فروش ویلا فلت نوساز در شمال

  • فروش ویلا فلت نوساز در شمال (1)
  • فروش ویلا فلت نوساز در شمال (2)

کد ملک : RO807

فروخته شد 600,000,000 تومان - ویلا شمال
100 مترمربع 2 اتاق خواب 2 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

فروش ویلا فلت نوساز در شمال

 

**** این ویلا دارای ۲۰۰متر  زمین و   ۱۰۰متر بنا می­باشد. به لحاظ اسناد و مدارک دارای جواز  و پایانکار  می­باشد. ****

 

مشخصات ویلا:   ویلا نوساز /  ۲خواب /  مستر / سرویس عمومی

 

 

 قیمت: ششصد میلیون تومان

 

خصوصییات ویلای فلت چیست؟ 

 

ویلای مورد نظر بصورت فلت و یا همان همکف بوده  و در فاصله بین شهرستان نوشهر رویان و پارک سیسنگان قرار گرفته است. برای رسیدن به این ویلا باید مسیر بسیار زیبا و سرسبز را طی نمایید تا به آن برسید. در اطراف این ویلا، ساختمان­های مختلفی وجود دارد که اکثر مربوط به افراد غیر بومی و بویژه مردم پایتخت کشور تهران و سایر شهرستانها می­باشد. حیاط این ویلا بسیار زیبا بوده و با گل­های مختلف و کاج­های زیبا آذین بندی شده است. امتیازات آب و برق و گاز آن مشکلی نداشته و جزو تعهدات همه مالکین می­باشد. خود ویلا دارای 2 اتاق خواب بوده و در بدو ورود به این ویلا با سالن و سپس آشپزخانه آن مواجه می­شوید. امروزه اکثر ویلاهای نوساز در طبقه پایینی از کناف و یا چوب لمبه و یا ترکیبی از هر دو استفاده می­نمایند. اتاق خواب­ها هم معمولاً کناف و یا لمبه می­باشند.
کابینت هم در اکثر ویلاها یا ام­دی­اف و یا های­گلاس و ممبرن می­باشد. فاصله بین این ویلا و سایر ویلاها تا دریا و جنگل در منطقه نوشهر تا سیسنگان نهایتاً بین 200 متر تا 2 کیلومتر می­باشد. نمای بیرونی ویلا معمولاً با سیمان سفید، آجر، ابزار، ورق آهنی و غیره طراحی و اجرا می­گردد. از مزیت­های ویلای فلت می­توان به تعداد کم پله­های آن اشاره کرد، این موضوع برای خانواده­هایی که افراد پیر و سالمند دارند بسیار حائز اهمیت می­باشد.
در ساخت آن از مصالح مختلف رایج برای ساختمان سازی استفاده شده است. در پی ساختمان و ستون­ها از میله گرد استفاده شده است. دیوار آن با بلوک و سرسبزی آن از آهن استفاده شده است. گرمایش این ویلا پکیچ و گاز بوده و پنجره­های آن معمولاً از نوع دوجداره می­باشند. در حیاط­سازی ویلاهای شمال معمولاً از سنگ بیس، سنگ کوهی، واش بتن و غیره استفاده می­شود. برای ساخت دروازه ساختمان در ابتدای ورودی ویلا نیز ترکیب آهن و چوب ضدآب می­تواند زیبایی خاصی به این ویلا ببخشد. بالای 90 درصد موارد برای درب ورودی ویلا از درب ضدسرقت استفاده می­شود. در ویلاهای شهرکی معمولاً دیوارهای حیاط کوتاه می­باشند و با تعمیر سیاه و سفید و یا تعمیر به اصطلاح تگری به رنگ سفید در می­آیند که البته اگر با ورق مشکی بر روی دیوار کار شود نمای زیبایی به محوطه و خود ویلا خواهد داد. جاده داخل مجتمع و یا شهرک­ها هم معمولاً از جنس مخلوط، سنگ بیس، آسفالت، بتن، سنگفرش، سنگ کوهی و یا موارد دیگر می­باشند. این ویلا نیز همانند تمام ویلاهای شمال، جهت امنیت و نگهبانی از آن بصورت توافقی با نگهبان آن، مقداری حق شارژ در ماه خواهد داشت که بنا به شهرک­ها و یا ویلاهای مختلف متفاوت می­باشد. چنانچه ویلا مستقل باشد اختیار اداره آن به دست خودتان می­باشد و چنانچه ویلا شهرکی باشد هر ساله و یا هر چند سال با توجه به قانون شهرک مورد نظر، می­توانید هیئت مدیره و مدیرعامل انتخاب نمایید و جهت اداره شهرک با آن­ها هماهنگ شوید. در مورد این ویلا نیز، چنانچه اگر بصورت قولنامه­ای معامله شود، حتماً بعد از قولنامه به دفتر شورا و دهیاری محل مورد نظر مراجعه نمایید و مهر شورا و دهیاری را جهت تأیید و صحت معامله مورد نظر دریافت نمایید.
سقف این تیپ ویلاها نیز معمولاً با حلب، آندولین، آندوویلا، ایرانیت و یا غیره پوشیده می­شود.

فروش ویلا فلت نوساز در شمال

نکته پایانی
جهت کسب اطلاعات بیشتر از این ویلا می توانید با شماره مشاور مربوطه تماس حاصل فرمایید. در ضمن ویلاهای مشابه این مورد نیز موجود می باشد که در سایت نیامده و جزو ویلاهای اکازیون و زیر خاکی این مجموعه محسوب می شود و شما سروران گرامی می توانید از طریق بازدید حضوری به آنها دست یابید. یک خواهشی که از شما سروران گرامی داریم اینست که گول تبلیغات دروغین و جذاب بعضی از املاک ها را نخورید که با درج قیمت غیر واقعی و کذب، سعی در جذب مشتری داشته و متاسفانه وقت ارزشمند شما سروران را تلف می نمایند. در پایان از همه شما دوستان که وقت گذاشتید و از سایت ما دیدن نمودید ممنونم و این قول رو به شما دوستان می دهیم که قبل از آمدن به شمال و بازدید از ملک، تمام اطلاعات واقعی و حقیقی ملک ها ی مدنظرتان را خدمتتان ارایه می نماییم و در یک محیط کاملا صادقانه و شفاف در رسیدن به هدفتان کنارتان خواهیم بود.

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09308153157

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید