فروش ویلا شهرکی در چلک نوشهر

  • فروش ویلا شهرکی در چلک نوشهر (5)
  • فروش ویلا شهرکی در چلک نوشهر (1)
  • فروش ویلا شهرکی در چلک نوشهر (2)
  • فروش ویلا شهرکی در چلک نوشهر (4)

کد ملک : A1809

فروخته شد 1,700,000,000 تومان - ویلا شهرکی
180 مترمربع 3 اتاق خواب 2 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

فروش ویلا شهرکی در چلک نوشهر

 

 

این ویلا از نوع دوبلکس بوده و دارای   330  زمین و 180 بنا می­باشد. به لحاظ اسناد دارای سند شش دانگ  بوده و امتیازات آب، برق و گاز را دارا می­باشد. ویلای مرتبط دارای دوطبقه با سقف شیروانی می­باشد. برای رسیدن به این ویلا پس از طی مسیر بسیار زیبا و سرسبز در شمال کشور و بین شهرهای نوشهر تا رویان به این ویلا خواهید رسید. حیاط­سازی این نوع ویلاها اکثر با سنگ کوهی، واش بتن، بتن و غیره می­باشد. گل­کاری و محوطه کاری آن نیز با گل­ها و درختان مختلف زینتی و فصلی و کاج­های متنوع آراسته شده است.

 

فروش ویلا شهرکی در چلک نوشهر

فروش ویلا شهرکی در چلک نوشهر

 

در طبقه اول یک سالن و آشپزخانه و یک اتاق­ خواب را مشاهده می­نمایید. همچنین یک سرویس بهداشتی در طبقه اول وجود داشته که از سالن و اتاق­خواب به آن دسترسی وجود دارد. از داخل ویلا و از طبقه اول، پله­ های زیبا با نرده چوبی چشم­ نواز برای دسترسی به طبقه دوم تعبیه شده است. در طبقه دوم یک سالن و دو اتاق­خواب وجود دارد. بعضی از ویلاها 4 خوابه هستند و در طبقه دوم 3 خواب وجود دارد. خواب­ های طبقه بالای این ویلا مستر هستند و سرویس بهداشتی و حمام داخل خود اتاق­ خواب وجود دارد.

یکی از بهترین نقاط این ویلا مربوط به تراس آن می­باشد که دید بسیار عالی به مناظر اطراف آن دارد. تراس خوب و بزرگ در ویلاهای شمال برای اکثر مشتریان از اولویت بالایی برخوردار است و مکانی جهت دور هم­نشینی و لذت بردن از آب و هوا و مناظر شمال می­باشد. نورپردازی خوب این ویلا نیز از امتیازات دیگر آن می­باشد. سقف اول ویلاهای دوبلکس معمولاً از کناف و یا چوب لمبه می­باشد و در بعضی ویلاها ترکیبی از کناف و چوب می­باشد. سقف دوم بیشتر از چوب لمبه می باشد و بعضی از ساختمان­ها از کناف استفاده می­کنند. پنجره بزرگی در سالن طبقه اول و سالن طبقه دوم هم، جهت نورگیر بهتر و هم جهت مشاهده ویوی عالی مناظر اطراف و جنگل و دریا در ویلاهای دوبلکس تعبیه شده است.

فروش ویلا شهرکی در چلک نوشهر

فروش ویلا شهرکی در چلک نوشهر

 

نگهبانی و امنیت ویلا نیز تضمین شده و حق شارژ سالیانه آن نیز با توافق طرفین، قابل توافق می­باشد. در پی این ساختمان از میله­ گرد استفاده شده و ستون­های آن نیز با میله­گرد و بتن ساخته شده است. سقف اول ویلا نیز با تیرچه، یونولیت و بتن آماده­سازی شده است. سقف دوم آن با آهن سربندی شده و روی آهن با ایرانیت، آندولین، آندو ویلا، حلب و… معمولاً پوشیده می­شود. نمای بیرونی این نوع ویلا ها معمولا بصورت دیوار سفید یا ترکیبی از چوب و دیوار سفید و یا ترکیبی از سنگ های مختلف و دیوار سفید می باشد. همچنین ترکیب ورق مشکی در قسمت پیشانی تراس و شیروانی، سنگ میگون مشکی در قسمت کرسی ساختمان و چوبکاری نمای بیرونی هم می تواند زیبایی خاصی به این نوع از ویلاها ببخشد. این ویلا (شهرکی ) بوده و مشخصات یک ویلای (شهرکی ) را دارا می­باشد که در همین سایت توضیح داده شده است. در اطراف این ویلا چندین ساختمان دیگر نیز وجود دارد که متعلق به مالکین تهرانی و سایر نقاط %

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه