فروش ویلا 5 خوابه شهرکی در رویان

  • فروش ویلا 5 خوابه شهرکی در رویان (2)
  • فروش ویلا 5 خوابه شهرکی در رویان (4)
  • فروش ویلا 5 خوابه شهرکی در رویان (6)
  • فروش ویلا 5 خوابه شهرکی در رویان (3)

کد ملک : RO882

فروخته شد 2,100,000,000 تومان - ویلا شهرکی
380 مترمربع 5 اتاق خواب 4 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

فروش ویلا 5 خوابه شهرکی در رویان

 

 

این ویلا از نوع دوبلکس بوده و دارای 500 زمین و  380 بنا می­باشد. به لحاظ اسناد دارای سند و جواز و پایانکار بوده و امتیازات آب، برق و گاز را دارا می­باشد. ویلای مرتبط دارای دوطبقه با سقف شیروانی می­باشد. برای رسیدن به این ویلا پس از طی مسیر بسیار زیبا و سرسبز در شمال کشور و بین شهرهای نوشهر تا رویان به این ویلا خواهید رسید. حیاط­سازی این نوع ویلاها اکثر با سنگ کوهی، واش بتن، بتن و غیره می­باشد. گل­کاری و محوطه کاری آن نیز با گل­ها و درختان مختلف زینتی و فصلی و کاج­های متنوع آراسته شده است.

فروش ویلا 5 خوابه شهرکی در رویان

فروش ویلا 5 خوابه شهرکی در رویان

 

در طبقه اول یک سالن و آشپزخانه و یک اتاق­خواب را مشاهده می­نمایید. همچنین یک سرویس بهداشتی در طبقه اول وجود داشته که از سالن و اتاق­خواب به آن دسترسی وجود دارد. از داخل ویلا و از طبقه اول، پله­های زیبا با نرده چوبی چشم­نواز برای دسترسی به طبقه دوم تعبیه شده است. در طبقه دوم یک سالن و دو اتاق­خواب وجود دارد. بعضی از ویلاها 4 خوابه هستند و در طبقه دوم 3 خواب وجود دارد. خواب­های طبقه بالای این ویلا مستر هستند و سرویس بهداشتی و حمام داخل خود اتاق­خواب وجود دارد.

 

فروش ویلا 5 خوابه شهرکی در رویان

فروش ویلا 5 خوابه شهرکی در رویان

یکی از بهترین نقاط این ویلا مربوط به تراس آن می­باشد که دید بسیار عالی به مناظر اطراف آن دارد. تراس خوب و بزرگ در ویلاهای شمال برای اکثر مشتریان از اولویت بالایی برخوردار است و مکانی جهت دور هم­نشینی و لذت بردن از آب و هوا و مناظر شمال می­باشد. نورپردازی خوب این ویلا نیز از امتیازات دیگر آن می­باشد. سقف اول ویلاهای دوبلکس معمولاً از کناف و یا چوب لمبه می­باشد و در بعضی ویلاها ترکیبی از کناف و چوب می­باشد. سقف دوم بیشتر از چوب لمبه می باشد و بعضی از ساختمان­ها از کناف استفاده می­کنند. پنجره بزرگی در سالن طبقه اول و سالن طبقه دوم هم، جهت نورگیر بهتر و هم جهت مشاهده ویوی عالی مناظر اطراف و جنگل و دریا در ویلاهای دوبلکس تعبیه شده است.

 

فروش ویلا 5 خوابه شهرکی در رویان

فروش ویلا 5 خوابه شهرکی در رویان

 

نگهبانی و امنیت ویلا نیز تضمین شده و حق شارژ سالیانه آن نیز با توافق طرفین، قابل توافق می­باشد. در پی این ساختمان از میله­گرد استفاده شده و ستون­های آن نیز با میله­گرد و بتن ساخته شده است. سقف اول ویلا نیز با تیرچه، یونولیت و بتن آماده­سازی شده است. سقف دوم آن با آهن سربندی شده و روی آهن با ایرانیت، آندولین، آندو ویلا، حلب و… معمولاً پوشیده می­شود. نمای بیرونی این نوع ویلا ها معمولا بصورت دیوار سفید یا ترکیبی از چوب و دیوار سفید و یا ترکیبی از سنگ های مختلف و دیوار سفید می باشد. همچنین ترکیب ورق مشکی در قسمت پیشانی تراس و شیروانی، سنگ میگون مشکی در قسمت کرسی ساختمان و چوبکاری نمای بیرونی هم می تواند زیبایی خاصی به این نوع از ویلاها ببخشد.

فروش ویلا 5 خوابه شهرکی در رویان

فروش ویلا 5 خوابه شهرکی در رویان

 

این ویلا (شهرکی ) بوده و مشخصات یک ویلای (شهرکی ) را دارا می­باشد که در همین سایت توضیح داده شده است. در اطراف این ویلا چندین ساختمان دیگر نیز وجود دارد که متعلق به مالکین تهرانی و سایر نقاط کشور می­باشد. فاصله این ویلا از جاده ساحلی و جنگل زیاد نمی­باشد و کل مسیر جنگل تا دریا در این منطقه بین یک تا سه کیلومتر می­باشد. چنانچه خرید ویلای شما بصورت قولنامه­ای و شورایی باشد می­توانید با رجوع به دفتر شورا و دهیاری این منطقه و محله آن، به آن اعتبار ببخشید و که رهگیری نیز از املاک می­توانید دریافت نمایید.

 

نکته پایانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این ویلا می توانید با شماره مشاور مربوطه تماس حاصل فرمایید. در ضمن ویلاهای مشابه این مورد نیز موجود می باشد که در سایت نیامده و جزو ویلاهای اکازیون و زیر خاکی این مجموعه محسوب می شود و شما سروران گرامی می توانید از طریق بازدید حضوری به آنها دست یابید. یک خواهشی که از شما سروران گرامی داریم اینست که گول تبلیغات دروغین و جذاب بعضی از املاک ها را نخورید که با درج قیمت غیر واقعی و کذب، سعی در جذب مشتری داشته و متاسفانه وقت ارزشمند شما سروران را تلف می نمایند. در پایان از همه شما دوستان که وقت گذاشتید و از سایت ما دیدن نمودید ممنونم و این قول رو به شما دوستان می دهیم که قبل از آمدن به شمال و بازدید از ملک، تمام اطلاعات واقعی و حقیقی ملک ها ی مدنظرتان را خدمتتان ارایه می نماییم و در یک محیط کاملا صادقانه و شفاف در رسیدن به هدفتان کنارتان خواهیم بود.

 

چه نکاتی را برای خرید ویلای شهرکی باید بدانیم؟

 

خرید ویلای شهرکی در شمال

خرید ویلا شهرکی در شمال نوشهر

خرید ویلای شهرکی در شمال

 

خرید ویلای شهرکی در شمال جزو انتخاب نهایی بسیاری از هموطنانمان جهت خرید ویلا در شمال می باشد. قبل از اینکه بخواهیم به این موضوع بپردازیم، ابتدا باید بدانیم که منظور از شهرک چیست؟ و در ادامه اینکه، ویلای شهرکی چه مزیتی می تواند داشته باشد؟

شهرک در یک تعریف ساده عبارت است از یک مجموعه ای از چندین ویلا و یا قطعه زمین که دور تا دور آن محصور شده باشد و دارای نگهبانی و سرایداری باشد و توسط هیدت مدیره و مدیر شهرک، اداره شود. که این تعریف ساده در مورد شهرک های مختلف از شهرک های کوچک با امکانات ابتدایی، تا شهرک های بزرگ با امکانات پیشرفته، متفاوت می باشد.

Image result for ‫شهرک دریابیشه‬‎

متراژ شهرک می تواند از ۱۰۰۰ متر تا چندین هکتار باشد. شهرک های کوچک دارای امکاناتی نظیر نگهبانی، سرایداری، انشعابات آب، برق، گاز و … می باشند ولی شهرک های بزرگتر امکانات بیشتری را دارا می باشند. از این جمله این امکانات می توان به، نگهبانی ۲۴ ساعته با چندین شیفت نگهبانی، دوربین مداربسته در کل شهرک، دروازه ریموت دار و یا گیت نگهبانی، زمین مشاعات برای بازی کودکان و یا برای ورزش و سرگرمی، استخر، سونا و جکوزی برای کل شهرک بصورت عمومی، آسفالت و یا سنگفرش بودن کل جاده شهرک، فضای سبز زیبا، باغبان اختصاصی شهرک، تأسیسات شهرک و … را نام برد.

خرید ویلای شهرکی در شمال

خرید ویلای شهرکی در شمال

بنابراین یک ویلای شهرکی می تواند مزیت های خوبی داشته باشد که مهمترین آن امنیت بالای آن می باشد. در ارتباط با خرید ویلای شهرکی در شمال، حق شارژ ماهیانه و یا سالیانه شهرک های کوچک و بزرگ نیز متفاوت می باشد و بر اساس مصوبه هیئت مدیره هر شهرکی، حق شارژ نیز تفاوت دارد.

همچنین هر شهرکی دارای اساسنامه مختص خود می باشد که از ایتدای تشکیل شهرک، این اساسنامه تهیه و تنظیم می شود. یکسری از شهرک های خیلی بزرگ که در هر شهر و منطقه ای در شمال به میزان کمتری، مشاهده می شوند، شبیه به یک شهر کوچک دارای امکانات زمین ورزشی، فست فود، فروشگاه موادغذایی، رستوران ، فروشگاه لباس، و … می باشند.

خرید ویلا لوکس شهرکی در شمال

خرید ویلا شهرکی در شمال

گاهی اوقات هم ممکنه چندین ویلا یا زمین در یک مجتمع یا مجموعه ای واقع شوند، ولی دور آنها محصور نباشد و در واقع به آنها مجتمع اطلاق می شود. در چنین مجموعه هایی، یا نگهبانی شبیه به مجموعه شهرکی وجود دارد و یا اینکه یک نفر از افراد بومی آن منطقه که دائم در آن محل زندگی می کند مسئولیت امنیت و نگهبانی آن ملک ها را بر عهده می گیرد.

Image result for ‫مدیریت املاک‬‎

در ارتباط با خرید ویلای شهرکی در شمال همه روزه و از ساعت 8 صبح الی شب می توانید با مشاورین مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال در ارتباط باشید تا لذت یک خرید خوب را تجربه نمایید.

 

تماس با مدیریت :  09113900963  دکتر امامی

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09308153157

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید