فروش ویلا مدرن با ویو جنوبی در رویان

  • فروش ویلا مدرن با ویو جنوبی در رویان (1)
  • فروش ویلا مدرن با ویو جنوبی در رویان (2)
  • فروش ویلا مدرن با ویو جنوبی در رویان (3)
  • فروش ویلا مدرن با ویو جنوبی در رویان (4)
  • فروش ویلا مدرن با ویو جنوبی در رویان (5)

کد ملک : RO927

فروخته شد 1,350,000,000 تومان - ویلا شمال
180 مترمربع 2 اتاق خواب 4 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

فروش ویلا مدرن با ویو جنوبی در رویان

 

 

به لحاظ موقعیت جغرافیایی این ویلا در واقع شده و دارای متراژ 230 متر زمین و  180 بنا می باشد. به لحاظ اسناد دارای مجوز ساخت می باشد. فاصله این ویلا از شهر تقریبا کمتر از 5 کیلومتر می باشد. مسافت این ویلا از جاده وتا جنگل کیلومتر می باشد. از زیباییها و جاذبه های توریستی و گردشگری نزدیک به این منطقه می توان به  پارک سیسنگان، دریاچه آویدر اشاره کرد. این ویلا از نوع  دوبلکس و دارای3 اتاق خواب نیز می باشد. حیاط سازی این ویلا بسیار زیبا بوده و  با درختان و گیاهان زینتی تزیین شده است.
نمای ویلا به  سفید و کرم رنگ بوده و از سنگ تشکیل شده است. قیمت پیشنهادی این ویلا در تاریخ 1/ 10/ 98  که در سایت درج شده معادل  یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان می باشد. هرچند هنگام معامله سعی می شود تخفیفات لازم از فروشنده گرفته شود. شرایط پرداخت معمولا بصورت نقدی و یا چند ماهه، می باشد که از هر مالک به مالک دیگر این شرایط متفاوت است. چنانچه زمان زیادی از درج فایل در سایت گذشته باشد می توانید قیمت روز ملک را از مشاورین مربوطه مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال دریافت نمایید.

 

فروش ویلا مدرن با ویو جنوبی در رویان

فروش ویلا مدرن با ویو جنوبی در رویان

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این ویلا می توانید با شماره مشاور مربوطه تماس حاصل فرمایید. در ضمن ویلاهای مشابه این مورد نیز موجود می باشد که در سایت نیامده و جزو ویلاهای اکازیون و زیر خاکی این مجموعه محسوب می شود و شما سروران گرامی می توانید از طریق بازدید حضوری به آنها دست یابید. یک خواهشی که از شما سروران گرامی داریم اینست که گول تبلیغات دروغین و جذاب بعضی از املاک ها را نخورید که با درج قیمت غیر واقعی و کذب، سعی در جذب مشتری داشته و متاسفانه وقت ارزشمند شما سروران را تلف می نمایند. در پایان از همه شما دوستان که وقت گذاشتید و از سایت ما دیدن نمودید ممنونم و این قول رو به شما دوستان می دهیم که قبل از آمدن به شمال و بازدید از ملک، تمام اطلاعات واقعی و حقیقی ملک ها ی مدنظرتان را خدمتتان ارایه می نماییم و در یک محیط کاملا صادقانه و شفاف در رسیدن به هدفتان کنارتان خواهیم بود.

برای آشنایی بیشتر با منطقه ی ویلای مورد نظر به لینک های زیر مراجعه کنید:

 

 

آشنایی با رویان: 

 

آشنایی با منطقه سیسنگان :

 

 

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09308153157

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید