فروش ویلا دامنه جنگل در شمال

  • فروش ویلا دامنه جنگل در شمال (4)
  • فروش ویلا دامنه جنگل در شمال (3)
  • فروش ویلا دامنه جنگل در شمال (2)
  • فروش ویلا دامنه جنگل در شمال (1)

کد ملک : A1676

فروخته شد 4,400,000,000 تومان - ویلا شمال
400 مترمربع 4 اتاق خواب 4 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

فروش ویلا دامنه جنگل در شمال

 

 متراژ: زمین ۷۰۰ متر بنا ۴۰۰ متر

 

 مشخصات ویلا:  ۴خواب/  ۴ سرویس/ ۲ سالن/ ۳ تراس / دید دریا وجنگل  / آب برق گاز /  نیم مبله / نگهبانی ۲۴ ساعته

 

 قیمت : چهار میلیارد و چهارصد میلیون تومان

 

 

خرید و فروش ویلا و زمین در شمال

 

با توجه به ماشینی شدن زندگی انسان ها و مسایل مختلف زندگی شهر نشینی که هر روز با آنها مواجه هستیم، خرید ویلا در شمال می تواند کمی از استرس های روزمره را کاهش دهد.

خرید و فروش ویلا و زمین در شمال

فروش ویلا دامنه جنگل در شمال

مسایل مختلف زندگی شهری اعم از آپارتمان نشینی، ترافیک زیاد، آلودگی صوتی، آلودگی هوا، کمبود فضای سبز، کمبود فضای ورزشی و بازی و غیره باعث شده است که افراد زیادی از جای جای کشور جهت خرید و فروش  ویلا در شمال و یا خرید و فروش زمین در شمال اقدام نمایند.

چنانچه قصد دارید جهت خرید ملک در شمال کشور بویژه استان مازندران و شهرهای غرب این استان اقدام نمایید، باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید و قبل از انجام معامله این موارد باید به دقت بررسی شود.

تعیین هدف از خرید

یکی از موارد اولیه جهت خرید و فروش ویلا و زمین در شمال انتخاب شهر مربوطه در شمال کشور می باشد. برای این کار ابتدا باید ببینید اهداف شما برای خرید ویلا، جهت بیزنس می باشد و یا استفاده شخصی؟ و همچنین موقعیت استراتژیک شهر مربوطه چیست و در آینده چه چشم اندازی دارد.

شهرهایی که بیشتر در بورس خرید و فروش ملک در شمال هستند عبارتند از شهرهای چمستان، محمودآباد، نور، رویان، نوشهر، چالوس، کلارآباد، متل قو، نمک آبرود، متل قو، نشتارود، تنکابن، رامسر، عباس آباد، چابکسر، زیباکنار، بابلسر، و غیره، که دارای مزیت های مختلف جهت خرید و فروش ملک در شمال می باشند.

خرید و فروش ویلا و زمین در شمال

فروش ویلا دامنه جنگل در شمال

منطقه ای با نزدیکی جنگل و دریا

مورد بعدی که در مورد خرید و فروش ملک شمال مهم می باشد، نزدیکی جنگل و دریا به هم می باشد که از خواسته های بسیاری از خریداران می باشد.

بسیاری از خریداران در واقع می خواهند در مدت زمان کمی، هم به دریا و هم به جنگل دسترسی سریعی داشته باشند و از هر دو نعمت الهی به نحو احسن استفاده نمایند.

نزدیکترین فاصله بین جنگل و دریا در شمال کشور در منطقه سیستگان نوشهر می باشد و شهر نوشهر، رامسر، رویان، نمک آبرود، متل قو، چالوس ، کلارآباد و … جزو بهترین شهرها به لحاظ نزدیکی جنگل و دریا می باشند.

راه های ارتباطی به شهرهای شمالی

مورد بعدی راه های ارتباطی بین شهرهای شمالی با پایتخت کشور و سایر شهرهای ایران می باشد.

در بین استان های شمالی، استان مازندران و بعد آن استان گیلان بیشترین ساخت و ساز و خرید و فروش را دارا می باشد و به همین دلیل راه های ارتباطی این استان ها با پایتخت و سایر شهرها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

خرید و فروش ویلا و زمین در شمال

فروش ویلا دامنه جنگل در شمال

جاده تهران به رشت، مهمترین راه ارتباطی پایتخت به استان گیلان می باشد. در استان مازندران راه های ارتباطی چالوس تهران، جاده هراز و جاده فیروزکوه جزو مهمترین راه های اتصالی به پایتخت کشور می باشند.

خرید و فروش ویلا و زمین در شمال

فروش ویلا دامنه جنگل در شمال

بنابراین جهت خرید و فروش ملک در شمال می توانید راه های اتصال به پایتخت را هم در نظر بگیرد و سریعترین و نزدیکترین راه را انتخاب نمایید.

البته بجز راه های زمینی، از طریق قطار و هواپیما هم می توانید به بعضی از شهرهای شمالی سفر نمایید.

مثلا در استان گیلان فرودگاه رشت، در استان مازندران فرودگاه رامسر و نوشهر و غیره، یکی از مهمترین مزیت ها جهت خرید و فروش ویلا و زمین در شمال می باشند.

در استان مازندران از طریق قطار نیز می توانید از قائمشهر به تهران سفر نمایید.

مدارک و اسناد ملک

یکی از عوامل مهم دیگر در ارتباط با خرید ملک در شمال کشور، مربوط به مدارک و اسناد ملک مورد نظر می باشد.

ویلا و یا زمین که شما می خواهید خریدارای نمایید، ممکن است به صورت شورایی، سند مشاع، سند ششدانگ، سند جنگل جلگه ای و یا شورایی همراه مجوز ساخت و پایانکار باشد.

در مورد زمین، ممکن است داخل بافت و یا خارج بافت (داخل یا خارج طرح عادی شهر یا روستا) باشد.

بنابراین باید اطلاعات لازم را در این رابطه را داشته باشید و از قبل در این رابطه به طور کامل تحقیق نمایید.

انتخاب ویلای شهرکی و یا مستقل

از موارد دیگری که قبل از حرکت به سمت شمال جهت خرید و فروش ویلا در شمال و یا خرید و فروش زمین در شمال کشور باید بدانید این است که سلیقه خود را در ارتباط با ویلای شهرکی و یا مستقل انتخاب نمایید و هدف خود را از استفاده ویلا، امنیت ویلا و غیره مشخص نمایید.

خرید و فروش ویلا و زمین در شمال

فروش ویلا دامنه جنگل در شمال

در مورد ویلای شهرکی و مستقل توضیحات کاملی در همین سایت داده شده و با مطالعه آن می توانید به صورت واضح و شفاف با مزیت این نوع ویلاها آشنا شوید.

ساحلی یا جنگلی بودن ملک

نکته بعدی که باید قبل از خرید و فروش ویلا در شمال و خرید و فروش زمین در شمال بدانید، این است باید نوع ویلای مد نظرتان، یعنی ساحلی یا جنگلی بودن آن را انتخاب نمایید.

تنوع در مناظر و محیط ویلاهای جنگلی بسیار بیشتر از ویلاهای ساحلی می باشد ولی به نسبت، ویلاهای ساحلی نسبت به ویلاهای جنگلی بسیار گران تر می باشد.

زمین و یا ویلای ییلاقی

مورد بعدی که می توانید در ارتباط با خرید و فروش ویلا و زمین در شمال به آن فکر کنید، زمین و یا ویلای ییلاقی می باشد.

خرید و فروش ویلا و زمین در شمال

 ییلاق کدیر

مثلا در استان مازندران و شهرستان نوشهر ییلاقات کجور، کدیر و در مورد شهر چالوس، ییلاقات کلاردشت را می توان مثال زد.

خرید و فروش ویلا و زمین در شمال

 ییلاق کجور

نزدیک بودن ملک به ساحل دریا و یا جاده

یکی دیگر از موارد مهم دیگر که قبل از سفر به شمال باید مدنظرتان قرار دهید، این است که آیا ویلای نزدیک به ساحل دریا و جاده می خواهید و یا اینکه ویلای جنگلی و نزدیک به دامنه جنگل می خواهید ؟

بعضی از خریداران، نزدیکی به دریا و جاده و دسترسی بهتر برایشان مهم می باشد و بعضی افراد، نزدیکی به جنگل و بهره بردن از زیبایی و سرسبزی جنگل و طبیعت برایشان مهمتر می باشد.

انتخاب نوع ویلا

مسئله دیگری که باید قبل از سفر به شمال کشور در جهت خرید و فروش ویلا و زمین در شمال انتخاب نمایید، این است که نوع ویلا از جمله ویلای دوبلکس، فلت، نیم پیلوت، روف گاردن، استخردار و غیره را انتخاب کنید و بعد آن متناسب با بودجه خود جهت خرید ملک در شمال اقدام نمایید.

موارد متعددی در ارتباط با خرید ملک در شمال مهم می باشند که در مقاله های بعدی حتما به آنها خواهیم پرداخت.

مشاوره بانک اطلاعات املاک شمال

مشاوره بانک اطلاعات املاک شمال

مشاوره

در پایان خاطرنشان می گردم که مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال با سابقه چندین ساله در امر خرید و فروش ویلا و زمین در شمال، آماده همکاری صمیمانه و صادقانه با شما سروران گرامی بوده و با تمام توان در این مسیر در خدمت رسانی به شما عزیزان کوتاهی نخواهیم کرد.

دکتر امامی 09113900963

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید