فروش ویلا داخل مجتمع در شمال

  • فروش ویلا داخل مجتمع در شمال (1)
  • فروش ویلا داخل مجتمع در شمال (3)
  • فروش ویلا داخل مجتمع در شمال (4)

کد ملک : A1702

فروخته شد 950,000,000 تومان - ویلا شمال
175 مترمربع 3 اتاق خواب 2 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

فروش ویلا داخل مجتمع در شمال

 

 

 *** این ویلا دارای  ۲۳۰ متر  زمین و ۱۷۵ متر بنا می­باشد. به لحاظ اسناد و مدارک دارای مجوز ساخت  می­باشد. این ویلا بصورت   شهرکی می­   باشد و دارای نگهبان نیز می­باشد. ***

 

 مشخصات ویلا :  انشعابات کامل / 3 خواب / 2 خواب مستر / تراس

 قیمت :  نهصد و پنجاه میلیون تومان

 

ویلا شهرکی یا داخل مجتمع چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 

خرید ویلای شهرکی در شمال

خرید ویلا شهرکی در شمال نوشهر
فروش ویلا داخل مجتمع در شمال
خرید ویلای شهرکی در شمال جزو انتخاب نهایی بسیاری از هموطنانمان جهت خرید ویلا در شمال می باشد. قبل از اینکه بخواهیم به این موضوع بپردازیم، ابتدا باید بدانیم که منظور از شهرک چیست؟ و در ادامه اینکه، ویلای شهرکی چه مزیتی می تواند داشته باشد؟
شهرک در یک تعریف ساده عبارت است از یک مجموعه ای از چندین ویلا و یا قطعه زمین که دور تا دور آن محصور شده باشد و دارای نگهبانی و سرایداری باشد و توسط هیدت مدیره و مدیر شهرک، اداره شود. که این تعریف ساده در مورد شهرک های مختلف از شهرک های کوچک با امکانات ابتدایی، تا شهرک های بزرگ با امکانات پیشرفته، متفاوت می باشد.

Image result for ‫شهرک دریابیشه‬‎

متراژ شهرک می تواند از ۱۰۰۰ متر تا چندین هکتار باشد. شهرک های کوچک دارای امکاناتی نظیر نگهبانی، سرایداری، انشعابات آب، برق، گاز و … می باشند ولی شهرک های بزرگتر امکانات بیشتری را دارا می باشند. از این جمله این امکانات می توان به، نگهبانی ۲۴ ساعته با چندین شیفت نگهبانی، دوربین مداربسته در کل شهرک، دروازه ریموت دار و یا گیت نگهبانی، زمین مشاعات برای بازی کودکان و یا برای ورزش و سرگرمی، استخر، سونا و جکوزی برای کل شهرک بصورت عمومی، آسفالت و یا سنگفرش بودن کل جاده شهرک، فضای سبز زیبا، باغبان اختصاصی شهرک، تأسیسات شهرک و … را نام برد.

خرید ویلای شهرکی در شمال

فروش ویلا داخل مجتمع در شمال

بنابراین یک ویلای شهرکی می تواند مزیت های خوبی داشته باشد که مهمترین آن امنیت بالای آن می باشد. در ارتباط با خرید ویلای شهرکی در شمال، حق شارژ ماهیانه و یا سالیانه شهرک های کوچک و بزرگ نیز متفاوت می باشد و بر اساس مصوبه هیئت مدیره هر شهرکی، حق شارژ نیز تفاوت دارد.
همچنین هر شهرکی دارای اساسنامه مختص خود می باشد که از ایتدای تشکیل شهرک، این اساسنامه تهیه و تنظیم می شود. یکسری از شهرک های خیلی بزرگ که در هر شهر و منطقه ای در شمال به میزان کمتری، مشاهده می شوند، شبیه به یک شهر کوچک دارای امکانات زمین ورزشی، فست فود، فروشگاه موادغذایی، رستوران ، فروشگاه لباس، و … می باشند.

خرید ویلا لوکس شهرکی در شمال

فروش ویلا داخل مجتمع در شمال

گاهی اوقات هم ممکنه چندین ویلا یا زمین در یک مجتمع یا مجموعه ای واقع شوند، ولی دور آنها محصور نباشد و در واقع به آنها مجتمع اطلاق می شود. در چنین مجموعه هایی، یا نگهبانی شبیه به مجموعه شهرکی وجود دارد و یا اینکه یک نفر از افراد بومی آن منطقه که دائم در آن محل زندگی می کند مسئولیت امنیت و نگهبانی آن ملک ها را بر عهده می گیرد.

 

در ارتباط با خرید ویلای شهرکی در شمال همه روزه و از ساعت 8 صبح الی شب می توانید با مشاورین مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال در ارتباط باشید تا لذت یک خرید خوب را تجربه نمایید.

 

تماس با مدیریت :  09113900963  دکتر امامی

 

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید