فروش ویلا سند دار و شهرکی با نگهبانی در رویان

کد ملک : Ro411

فروخته شد 2,600,000,000 تومان - ویلا شمال
600 مترمربع 2 اتاق خواب 1 حمام 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

فروش ویلا سند دار و شهرکی با نگهبانی در رویان

جهت فروش ویلا سند دار و شهرکی با نگهبانی در رویان یک ویلای بسیار خوب رو میخواهیم به شما معرفی کنیم. این ویلا بصورت شهرکی بوده و از امنیت بالایی نیز برخوردار می باشد. دارای 900 متر زمین و 600 متر بنا بوده و استخر،سونا، جکوزی،آلاچیق و باربیکیو از امکانات دیگر آن می باشند.

پارکینگ نگهبانی ۲۴ ساعته،در ریموت دار، باغبان فضای سبز و .. از امتیازات این شهرک می باشد. شهرک مورد نظر کلا دارای چندین پلاک  ویلا  و زمین می باشد. در این شهرک فضای سبز آن نیز بسیار زیبا با گلهای مختلف آراسته شده است.

پنجره های دوجداره، درب ورودی ضد سرقت، تراس بزرگ با دید عالی به جنگل، ۳ خواب مستر، آشپزخانه زیبا با کابینت مدرن، از مشخصات دیگر این ویلا می باشد.

دکوراسیون داخلی این ویلا بسیار زیبا طراحی شده و نمای بیرون ساختمان نیز از جنس آجر می باشد که زیبایی خاصی به ساختمان داده است.

از مزیت های دیگر آن نزدیک بودن به جنگل و دریا می باشد که دسترسی راحت به ویلا ی شخصی تان را ممکن می گرداند. اکثر ویلاهای این شهرک بصورت دوبلکس می باشد. جاده های شهرک پهن بوده و براحتی ماشینها از کنار هم عبور می کنند. امتیازات اب برق و گاز در این شهرک بالا سر همه ملک ها موجود می باشد. در این شهرک طبق اساسنامه با فضای سبز ویلاها از هم تفکیک شده اند. تفکیک شهرک با کاج لاوسون و … می باشد. سیستم روشنایی فاز شب نیز در شهرک دایر می باشد.

این شهرک جهت برقراری نظم و امنیت ، دارای هیات مدیره و مدیر عامل نیز می باشد که توسط مالکین خود شهرک انتخاب می گردد. شارژ این شهرک نیز بر اساس مصوبه هیات مدیره هرساله به مالکین اعلام می گردد.

شهرک فوق در اطراف شهر رویان قرار دارد و با شهر رویان فاصله کمی داشته و براحتی میتوانید به امکانات شهری نیز دسترسی پیدا کنید.

از اماکن دیدنی نزدیک به این منطقه می توان به آبشار آب پری، ییلاق کدیر، وازک، پیمد و پارک سیسنگان و … اشاره کرد.

دریای بسیار زیبای این منطقه با ساحل شنی بینطیر در نزدیکی این ویلا، از مزایای دیگر این آن می باشد که خرید این ویلا را برای هر فردی جذاب تر می گرداند. نزدیکی دریا و جنگل در مکانی که این ویلا قرار دارد از مزایای دیگر آن میباشد که نشاندهنده  واقعی سرسبزی و زیبایی شمال کشور می باشد و با مشاهده این مناظر شما میتوانید کل ۴ فصل سال را در این منطقه با تمام وجود لمس نمایید. تمامی این موارد جهت خرید و فروش ویلا سند دار و شهرکی با نگهبانی در رویان جذاب بوده و زمینه را جهت فعالیت در این منطقه مساعد می نماید.

اطلاعات بیشتر در مورد رویان

خرید ویلا در رویان ، می تواند یکی از بهترین گزینه ها جهت انتخاب مکانی برای گذراندن اوقات فراغت و یا حتی سرمایه گذاری باشد.

شهر رویان در استان مازندران واقع شده است و نام قبلی آن علمده بوده و در غرب استان مازندران واقع شده است. شهر رویان یکی از توریستی ترین مناطق استان مازندران می باشد و مناطق بسیار دیدنی جهت گذراندن اوقات فراغت را نیز دارا می باشد.

شهر رویان دارای آبشار بسیار زیبای آب پری نیز می باشد که کمتر کسی تا به حال ممکن است که به منطقه شمال و شهر رویان آمده باشد و ازاین آبشار زیبا دیدن نکرده باشد.

همچنین شهر رویان دارای جاده جنگلی بسیار زیبا و رویایی می باشد که از این جاده می توان به ییلاقات منطقه نوشهر و رویان سفر نمود. خرید ویلا در رویان در سالهای اخیر طرفدار زیادی پیدا کرده است و همچنین همه ساله سرمایه گذاران زیادی از اقسی نقاط کشور بویژه پایتخت به این منطقه آمده و جهت سرمایه گذاری در این شهر و حومه آن، اقدام به فعالیت

نموده اند.

همچنین شهر رویان و اطراف آن به دریا و جنگل نیز بسیار نزدیک می باشد، و شما عزیزان با خرید ویلا در رویان و حومه آن

می توانید دسترسی خیلی سریع و آسان به دریا و جنگل داشته باشید. فروشگاه های برند و درجه یک نیز در اطراف شهر رویان و نور به میزان زیادی تأسیس شده اند و توریست و مسافرین زیادی را همه ساله جذب خود می نمایند. همچنین صنایع دستی، غذاهای سنتی،ترشیجات و غیره دیگر در منطقه، می تواند محیطی بسیار مفرح و آرامش بخش را جهت گذراندن زندگی یا مسافرت در این منطقه بوجود آورد.

مشاوره

فروش ویلا سند دار و شهرکی با نگهبانی در رویان ، بویژه ویلاهای ساحلی و جنگلی، بصورت مستقل یا شهرکی، جزو فعالیت چندین ساله بانک اطلاعات املاک شمال می باشد و خرسند می شویم که بتوانیم در این زمینه کمک حال شما سروران گرامی باشیم و از طریق مشاورین متخصص و متعهد این مجموعه در انتخاب صحیح تان تأثیر گذار باشیم.

 

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09308153157

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید