خرید ویلا در شمال نوشهر با سند ششدانگ و مجوز ساخت

کد ملک : A1517

فروخته شد 1,350,000,000 تومان - ویلا شمال
260 مترمربع 3 اتاق خواب 3 سرویس بهداشتی 3 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید ویلا در شمال نوشهر با سند ششدانگ و مجوز ساخت

 

این ویلا بصورت شهرکی بوده و از امنیت بالایی نیز برخوردار می باشد. نگهبانی ۲۴ ساعته،در ریموت دار،فضای سبز و .. از امتیازات این شهرک می باشد.

زمین این ویلا ۳۰۸ متر و بنای آن ۲۶۰ متر می باشد.  ۳ سرویس ۲، سالن، ۳ تراس، سقف روف، محوطه کاری شهرکی و دو آشپزخانه از مشخصات دیگر این ویلا می باشد.

شهرک مورد نظر کلا دارای 22 پلاک  ویلا  و زمین می باشد. ویلای فوق در اواسط شهرک قرار داشته و شرقی غربی رو به مشرق می باشد و فضای سبز آن نیز بسیار زیبا با گلهای مختلف آراسته شده است. سند این ویلا بصورت مشاعی تک برگ بوده و دارای مجوز ساخت(پایان کار، آب برق گاز) می باشد.

پنجره های دوجداره، درب ورودی ضد سرقت، تراس بزرگ با دید عالی به جنگل، ۳ خواب 2( خواب مستر)، آشپزخانه زیبا با کابینت های گلس، از مشخصات دیگر این ویلا می باشد.

بیشتر دکوراسیون داخلی این ویلا با چوب کار شده و نمای بیرون ساختمان نیز از جنس ( چوب و سیمان سفید ) می باشد که زیبایی خاصی به ساختمان داده است.

از مزیت های دیگر آن نزدیک بودن به جاده ،ساحل و جنگل می باشد و حد وسط جنگل و دریا قرار گرفته که دسترسی راحت به ویلا ی شخصی تان را ممکن می گرداند. اکثر ویلاهای این شهرک بصورت دوبلکس و روف گاردن می باشد. جاده های شهرک ۶ متری بوده و براحتی ماشینها از کنار هم عبور می کنند.

امتیازات آب،برق و گاز در این شهرک بالا سر همه ملک ها موجود می باشد. ارتفاع دیوار ویلاها در این شهرک طبق اساسنامه حدود ۱ متر می باشد. تفکیک شهرک با دیوار و یا کاج لاوسون و … می باشد. سیستم روشنایی فاز شب نیز در شهرک دایر می باشد.

این شهرک جهت برقراری نظم و امنیت ، دارای  مدیر شهرک نیز می باشد و شارژ این شهرک نیز بر اساس تورم سالیانه هرساله به مالکین اعلام می گردد.

شهرک فوق در اطراف شهر نوشهر قرار دارد و با شهر نوشهر فاصله کمی داشته و براحتی میتوانید به امکانات شهری نیز دسترسی پیدا کنید.

خرید ویلا در شمال نوشهر با سند ششدانگ و مجوز ساخت بدلیل موقعیت جغرافیایی این ویلا و نزدیکی به اماکن تفریحی و دیدنی بسیار لذت بخش می باشد. از اماکن دیدنی نزدیک به این منطقه می توان به پارک سیسنگان و  سد خاکی آویدر و … اشاره کرد.

دریای بسیار زیبای این منطقه با ساحل شنی بینطیر در نزدیکی این ویلا، از مزایای دیگر این آن می باشد که خرید این ویلا را برای هر فردی جذاب تر می گرداند. نزدیکی دریا و جنگل در مکانی که این ویلا قرار دارد از مزایای دیگر آن میباشد که نشاندهنده  طبیعت واقعی شمال کشور می باشد و با مشاهده این مناظر شما میتوانید کل ۴ فصل سال را در این منطقه با تمام وجود لمس نمایید.

آینده اقتصادی ویلای مورد نظر

از آنجاییکه این ویلا در منطقه سیسنگان نوشهر قرار گرفته و جزو شهرستان نوشهر به حساب می آید بنابراین توضیحات زیر نقش مهمی در خرید ویلا در شمال بویژه شهرستان نوشهر خواهد داشت.

شهرستان نوشهر به عنوان منطقه ویژه اقتصادی برگزیده شده و در آینده نزدیک به عنوان بازار آزاد بندر نوشهر برگزیده  خواهد شد. این آیتم یک عامل مهمی برای توسعه شهر نوشهر و اطراف آن بوده و در آینده ی نزدیک شاهد حجم عظیمی از مسافرین و مشتریان از اقسی نقاط کشور، به شمال کشور بویژه شهرستان نوشهر خواهیم بود.

بندر نوشهر سابقه بسیار زیادی داشته و چندین سال از عمر این بندر در داد و ستد و صادرات و واردات آن با کشورهای حاشیه دریای خزر می گذرد. بنابراین بعد از نهایی شدن موضوع بازار آزاد بندر نوشهر، خرید و فروش ویلا، زمین، آپارتمان، ساخت و ساز و هرگونه سرمایه گذاری دیگر در این منطقه رشد و شدت بیشتری خواهد گرفت. بنابراین خرید ویلا در شمال نوشهر با سند ششدانگ و مجوز ساخت از موارد خوب برای سرمایه گذاری در شمال کشور می باشد.

مشاوره

خرید و فروش  زمین در شمال، خرید و فروش ویلا در شمال، خرید و فروش آپارتمان در شمال، پیمانکاری ساختمان در شمال، خرید و فروش  زمین در نوشهر ، خرید و فروش  ویلا در نوشهر، خرید و فروش  آپارتمان در نوشهر ، خرید و فروش زمین و ویلای ساحلی و جنگلی در شمال بویژه نوشهر و هرآنچه که خواسته شما باشد توسط مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال به بهترین حالت ممکن برایتان انجام خوهد شد.

خرید ویلا در شمال نوشهر با سند ششدانگ و مجوز ساخت بصورت شهرکی و با امنیت بالا را از مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال بخواهید تا در اسرع وقت و در کمترین زمانبه خواسته خودتان برسید.

 

 

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید