید ویلا اکازیون در نزدیکی شهر نوشهر

  • خرید ویلا در نزدیکی شهر نوشهر (1)
  • خرید ویلا در نزدیکی شهر نوشهر (2)
  • خرید ویلا در نزدیکی شهر نوشهر (3)
  • خرید ویلا در نزدیکی شهر نوشهر (4)

کد ملک : A1631

فروخته شد 1,900,000,000 تومان - ویلا شمال
330 متر مربع 3 اتاق خواب 3 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید ویلا اکازیون در نزدیکی شهر نوشهر

 متراژ :      410 متر زمین/ 330 متر زیربنا
اسناد : 3 خواب
مشخصات ویلا : دوبلکس،دارای پرده و نصبیحات، 60 متر بهار خواب،ویو جنگل و دریا
قیمت: یک میلیارد و نهصد میلیون تومان

 

چرا باید در نوشهر سرمایه گذاری نمود ؟

خرید ویلا در نوشهر،خرید ویلا در شمال،خرید ویلا در ماندران

خرید ویلا در نوشهر

                                                           خرید ویلا اکازیون در نزدیکی شهر نوشهر

خرید ویلا در نوشهر با مزایای ویژه،با امتیازات فوق العاده این شهر جهت انتخاب مکانی برای زندگی دائم و یا گذراندن اوقات فراقت، می تواند در اولویت بسیاری از هموطنانمان جهت خرید ویلا در شمال کشور باشد. چرا نوشهر را باید جهت خرید ویلا در شمال انتخاب نمود؟ مگر نوشهر چه امکاناتی دارد که آنرا از بقیه شهرهای شمالی متمایز می گرداند؟

خرید ویلا سند دار در نوشهر

خرید ویلا اکازیون در نزدیکی شهر نوشهر

شهر نوشهر به دو راه اصلی شمال به تهران، یعنی جاده چالوس و هراز نزدیک می باشد و مردم عزیز کشورمان می توانند به راحتی از این راهها به پایتخت کشور عزیمت نمایند. امتیاز دیگر شهرستان نوشهر، داشتن فرودگاه و پرواز چندین روزه در طول هفته به اقسی نقاط کشور به ویژه پایتخت ایران می باشد.

Image result for ‫بندر نوشهر‬‎

نکته دیگر که باید در ارتباط با خرید ویلا در نوشهر دانست، این است که بندر نوشهر، منطقه ویژه اقتصادی شده است و به زودی در سال های آینده به بازار آزاد منطقه نوشهر نیز تبدیل می شود و این پتانسیل بسیار قوی، خرید ویلا در نوشهر را نه تنها جهت زندگی دائم و گذراندن اوقات فراغت، بلکه جهت انتخاب محلی برای سرمایه گذاری، تجارت، واردات و صادرات از این شهرستان و از طریق بندر نوشهر به یک گزینه اصلی جهت خرید ویلا در شمال تبدیل کرده است.

خرید ویلا سند دار در نوشهر

خرید ویلا اکازیون در نزدیکی شهر نوشهر

مورد بعدی ای که خدمت شما عزیزان می خواهم توضیح دهم در ارتباط با مسئله ترافیک در ایام شلوغی می باشد.خوشبختانه شهرستان نوشهر و حومه آن، یعنی نوشهر تا رویان، به دلیل جاده های عریض، کمربندی نوشهر، ساختار شهری مهندسی شده و دلباز این شهر و بسیاری مسائل دیگر، به هیچ وجه شاهد ترافیک نبوده و مردم در کمترین زمان ممکن حتی در ایام تعطیلات عید و تابستان، می توانند در کمترین زمان ممکن وارد ویلای خود شوند.
همچنین شهرستان نوشهر ممکن است در آینده نزدیک و در صورت استان شدن غرب مازندران یعنی از محمود آباد تا رامسر، به عنوان مرکز استان جدید تعیین شود. چرا که هم از لحاظ جغرافیایی در مرکز قرار دارد و هم به لحاظ امکانات، پتانسیل کافی برای این کار را دارد، چرا که هم اکنون بالای 10 مرکز کشوری و استانی از ارگانهای مختلف در شهرستان نوشهر واقع شده است.

خرید ویلا ساحلی در نوشهر

خرید ویلا اکازیون در نزدیکی شهر نوشهر

فاصله نزدیک دریا و جنگل در محدوده شهرستان نوشهر، شروع به کار جاده ساحلی توریستی از نوشهر به رویان، حظور سرمایه گذاران مطرح کشور در حومه شهرستان نوشهر و شروع به کار چندین هتل پنج ستاره در این منطقه، و دهها مزیت دیگر باعث شده تا طی سالهای اخیر تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان جهت خرید ویلا در نوشهر با مزایای ویژه (خرید ویلا در شمال،خرید ویلا در مازندران) به این منطقه وارد شده و به هدف خود رسیده باشند.
Image result for ‫تحویل ویلا‬‎
مجموعه بانک اطلاعاتی املاک شمال با دارا بودن چندین دفتر در منطقه غرب مازندران از جمله دفتر سیسنگان، کلارآباد،رویان،نور و چمستان به صورت همه روزه و از ساعت 8 صبح الی 8 شب در خدمت رسانی به شما سروران گرامی جهت خرید ویلا در نوشهر، رویان، چالوس، نور، نمک آبرود، کلارآباد، متل قو، تنکابن، رامسر،نور و چمستان و محدوده آن، آمادگی خود را اعلام می نماید. باشد که با مشاوره خوب و تخصصی، ویلای مد نظرتان را انتخاب نمایید.
تماس با مدیریت : 09113900963  دکتر امامی

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید