فروش ویلا استخردار، ساحلی در نوشهر

  • فروش ویلا استخردار، ساحلی در نوشهر (1)
  • فروش ویلا استخردار، ساحلی در نوشهر (2)
  • فروش ویلا استخردار، ساحلی در نوشهر (3)
  • فروش ویلا استخردار، ساحلی در نوشهر (4)
  • فروش ویلا استخردار، ساحلی در نوشهرستخردار، ساحلی در نوشهر (5)
  • فروش ویلا استخردار، ساحلی در نوشهر (6)

کد ملک : A2051

فروخته شد 7,000,000,000 تومان - ویلا استخردار, ویلا ساحلی
500 مترمربع 5 اتاق خواب 6 سرویس بهداشتی 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

فروش ویلا استخردار، ساحلی در نوشهر

 

 

 این ویلا به صورت ساحلی می باشد. موقعیت آن داخل یک شهرک ساحلی از جاده تا دریا با ۶ پلاک است. همچنین این ویلا دارای سند تک برگ و پایان کار است ‌خواب ها به صورت 5 خواب مستر می باشد و دارای دو سالن و یک شاه نشین است. متراژ زمین این ویلا در این شهرک ساحلی چیزی حدود 702 متر زمین و نزدیک 500 متر هم بنای ساختمان است. به جهت موقعیت ویلا که در واقع لوکیشن آن که در چه موقعیتی قرار گرفته به صورت شمال جنوبی است و دارای 4 تراس می باشد.امکانات آب، برق و گاز برای این ویلا نصب می باشد.
کف این شهرک ساحلی تماماً سنگفرش شده و دارای نگهبانی 24 ساعته است . این شهرک ساحلی که در واقع ویلای مدنظر در آن قرار گرفته در منطقه سیسنگان نوشهر می باشد که فاصله آن از نوشهر تقریباً چیزی حدود 22 کیلومتر و تا شهر رویان و نور چیزی حدود 25 کیلومتر می باشد. دارای دید بسیار زیبا به جنگل و دریا بوده و از مزایای آن میشود به نزدیکی به پارک سیسنگان، دریاچه آویدر، دریاچه ارواح و همچنین بسیاری از مناظر دیدنی مثل ییلاقات کجور و کدیر و سایر ییلاقات اطراف آن اشاره کرد.
یکی از مزیت های مهم این ویلای ساحلی در واقع ساحل شنی بسیار عریض و وسیع در این منطقه است این ساحل شنی در کل استان مازندران بینظیر بوده و هم به لحاظ عرض و هم به لحاظ طول، در واقع مساحت زیادی را به خودش اختصاص داده است. همچنین شما میتوانید در ایام تابستان یا در فصل بهار و ایامی که در واقع می توانید جهت شنا کردن یا تفریحات آبی از این مجموعه استفاده کنید یک مجموعه بسیار زیبا در کنار خودتان داشته باشید.

 

فروش ویلا استخردار، ساحلی در نوشهر

فروش ویلا استخردار، ساحلی در نوشهر

 

مجموعه ی بانک اطلاعاتی املاک شمال با مشاورین برتر در حوزه ی خرید و فروس ویلا شمارا برای خرید و سرمایه گذاری هرچه مطمین تر و بهتر همراهی میکند هدف ما ایجاد محیطی صادقانه و عاری از هرگونه تبلیغ کذب است. شما سروران گرامی می توانید با مراجعه به مشاورین ما اطلاعات بیشتری از منطقه و ویلا های مشابه ویلای مذکور به دست آورید.

 

برای آشنایی با شهر بندری نوشهر لینک زر را لمس کنید:

 

  آشنایی با شهر نوشهر،خرید و فروش زمین و ویلا در نوشهر

 

هم چنین می توانید با لمس لینک زیر  اطلاعاتی در خصوص ویلای استخر دار به دست آورید :

 

خرید و فروش ویلا استخردار در شمال

 

 

پارک سیسنگان نوشهر

یکی از مکان­های زیبا و مفرح نزدیک به این ویلا پارک جنگلی سیسنگان می­باشد   برای مطالعه­ ی آن و بدست آوردن اطلاعات لازم از پارک سیسنگان می­توانید بر روی لینک مقابل https://bit.ly/2TyOSf5 کلیک نمایید.

 

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید