ویلا فروشی نزدیک جاده_ خرید خانه در شمال

  • ویلا فروشی نزدیک جاده_ خرید خانه در شمال (8)
  • ویلا فروشی نزدیک جاده_ خرید خانه در شمال (7)
  • ویلا فروشی نزدیک جاده_ خرید خانه در شمال (3)
  • ویلا فروشی نزدیک جاده_ خرید خانه در شمال (4)
  • ویلا فروشی نزدیک جاده_ خرید خانه در شمال (2)
  • ویلا فروشی نزدیک جاده_ خرید خانه در شمال (5)

کد ملک : RO841

فروخته شد 2,200,000,000 تومان - ویلا شمال
280 مترمربع 4 اتاق خواب 5 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

ویلا فروشی نزدیک جاده_ خرید خانه در شمال

 

 

این ویلا از نوع دوبلکس بوده و دارای  290  زمین و  280  بنا می­باشد. به لحاظ اسناد دارای پروانه ساخت. بوده و امتیازات آب، برق و گاز را دارا می­باشد. ویلای مرتبط دارای دوطبقه با سقف شیروانی می­باشد. برای رسیدن به این ویلا پس از طی مسیر بسیار زیبا و سرسبز در شمال کشور و بین شهرهای نوشهر تا رویان به این ویلا خواهید رسید. حیاط­سازی این نوع ویلاها اکثر با سنگ کوهی، واش بتن، بتن و غیره می­باشد. گل­کاری و محوطه کاری آن نیز با گل­ها و درختان مختلف زینتی و فصلی و کاج­های متنوع آراسته شده است.

 

ویلا فروشی نزدیک جاده_ خرید خانه در شمال

ویلا فروشی نزدیک جاده_ خرید خانه در شمال

 

در طبقه اول یک سالن و آشپزخانه و یک اتاق­خواب را مشاهده می­نمایید. همچنین یک سرویس بهداشتی در طبقه اول وجود داشته که از سالن و اتاق­خواب به آن دسترسی وجود دارد. از داخل ویلا و از طبقه اول، پله­ های زیبا با نرده چوبی چشم­نواز برای دسترسی به طبقه دوم تعبیه شده است. در طبقه دوم یک سالن و دو اتاق­خواب وجود دارد. بعضی از ویلاها 4 خوابه هستند و در طبقه دوم 3 خواب وجود دارد. خواب­های طبقه بالای این ویلا مستر هستند و سرویس بهداشتی و حمام داخل خود اتاق­خواب وجود دارد. یکی از بهترین نقاط این ویلا مربوط به تراس آن می­باشد که دید بسیار عالی به مناظر اطراف آن دارد. تراس خوب و بزرگ در ویلاهای شمال برای اکثر مشتریان از اولویت بالایی برخوردار است و مکانی جهت دور هم­نشینی و لذت بردن از آب و هوا و مناظر شمال می­باشد.

ویلا فروشی نزدیک جاده_ خرید خانه در شمال

ویلا فروشی نزدیک جاده_ خرید خانه در شمال

 

نورپردازی خوب این ویلا نیز از امتیازات دیگر آن می­باشد. سقف اول ویلاهای دوبلکس معمولاً از کناف و یا چوب لمبه می­باشد و در بعضی ویلاها ترکیبی از کناف و چوب می­باشد. سقف دوم بیشتر از چوب لمبه می باشد و بعضی از ساختمان­ها از کناف استفاده می­کنند. پنجره بزرگی در سالن طبقه اول و سالن طبقه دوم هم، جهت نورگیر بهتر و هم جهت مشاهده ویوی عالی مناظر اطراف و جنگل و دریا در ویلاهای دوبلکس تعبیه شده است.

 

ویلا فروشی نزدیک جاده_ خرید خانه در شمال

ویلا فروشی نزدیک جاده_ خرید خانه در شمال

 

نگهبانی و امنیت ویلا نیز تضمین شده و حق شارژ سالیانه آن نیز با توافق طرفین، قابل توافق می­باشد. در پی این ساختمان از میله­گرد استفاده شده و ستون­های آن نیز با میله­ گرد و بتن ساخته شده است. سقف اول ویلا نیز با تیرچه، یونولیت و بتن آماده­سازی شده است. سقف دوم آن با آهن سربندی شده و روی آهن با ایرانیت، آندولین، آندو ویلا، حلب و… معمولاً پوشیده می­شود. نمای بیرونی این نوع ویلا ها معمولا بصورت دیوار سفید یا ترکیبی از چوب و دیوار سفید و یا ترکیبی از سنگ های مختلف و دیوار سفید می باشد. همچنین ترکیب ورق مشکی در قسمت پیشانی تراس و شیروانی، سنگ میگون مشکی در قسمت کرسی ساختمان و چوبکاری نمای بیرونی هم می تواند زیبایی خاصی به این نوع از ویلاها ببخشد.

ویلا فروشی نزدیک جاده_ خرید خانه در شمال

ویلا فروشی نزدیک جاده_ خرید خانه در شمال

 

این ویلا (شهرکی ) بوده و مشخصات یک ویلای (شهرکی) را دارا می­باشد که در همین سایت توضیح داده شده است. در اطراف این ویلا چندین ساختمان دیگر نیز وجود دارد که متعلق به مالکین تهرانی و سایر نقاط کشور می­باشد. فاصله این ویلا از جاده ساحلی و جنگل زیاد نمی­باشد و کل مسیر جنگل تا دریا در این منطقه بین یک تا سه کیلومتر می­باشد. چنانچه خرید ویلای شما بصورت قولنامه­ای و شورایی باشد می­توانید با رجوع به دفتر شورا و دهیاری این منطقه و محله آن، به آن اعتبار ببخشید و که رهگیری نیز از املاک می­توانید دریافت نمایید.

 

ویلا فروشی نزدیک جاده_ خرید خانه در شمال

ویلا فروشی نزدیک جاده_ خرید خانه در شمال

 

نکته پایانی
جهت کسب اطلاعات بیشتر از این ویلا می توانید با شماره مشاور مربوطه تماس حاصل فرمایید. در ضمن ویلاهای مشابه این مورد نیز موجود می باشد که در سایت نیامده و جزو ویلاهای اکازیون و زیر خاکی این مجموعه محسوب می شود و شما سروران گرامی می توانید از طریق بازدید حضوری به آنها دست یابید. یک خواهشی که از شما سروران گرامی داریم اینست که گول تبلیغات دروغین و جذاب بعضی از املاک ها را نخورید که با درج قیمت غیر واقعی و کذب، سعی در جذب مشتری داشته و متاسفانه وقت ارزشمند شما سروران را تلف می نمایند. در پایان از همه شما دوستان که وقت گذاشتید و از سایت ما دیدن نمودید ممنونم و این قول رو به شما دوستان می دهیم که قبل از آمدن به شمال و بازدید از ملک، تمام اطلاعات واقعی و حقیقی ملک ها ی مدنظرتان را خدمتتان ارایه می نماییم و در یک محیط کاملا صادقانه و شفاف در رسیدن به هدفتان کنارتان خواهیم بود.

 

برای خرید و فروش ملک در شمال بر اساس چه فاکتورهایی هزینه کنیم؟

 

هزینه خرید زمین و ویلا در شمال کشور

هزینه خرید زمین و ویلا شهرکی در شمال

 

 

هزینه خرید زمین و ویلا در شمال کشور ، به خیلی از موارد مختلف بستگی دارد. جدا از بحث گرانی ها و تورم های سالیانه، آیتم های زیادی هستند که در قیمت زمین و هزینه ساخت دخالت دارند که البته بیشترین افزایش قیمت مربوط به قیمت زمین می باشد. در آیتم هایی که توضیح خواهیم داد، در زیر به بعضی از این آیتم هایی که بیشتر در خرید و فروش زمین و ویلا در شمال کشور مرتبط می شود، اشاره خواهیم کرد.

1- مناطق توریستی

هزینه خرید زمین و ویلا در شمال کشور ، به ویژه استان مازندران و بالاخص غرب این استان؛ نسبت به سایر مناطق شمالی بیشتر می باشد ،  چرا که این منطقه توریستی پذیرتر بوده و حجم رفت و آمد، ساخت و ساز و خرید و فروش در غرب مازندران بسیار زیادتر می باشد و به همین علت، در این مناطق به ویژه مناطق بین شهری و بین دریا و جنگل در مقایسه با سایر مناطق مشابه در شمال کشور، قیمت زمین برای ساخت بیشتر می باشد.

 

هزینه خرید زمین و ویلا در شمال

مثلا مناطق اطراف متل قو، نمک آبرود، نوشهر و رویان نسبت به اطراف چمستان و محمودآباد، قیمت زمین ها و ویلاها گران تر می باشد.

2- فاصله کم بین دریا و جنگل

در ادامه مورد اول، باید خاطرنشان کنیم که فاصله کم بین دریا و جنگل در مناطق شهر مثل قو، نمک آبرود، کلارآباد، رویان، نور و به ویژه شهر نوشهر، نیز عامل مهمی در افزایش قیمت زمین های این منطقه داشته است. و این مورد نیز در هزینه خرید زمین و ویلا در شمال کشور تاثیر گذار خواهد بود.

 

هزینه خرید زمین و ویلا جنگلی در شمال

3- موقعیت خاص اقتصادی

بعضی از شهرها نیز موقعیت خاص اقتصادی و یا توریستی دارند که آینده آنها را به لحاظ ارزش افزوده ملک در سال های آینده بیشتر می کند.

مثلا شهر نوشهر، منطقه ویژه اقتصادی می باشد و در آینده نزدیک ، بندر نوشهر به منطقه آزاد تجاری تبدیل خواهد شد که عامل مهمی در رشد و توسعه این شهر محسوب خواهد شد.

ویلا فروشی نزدیک جاده_ خرید خانه در شمال

هزینه خرید زمین و ویلا در شمال

ویلا فروشی نزدیک جاده_ خرید خانه در شمال

 

همچنین این شهر دارای فرودگاه نیز می باشد که رفت و آمد را برای مشتریان گرامی آسان تر می نماید.

4- نزدیکی به جاده چالوس تهران

مورد بعدی نزدیک بودن شهرهای غرب مازندران به جاده بسیار زیبای چالوس می باشد که در آینده نزدیک پس از افتتاح بزرگراه چالوس به تهران، موقعیت مناطق غرب استان به ویژه شهر نوشهر به لحاظ اقتصادی، دوچندان خواهد شد.

5- فروشگاه های برند و هتل های چندستاره

فروشگاه های برند و هتل های چندستاره نیز در سال های اخیر در غرب مازندران به میزان زیادی در حال ساخت بوده و یا ساخته شده، که این عامل نیز در جذب سرمایه گذاران به این منطقه و افزایش قیمت زمین و ویلا تاثیر به سزایی داشته است.

 

هزینه خرید زمین و ویلا در شمال

ویلا فروشی نزدیک جاده_ خرید خانه در شمال

 

 

6- شهرکی بودن و یا مستقل بودن زمین

شهرکی بودن و یا مستقل بودن زمین نیز در قیمت آن تاثیر داشته و شهرک های برند با امکانات عالی نسبت به شهرک های کوچک دارای قیمت زمین و ویلای گران تری می باشند.

بزرگ بودن شهرک، داشتن مشاعات زیاد (زمین بازی، استخر، وسایل ورزشی و …)، شیفت نگهبانی 24 ساعته، ویلاهای یکدست و مدرن، ساختار شهرکی خوب، سنگفرش بودن جاده های شهرکی، سطح ارتفاعی که شهرک در آن واقع شده، ساحلی و یا جنگلی بودن شهرک و غیره می تواند در قیمت زمین و ویلای آماده تاثیرگذار باشد.

در مورد زمین های مستقل نیز، ساحلی و یا جنگلی بودن، سطح ارتفاعی که زمین در آن واقع شده، دسترسی راحت به زمین، موقعیت مکانی زمین و غیره بسیار تاثیرگذار در قیمت آن می باشد.

 

هزینه خرید زمین و ویلا در کلارآباد

مشاوره

در مطالب بعدی انشاءالله موارد بیشتری را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند. چنانچه جهت خرید و فروش زمین و یا ویلا در غرب مازندران اقدام نموده اید می توانید با تماس با مشاورین مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال در محیطی امن و صادقانه به خواسته خود برسید.

تماس با مدیریت: (دکتر امامی) 09113900963

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09308153157

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید