فروش ویلا 300 متری در علی آباد عسگرخان نوشهر

  • فروش ویلا 300 متری در علی آباد عسگرخان نوشهر (5)
  • فروش ویلا 300 متری در علی آباد عسگرخان نوشهر (2)
  • فروش ویلا 300 متری در علی آباد عسگرخان نوشهر (1)
  • فروش ویلا 300 متری در علی آباد عسگرخان نوشهر (3)
  • فروش ویلا 300 متری در علی آباد عسگرخان نوشهر (4)

کد ملک : RO872

فروخته شد 3,200,000,000 تومان - ویلا شمال
300 مترمربع 3 اتاق خواب 4 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

فروش ویلا 300 متری در علی آباد عسگرخان نوشهر

 

اخیراً در شمال کشور، ویلا به سبک روف گاردن بسیار زیاد دیده می­شود و این سبک از ساختمان به دلیل مزایایی که دارد بیشتر مورد استقبال سازنده­ها قرار گرفته است.

متراژ زمین و بنا به چه صورت است؟

ویلای مدنظر نیز روف گارون بوده  و دارای 500 زمین  و 300 بنا می­باشد.  و در حدفاصل بین شهرهای نوشهر و رویان قرار دارد. این ویلا بصورت (جنگلی ) بوده و دارای دید بسیار عالی به (جنگل ) می­باشد. اکثر ویلاهای روف جنگلی علاوه بر دید عالی به جنگل، ویوی بسیار زیبا به دریا نیز دارند، چون ارتفاع سقف روف از پایین زیاد بوده و همین امر، دید به دریای عالی را بوجود می­آورد.

مسیر رسیدن به این ویلا در منطقه مورد نظر، بسیار زیبا بوده و پس از گذراندن مسیری سرسبز و دلنشین به این ویلا خواهید رسید.

 

فروش ویلا 300 متری در علی آباد عسگرخان نوشهر

فروش ویلا 300 متری در علی آباد عسگرخان نوشهر

 

نوع اسکلت بنا چیست ؟

پی این ساختمان از میله ­گرد و بتن ساخته شده و ستون­های آن نیز از میله­گرد و بتن طراحی شده است. سقف اول آن نیز از تیرچه و یونولیت و بتن آماده بدست آمده است. سقف روف یا همان سقف دوم نیز برخلاف ویلاهایی که بصورت شیروانی هستند، از تیرچه، یونولیت و بتن ساخته شده است.

مشخصات طبقه اول ویلا چیست؟

طبقه اول این ویلا شامل یک اتاق خواب و سالن و آشپزخانه می­باشد. قسمت آشپزخانه در سقف آن، کناف­کاری شده و نور پردازی عالی در آن تعبیه شده است. در سقف سالن این ویلا نیز کناف کار شده و نورپردازی، بویژه نور مخفی، زیبایی خاصی به آن داده است.

سرویس بهداشتی پایین قابلیت دسترسی از سالن و اتاق خواب را داشته و کف ویلا نیز معمولاً از سرامیک می­باشد و گاهی اوقات پارکت، سنگ، لمینت و… می­باشد. برای رفتن به طبقه دوم این ویلا باید از یک راه­پله چوبی بسیار زیبا با اسکلت آهنی عبور کنید و به سالن طبقه دوم برسید.

مشخصات طبقه دوم ویلا چه چیز هایی می باشد؟

طبقه دوم شامل یک سالن کوچک و یک آشپزخانه کوچک می­باشد و دو اتاق خواب نیز در طبقه دوم تعبیه شده است. بعضی ویلاها در طبقه دوم شامل 3 اتاق خواب می­باشند. سرویس بهداشتی طبقه دوم این ویلا بصورت مستر بوده و مصرف­کننده براحتی می­تواند از داخل ویلا، از آن استفاده نماید. در واقع یعنی هر اتاق خواب در داخل خود دارای یک سرویس بهداشتی می­باشد که این سرویس­ها نیز مجهز به دوش، توالت فرنگی و فن جهت تهویه هوا می­باشد.

طراحی نمای ویلا به چه صورت می باشد؟

در نمای بیرونی ویلای روف گاردن مدرن، معمولاً دیوار بصورت سفید یا مشکی و خاکستری طراحی می­شود. بعضی ویلاها ترکیبی از ورق آهنی در قسمت پیشانی تراس و قسمت جان پناه روف، دیوار سفید، چوب­کاری و یا سنگ مشکی استفاده می­کنند.

کرسی ویلاها هم اکثرا از سنگ میگون مشکی استفاده می­شود و در ویلاهای مدل روف، معمولاً ارتفاع کرسی کوتاه­تر، نسبت به سایر ویلاها می­باشد.

 

فروش ویلا 300 متری در علی آباد عسگرخان نوشهر

فروش ویلا 300 متری در علی آباد عسگرخان نوشهر

 

حیاط سازی ویلا به چه صورت می باشد؟

حیاط­سازی این ویلا بسیار زیبا بوده و با گل­های مختلف فصلی، کاج لاوسون و غیره آذین­بندی شده است. کف حیاط آن نیز با سنگ طراحی شده و درب ورودی ویلا نیز با درب ضدسرقت می­باشد.

همچنین ترکیبی از دیوار سفید و ورق مشکی روی آن برای دیوارکشی حیاط و ترکیب آهن با چوب برای دروازه وروی حیاط، نمای بسیار زیبایی به این ویلاها می­دهد.

در این مدل ویلاها نورپردازی محوطه، روی دیوار، داخل باغچه­ها و سقف روف یا حیاط خلوت آن به همراه آلاچیق بالا و داخل حیاط، می­تواند زیبایی خاصی به آن ببخشد و از لذت­های داشتن یک ویلای خوب در شمال کشور شما را بهره­مند سازد.

 

 

فروش ویلا 300 متری در علی آباد عسگرخان نوشهر

فروش ویلا 300 متری در علی آباد عسگرخان نوشهر

 

نکته پایانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این ویلا می توانید با شماره مشاور مربوطه تماس حاصل فرمایید. در ضمن ویلاهای مشابه این مورد نیز موجود می باشد که در سایت نیامده و جزو ویلاهای اکازیون و زیر خاکی این مجموعه محسوب می شود و شما سروران گرامی می توانید از طریق بازدید حضوری به آنها دست یابید. یک خواهشی که از شما سروران گرامی داریم اینست که گول تبلیغات دروغین و جذاب بعضی از املاک ها را نخورید که با درج قیمت غیر واقعی و کذب، سعی در جذب مشتری داشته و متاسفانه وقت ارزشمند شما سروران را تلف می نمایند. در پایان از همه شما دوستان که وقت گذاشتید و از سایت ما دیدن نمودید ممنونم و این قول رو به شما دوستان می دهیم که قبل از آمدن به شمال و بازدید از ملک، تمام اطلاعات واقعی و حقیقی ملک ها ی مدنظرتان را خدمتتان ارایه می نماییم و در یک محیط کاملا صادقانه و شفاف در رسیدن به هدفتان کنارتان خواهیم بود.

 

  در نزدیکی این ویلا جاذبه های تفریحی توریستی وجود دارد که یکی از آنها دریاچه ی ارواح می باشد:

 

دریاچه ارواح نوشهر،بانک اطلاعات املاک شمال

 

مشخصات دریاچه و مسیر دسترسی

یکی از مکان های دیدنی و تفریحی شهرستان نوشهر دریاچه ارواح می باشد که در فاصله 25 کیلومتری شهرستان نوشهر به سمت نور در استان مازندران واقع شده است.

اطلاعات دقیق درباره مسیر دریاچه ارواح

                         دریاچه ارواح نوشهر،بانک اطلاعات املاک شمال

شاید شنیدن این اسم کمی ابتدا وحشتناک باشد ولی بر خلاف اسم آن که ترسناک می باشد، بنابر شنیده ها از زبان مردم محلی، هیچ ارواحی در آن منطقه دیده نشده و شاید این اسم به دلیل شکل واقعی و طبیعی دریاچه و سکوت زیاد و محیط آن نامگذاری شده باشد.

آدرس دقیق مسیر جنگلی دریاچه ارواح

جاده دریاچه ارواح نوشهر،بانک اطلاعات املاک شمال

ورودی این دریاچه از روستای صلاح الدین کلا از توابع شهرستان نوشهر می باشد که در فاصله 25 کیلومتری نوشهر به سمت نور قرار گرفته است.

طول این دریاچه حدود 700 متر و عرض آن در حدود 300 متر می باشد .

در مسیر دریاچه، با یک محیط بانی رویرو می شوید که پس از کسب اجازه عبور، می توانید به مسیر خود ادامه دهید و بعد از آن حدود 10 کیلومتر بعد به دریاچه ارواح خواهید رسید.

هیچ گاه به تنهایی به این منطقه سفر نکنید و مواظب حیوانات وحشی در طول مسیر حرکت در دل جنگل به سمت دریاچه باشید.به لحاظ نوع محیط داخلی، دریاچه به صورت باتلاقی می باشد و باید مواظب باشید که داخل آن نروید و دچار دردسر نشوید.

سعی کنید با ماشین های آفرود و یا شاسی بلند و کمک دار به این منطقه وارد شوید و با ماشین سواری)، کمی عبور از این منطقه سخت می باشد.

علت نامگذاری دریاچه ارواح و یا دریاچه بند ممرز

در داخل دریاچه، درختانی با ارتفاع کم و زیاد و با آرایشی خاص و به صورت خشک شده و فرسوده وجود دارد که ممکن است کمی حالت ترسناک به وجود آورده باشد ولی دیدن این منطقه از نزدیک خالی از لطف نمی باشد.

هم در طول مسیر و هم در اطراف دریاچه ارواح، مناظر طبیعی و دیدنی بسیار زیبا و سرسبزی وجود دارد و جنگل های زیبا با پوششی از درختان سرسبز و سربه فلک کشیده در اطراف آن نیز منظره جالبی را به وجود آورده است.

 

مشخصات دقیق تالاب ارواح نوشهر

تالاب و یا دریاچه ارواح نوشهر،بانک اطلاعات املاک شمال

 

در طول مسیر و در کنار دریاچه، خیلی از اوقات هوا بصورت مه آلود بوده و ترکیبی از مه گرفتگی و درختان مرده و خشک شده وجود دارد که دلیلی محکم برای نامگذاری این دریاچه بنام دریاچه ارواح می باشد.

نام دیگر دریاچه ارواح، دریاچه بند ممرز می باشد. علت نامگذاری محلی آن به نام دریاچه ممرز هم به خاطر نوعی درخت بومی منطقه می باشد که ارتفاع آن 15 تا 25 متر می باشد و تنه آن شیاردار بوده و پوست صاف و سبز و خاکستری داشته که در داخل دریاچه ریشه دارد و باعث خشک شدن آن شده است، و دلیل بر نامگذاری آن به دریاچه ممرز می باشد.

لازم به ذکر است که با ماشین شخصی تا کنار دریاچه نمی توانید بروید و مسیر نیم ساعت پایانی را باید با پای پیاده طی نمایید.

بهترین فصل برای رفتن به این منطقه، 6 ماه اول سال و تا اواسط پاییز می باشد چرا که بعد آن ممکن است به دلیل بارندگی های زیاد، مسیر رفتن با اتومبیل شخصی بسیار دشوار شود.

کمک در مورد دریاچه ارواح

 

مشاوره

اگر چنانچه هنوز به این منطقه سفر نکرده اید، مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال به شما پیشنهاد می کند که حتما در اولین فرصت جهت بازدید از دریاچه ارواح به این مکان بروید و از زیبایی های خدادادی و طبیعت بکر آن لذت ببرید و در کنار خانواده و دوستانتان در کنار صرف نهار به کوهپیمایی و عکس برداری و ثبت لحظات زیبا و دل انگیز بپردازید.

چنانچه در حومه شهرستان نوشهر و بین شهرهای نوشهر تا نور و رویان و در نزدیکی مسیر ورودی منتهی به دریاچه ارواح، خواستار خرید و فروش و زمین و ویلا در شمال کشور می باشید ، می توانید با استفاده از مشاورین متخصص بانک اطلاعات املاک شمال در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به خواسته خود برسید.

 

تماس با مدیریت : 09113900963  دکتر امامی

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09308153157

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید