فروش ویلا در لتینگان

  • IMG-20220723-WA0023
  • IMG-20220723-WA0022
  • IMG-20220723-WA0017
  • IMG-20220723-WA0020
  • IMG-20220723-WA0018

کد ملک : A2992

برای فروش - خانه باغ
200 متر مربع 3 اتاق خواب 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

فروش ویلا در لتینگان

 

متراژ : ۸۰۰متر زمین ۲۰۰متر بنا

مدارک: سند منگوله دار

۳ خوابه/بنا ۲۰ سال ساخت /ابعاد۲۰*۴۰/حیاط سازی بی نظیر

قیمت :متری ۱۴ میلیون تومان به روز

 

فروش ویلا در لتینگان

لتینگان نوشهر، خرید و فروش ویلا و زمین در لتینگان

توصیف لتینگان نوشهر

منطقه لتینگان به لحاظ جغرافیایی در شمال ایران، استان مازندران و ضلع شرقی شهرستان نوشهر قرار گرفته است. در واقع نزدیکترین روستا به شهر نوشهر می باشد و فاصله آن با شهر چیزی حدود 3 کیلومتر می باشد.

منطقه لتینگان از غرب به روستای درزیکلا، از شرق به امیررود و خیرود، از جنوب به سنگتو و از شمال به کمربندی نوشهر متصل می باشد.

ضلع جنوبی لتینگان یعنی سنگتو دقیقا در دامنه جنگل واقع شده و دید بسیار عالی و زیبا به دریا و جنگل دارد.

منطقه لتینگان از ابتدای جاده ورودی آن تا خود جنگل، چیزی حدود 3 کیلومتر مسافت دارد که در طول این مسیر روستاهای شوفسکاج و سنگتو نیز قرار دارند.
ورودی منطقه لتینگان بسیار زیبا و عریض بوده و رفت و آمد وسایل نقلیه برای ورود به این محل بسیار آسان بوده و ترافیکی نیز وجود ندارد.

فروش ویلا در لتینگان

ورودی آن با درختان سرسبز سر به فلک کشیده، آذین بندی شده و منظره قشنگی را به وجود آورده است.

در واقع لتینگان اولین منطقه ای می باشد که وقتی از کمربندی شهر نوشهر میخواهید خارج شوید و به سمت شهر رویان و نور بروید با آن برخورد می نمایید.

شهرک های مختلفی نیز طی سالیان زیاد در این منطقه بوجود آمده و مردم زیادی از اقصی نقاط کشور در این محل دارای ویلا و زمین می باشند.

از شهرک های برند آن می توان به شهرک سی گل، شهرک گلها، شهرک آسمان و غیره نام برد.

لتینگان دارای دو خیابان خیلی معروف و برند نیز می باشد که مردم زیادی برای خرید ملک به این دو مکان سر میزنند. یکی خیابان بهرام و دیگری خیابان افشین نام دارد. هردوی این خیابان ها به دلیل نزدیکی به شهر و دسترسی راحت به ملک مورد نظر، انتخاب بسیاری از هموطنانمان جهت زندگی دائمی یا موقت بوده است.

در قسمت ساحلی لتینگان بعلت ساخت هتل، کافی شاپ، رستوران و غیره ، کمتر شاهد ساخت و ساز و شهرک سازی بوده ایم زیرا به علت نزدیک بودن یه شهر نوشهر، بیشتر جنبه گردشگری و توریستی پیدا کرده و بیزینس های دیگری بجای ساخت و ساز، جایگزین آن شده اند.

در دامنه جنگل لتینگان که منطقه سنگتو قرار دارد یه راه آسفالته وجود داشته، که متصل به روستای خیرود می شود و ویوی قشنگ این مسیر به کوه و دریا، فرصت و مکان لازم برای پیاده روی، دوچرخه سواری و غیره را بوجود آورده است و می توانید از این امکان برای گذراندن اوقات فراغت خودتان لذت ببرید.

امکانات
در داخل لتینگان همه نیاز های اولیه هر فردی از جمله نانوایی، قصابی، مرغ فروشی، میوه فروشی، سوپرمارکت و هایپر مارکت وجود داشته و نیازی نیست برای تهیه اقلام مصرفی حتما به شهر بروید.

گرچه تا شهر نوشهر نیز فاصله ای نداشته و در سریعترین زمان ممکن می توانید وارد شهر شوید و نیازهایتان را برآورده نمایید.
از جاذبه های تفریحی و گردشگری نزدیک به لتینگان نیز می توان به بازار روز نوشهر اشاره کرد که یک بازار سنتی بوده و در بدو ورود به آن با بازار ماهی فروشان روبرو می شوید.
بعد آن بازار میوه فروشی، ترشیجات و غیره را خواهید دید که بسیار زیبا و دل انگیز بوده و همه ساله مسافرین زیادی برای دیدن و خرید به آنجا روانه می شوند.

مزیت های مهم لتینگان

از مزیت های مهم آن جهت خرید در لتینگان ( لتینگان نوشهر، خرید و فروش ویلا و زمین در لتینگان ) می توان به نزدیک بودن به شهر، نزدیکی به ساحل دریا و جنگل، نزدیکی به جاده چالوس تهران، نزدیکی به فرودگاه نوشهر، نزدیکی به منطقه ویژه اقتصادی و بندر نوشهر، دسترسی راحت به امکانات شهری و غیره اشاره کرد.
مشاوره

جهت خرید ملک در لتینگان ( لتینگان نوشهر، خرید و فروش ویلا و زمین در لتینگان ) ، شما باید پس از انتخاب زمین و یا ویلا، جهت بررسی ملک مورد نظر از دهیاری و شورای لتینگان استعلام بگیرید تا بابت یک خرید خوب و سالم خیالتان راحت باشد.

چنانچه خرید و فروش ویلا و زمین در لتینگان مدنظر شما بوده و خواستار خرید ملک در این منطقه هستید، می توانید از طریق مشاورین متخصص بانک اطلاعات املاک شمال در سریعترین زمان ممکن به خواسته تان برسید.

جهت آشنايي بیشتر بر روی لینک زیر کیلیک کنید.

لتینگان

تماس با مدیریت دکتر امامی

09113900963

 

 

اطلاعات اضافی

  • تماس با مدیریت: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید