فروش ویلا شهرکی با سند در شمال

  • فروش ویلا شهرکی با سند در شمال (1)
  • فروش ویلا شهرکی با سند در شمال (2)
  • فروش ویلا شهرکی با سند در شمال (3)
  • فروش ویلا شهرکی با سند در شمال (4)
  • فروش ویلا شهرکی با سند در شمال (5)

کد ملک : A2062

فروخته شد 4,800,000,000 تومان - ویلا شمال, ویلا شهرکی
300 مترمربع 3 اتاق خواب 3 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

فروش ویلا شهرکی با سند در شمال

 

 

به لحاظ موقعیت جغرافیایی این ویلا در  نوشهر واقع شده و دارای متراژ زمین 350  و بنا 300 متر می باشد. به لحاظ اسناد دارای  سند می باشد. فاصله این ویلا از شهر تقریبا کمتر از 15 کیلومتر می باشد. مسافت این ویلا از جاده 2 کیلومتر  و تا جنگل 1 کیلومتر می باشد. از زیباییها و جاذبه های توریستی و گردشگری نزدیک به این منطقه می توان به پارک جنگلی سیسنگان اشاره کرد. این ویلا از نوع روف گاردن بوده و دارای 3 اتاق خواب نیز می باشد. حیاط سازی این ویلا سنگ و بتن بوده بسیار زیبا بوده
نمای ویلا به رنگ  سفید بوده و  قیمت پیشنهادی این ویلا در تاریخ 2/10/98 که در سایت درج شده معادل چهارمیلیارد و هشتصد میلیون می باشد. هرچند هنگام معامله سعی می شود تخفیفات لازم از فروشنده گرفته شود. شرایط پرداخت معمولا بصورت نقدی و یا چند ماهه، می باشد که از هر مالک به مالک دیگر این شرایط متفاوت است. چنانچه زمان زیادی از درج فایل در سایت گذشته باشد می توانید قیمت روز ملک را از مشاورین مربوطه مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال دریافت نمایید. این ویلا شهرکی-مستقل بوده و دید عالی به مناظر اطراف دارد.

 

فروش ویلا شهرکی با سند در شمال

فروش ویلا شهرکی با سند در شمال

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این ویلا می توانید با شماره مشاور مربوطه تماس حاصل فرمایید. در ضمن ویلاهای مشابه این مورد نیز موجود می باشد که در سایت نیامده و جزو ویلاهای اکازیون و زیر خاکی این مجموعه محسوب می شود و شما سروران گرامی می توانید از طریق بازدید حضوری به آنها دست یابید. یک خواهشی که از شما سروران گرامی داریم اینست که گول تبلیغات دروغین و جذاب بعضی از املاک ها را نخورید که با درج قیمت غیر واقعی و کذب، سعی در جذب مشتری داشته و متاسفانه وقت ارزشمند شما سروران را تلف می نمایند. در پایان از همه شما دوستان که وقت گذاشتید و از سایت ما دیدن نمودید ممنونم و این قول رو به شما دوستان می دهیم که قبل از آمدن به شمال و بازدید از ملک، تمام اطلاعات واقعی و حقیقی ملک ها ی مدنظرتان را خدمتتان ارایه می نماییم و در یک محیط کاملا صادقانه و شفاف در رسیدن به هدفتان کنارتان خواهیم بود.

 

نکاتی در خصوص ویلای شهرکی :

 

خرید ویلای شهرکی در شمال

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید