فروش ویلا 6 خوابه در شمال ، لتینگان

  • فروش ویلا 6 خوابه در شمال ، لتینگان (3)
  • فروش ویلا 6 خوابه در شمال ، لتینگان (5)
  • فروش ویلا 6 خوابه در شمال ، لتینگان (1)
  • فروش ویلا 6 خوابه در شمال ، لتینگان (2)
  • فروش ویلا 6 خوابه در شمال ، لتینگان (4)

کد ملک : A1969

فروخته شد 2,400,000,000 تومان - ویلا شمال
250 مترمربع 6 اتاق خواب 5 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

فروش ویلا 6 خوابه در شمال ، لتینگان

 

این ویلا از نوع دوبلکس بوده و دارای 600 زمین و 250  بنا می­باشد. به لحاظ اسناد دارای سند شش دانگ و مجوز ساخت بوده و امتیازات آب، برق و گاز را دارا می­باشد. ویلای مرتبط دارای دوطبقه با سقف شیروانی می­باشد. برای رسیدن به این ویلا پس از طی مسیر بسیار زیبا و سرسبز در شمال کشور و بین شهرهای نوشهر تا رویان به این ویلا خواهید رسید. حیاط­سازی این نوع ویلاها اکثر با سنگ کوهی، واش بتن، بتن و غیره می­باشد. گل­کاری و محوطه کاری آن نیز با گل­ها و درختان مختلف زینتی و فصلی و کاج­های متنوع آراسته شده است.

 

فروش ویلا 6 خوابه در شمال ، لتینگان

فروش ویلا 6 خوابه در شمال ، لتینگان

 

در طبقه اول یک سالن و آشپزخانه و یک اتاق­خواب را مشاهده می­نمایید. همچنین یک سرویس بهداشتی در طبقه اول وجود داشته که از سالن و اتاق­خواب به آن دسترسی وجود دارد. از داخل ویلا و از طبقه اول، پله ­های زیبا با نرده چوبی چشم­نواز برای دسترسی به طبقه دوم تعبیه شده است. در طبقه دوم یک سالن و دو اتاق­خواب وجود دارد. بعضی از ویلاها 4 خوابه هستند و در طبقه دوم 3 خواب وجود دارد. خواب­های طبقه بالای این ویلا مستر هستند و سرویس بهداشتی و حمام داخل خود اتاق­خواب وجود دارد.

 

 

فروش ویلا 6 خوابه در شمال ، لتینگان

فروش ویلا 6 خوابه در شمال ، لتینگان

 

یکی از بهترین نقاط این ویلا مربوط به تراس آن می­باشد که دید بسیار عالی به مناظر اطراف آن دارد. تراس خوب و بزرگ در ویلاهای شمال برای اکثر مشتریان از اولویت بالایی برخوردار است و مکانی جهت دور هم­نشینی و لذت بردن از آب و هوا و مناظر شمال می­باشد. نورپردازی خوب این ویلا نیز از امتیازات دیگر آن می­باشد. سقف اول ویلاهای دوبلکس معمولاً از کناف و یا چوب لمبه می­باشد و در بعضی ویلاها ترکیبی از کناف و چوب می­باشد.

فروش ویلا 6 خوابه در شمال ، لتینگان

فروش ویلا 6 خوابه در شمال ، لتینگان

 

سقف دوم بیشتر از چوب لمبه می باشد و بعضی از ساختمان­ها از کناف استفاده می­کنند. پنجره بزرگی در سالن طبقه اول و سالن طبقه دوم هم، جهت نورگیر بهتر و هم جهت مشاهده ویوی عالی مناظر اطراف و جنگل و دریا در ویلاهای دوبلکس تعبیه شده است. نگهبانی و امنیت ویلا نیز تضمین شده و حق شارژ سالیانه آن نیز با توافق طرفین، قابل توافق می­باشد. در پی این ساختمان از میله­گرد استفاده شده و ستون­های آن نیز با میله­گرد و بتن ساخته شده است. سقف اول ویلا نیز با تیرچه، یونولیت و بتن آماده­سازی شده است. سقف دوم آن با آهن سربندی شده و روی آهن با ایرانیت، آندولین، آندو ویلا، حلب و… معمولاً پوشیده می­شود.

 

فروش ویلا 6 خوابه در شمال ، لتینگان

فروش ویلا 6 خوابه در شمال ، لتینگان

 

نمای بیرونی این نوع ویلا ها معمولا بصورت دیوار سفید یا ترکیبی از چوب و دیوار سفید و یا ترکیبی از سنگ های مختلف و دیوار سفید می باشد. همچنین ترکیب ورق مشکی در قسمت پیشانی تراس و شیروانی، سنگ میگون مشکی در قسمت کرسی ساختمان و چوبکاری نمای بیرونی هم می تواند زیبایی خاصی به این نوع از ویلاها ببخشد. در اطراف این ویلا چندین ساختمان دیگر نیز وجود دارد که متعلق به مالکین تهرانی و سایر نقاط کشور می­باشد. فاصله این ویلا از جاده ساحلی و جنگل زیاد نمی­باشد و کل مسیر جنگل تا دریا در این منطقه بین یک تا سه کیلومتر می­باشد. چنانچه خرید ویلای شما بصورت قولنامه­ای و شورایی باشد می­توانید با رجوع به دفتر شورا و دهیاری این منطقه و محله آن، به آن اعتبار ببخشید و که رهگیری نیز از املاک می­توانید دریافت نمایید.

 

 

فروش ویلا 6 خوابه در شمال ، لتینگان

فروش ویلا 6 خوابه در شمال ، لتینگان

نکته پایانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این ویلا می توانید با شماره مشاور مربوطه تماس حاصل فرمایید. در ضمن ویلاهای مشابه این مورد نیز موجود می باشد که در سایت نیامده و جزو ویلاهای اکازیون و زیر خاکی این مجموعه محسوب می شود و شما سروران گرامی می توانید از طریق بازدید حضوری به آنها دست یابید. یک خواهشی که از شما سروران گرامی داریم اینست که گول تبلیغات دروغین و جذاب بعضی از املاک ها را نخورید که با درج قیمت غیر واقعی و کذب، سعی در جذب مشتری داشته و متاسفانه وقت ارزشمند شما سروران را تلف می نمایند. در پایان از همه شما دوستان که وقت گذاشتید و از سایت ما دیدن نمودید ممنونم و این قول رو به شما دوستان می دهیم که قبل از آمدن به شمال و بازدید از ملک، تمام اطلاعات واقعی و حقیقی ملک ها ی مدنظرتان را خدمتتان ارایه می نماییم و در یک محیط کاملا صادقانه و شفاف در رسیدن به هدفتان کنارتان خواهیم بود.

 

 

چرا لتینگان را جهت خرید ویلا انتخاب کنیم؟

 

 

لتینگان نوشهر، خرید و فروش ویلا و زمین در لتینگان

خرید و فروش ویلا در لتینگان

جهت خرید در لتینگان ( لتینگان نوشهر، خرید و فروش ویلا و زمین در لتینگان )  ابتدا باید خود لتینگان را به خوبی بشناسید، تا در مورد خرید و فروش در این منطقه تصمیم بگیرید.

 

توصیف لتینگان نوشهر

منطقه لتینگان به لحاظ جغرافیایی در شمال ایران، استان مازندران و ضلع شرقی شهرستان نوشهر قرار گرفته است. در واقع نزدیکترین روستا به شهر نوشهر می باشد و فاصله آن با شهر چیزی حدود 3 کیلومتر می باشد.

منطقه لتینگان از غرب به روستای درزیکلا، از شرق به امیررود و خیرود، از جنوب به سنگتو و از شمال به کمربندی نوشهر متصل می باشد.

ضلع جنوبی لتینگان یعنی سنگتو دقیقا در دامنه جنگل واقع شده و دید بسیار عالی و زیبا به دریا و جنگل دارد.

منطقه لتینگان از ابتدای جاده ورودی آن تا خود جنگل، چیزی حدود 3 کیلومتر مسافت دارد که در طول این مسیر روستاهای شوفسکاج و سنگتو نیز قرار دارند.

 

روستای لتینگان

ورودی لتینگان نوشهر ( لتینگان نوشهر، خرید و فروش ویلا و زمین در لتینگان )

ورودی منطقه لتینگان بسیار زیبا و عریض بوده و رفت و آمد وسایل نقلیه برای ورود به این محل بسیار آسان بوده و ترافیکی نیز وجود ندارد.

ورودی آن با درختان سرسبز سر به فلک کشیده، آذین بندی شده و منظره قشنگی را بوجود آورده است.

در واقع لتینگان اولین منطقه ای می باشد که وقتی از کمربندی شهر نوشهر میخواهید خارج شوید و به سمت شهر رویان و نور بروید با آن برخورد می نمایید.

شهرک های مختلفی نیز طی سالیان زیاد در این منطقه بوجود آمده و مردم زیادی از اقسی نقاط کشور در این محل دارای ویلا و زمین می باشند.

از شهرک های برند آن می توان به شهرک سی گل، شهرک گلها، شهرک آسمان و غیره نام برد.

لتینگان دارای دو خیابان خیلی معروف و برند نیز می باشد که مردم زیادی برای خرید ملک به این دو مکان سر میزنند. یکی خیابان بهرام و دیگری خیابان افشین نام دارد. هردوی این خیابان ها به دلیل نزدیکی به شهر و دسترسی راحت به ملک مورد نظر، انتخاب بسیاری از هموطنانمان جهت زندگی دائمی یا موقت بوده است.

هتل ساحلی شادی لتینگان

هتل شادی لتینگان( لتینگان نوشهر، خرید و فروش ویلا و زمین در لتینگان )

در قسمت ساحلی لتینگان بعلت ساخت هتل، کافی شاپ، رستوران و غیره ، کمتر شاهد ساخت و ساز و شهرک سازی بوده ایم زیرا به علت نزدیک بودن یه شهر نوشهر، بیشتر جنبه گردشگری و توریستی پیدا کرده و بیزینس های دیگری بجای ساخت و ساز، جایگزین آن شده اند.

در دامنه جنگل لتینگان که منطقه سنگتو قرار دارد یه راه آسفالته وجود داشته، که متصل به روستای خیرود می شود و ویوی قشنگ این مسیر به کوه و دریا، فرصت و مکان لازم برای پیاده روی، دوچرخه سواری و غیره را بوجود آورده است و می توانید از این امکان برای گذراندن اوقات فراغت خودتان لذت ببرید.

امکانات

در داخل لتینگان همه نیاز های اولیه هر فردی از جمله نانوایی، قصابی، مرغ فروشی، میوه فروشی، سوپرمارکت و هایپر مارکت وجود داشته و نیازی نیست برای تهیه اقلام مصرفی حتما به شهر بروید.

گرچه تا شهر نوشهر نیز فاصله ای نداشته و در سریعترین زمان ممکن می توانید وارد شهر شوید و نیازهایتان را برآورده نمایید.

بازار ماهی فوروشی

بازار ماهی فروشی نوشهر

از جاذبه های تفریحی و گردشگری نزدیک به لتینگان نیز می توان به بازار روز نوشهر اشاره کرد که یک بازار سنتی بوده و در بدو ورود به آن با بازار ماهی فروشان روبرو می شوید.

 

بعد آن بازار میوه فروشی، ترشیجات و غیره را خواهید دید که بسیار زیبا و دل انگیز بوده و همه ساله مسافرین زیادی برای دیدن و خرید به آنجا روانه می شوند.

 

مزیت های مهم لتینگان

از مزیت های مهم آن جهت خرید در لتینگان لتینگان نوشهر، خرید و فروش ویلا و زمین در لتینگان ) می توان به نزدیک بودن به شهر، نزدیکی به ساحل دریا و جنگل، نزدیکی به جاده چالوس تهران، نزدیکی به فرودگاه نوشهر، نزدیکی به منطقه ویژه اقتصادی و بندر نوشهر، دسترسی راحت به امکانات شهری و غیره اشاره کرد.

مشاور املاک

مشاوره

جهت خرید ملک در لتینگان ( لتینگان نوشهر، خرید و فروش ویلا و زمین در لتینگان ) ، شما باید پس از انتخاب زمین و یا ویلا، جهت بررسی ملک مورد نظر از دهیاری و شورای لتینگان استعلام بگیرید تا بابت یک خرید خوب و سالم خیالتان راحت باشد.

چنانچه خرید و فروش ویلا و زمین در لتینگان مدنظر شما بوده و خواستار خرید ملک در این منطقه هستید، می توانید از طریق مشاورین متخصص بانک اطلاعات املاک شمال در سریعترین زمان ممکن به خواسته تان برسید.

تماس با مدیریت: دکتر امامی 09113900963

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید