فروش ویلا، نوشهر، با مجوز ساخت، دارای سند و پایان کار

کد ملک : A1475

فروخته شد 1,450,000,000 تومان - ویلا شمال
370 مترمربع 3 اتاق خواب 4 سرویس بهداشتی 2 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

فروش ویلا، نوشهر، با مجوز ساخت، دارای سند و پایان کار

 

این ویلا دارای زمین ۲۷۰ متر و بنای ۳۷۰ متر بوده و بصورت نوساز با مجوز ساخت می باشد. همچنین دارای سند و پایان کار، امتیازات آب برق گاز بوده و شامل ۳خواب، ۴ سرویس، ۲ سالن، سقف روف، دید جنگل دائمی می باشد.

این ویلا بصورت شهرکی بوده و از امنیت بالایی نیز برخوردار می باشد. نگهبانی ۲۴ ساعته،در ریموت دار، باغبان فضای سبز و .. از امتیازات این شهرک می باشد.

شهرک مورد نظر شامل چندین پلاک  ویلا  و زمین می باشد. ویلای فوق در اواسط شهرک قرار داشته و شمال جنوبی می باشد و فضای سبز آن نیز بسیار زیبا با گلهای مختلف آراسته شده است.

سند این ویلا بصورت تک برگ بوده و دارای مجوز ساخت و پایان کار می باشد.

پنجره های دوجداره، درب ورودی ضد سرقت، تراس بزرگ با دید عالی به جنگل و طبیعت، ۳ خواب مستر، آشپزخانه زیبا با کابینت عالی، از مشخصات دیگر این ویلا می باشد.

بیشتر دکوراسیون داخلی این ویلا با چوب کار شده و نمای بیرون ساختمان نیز از جنس سیمان سفید و ابزار می باشد که زیبایی خاصی به ساختمان داده است.

از مزیت های دیگر آن نزدیک بودن به جاده (ساحل جنگل)می باشد که دسترسی راحت به ویلا ی شخصی تان را ممکن می گرداند.

اکثر ویلاهای این شهرک بصورت دوبلکس سقف دار می باشد. جاده های پهن بوده و براحتی ماشینها از کنار هم عبور می کنند. امتیازات اب برق و گاز در این شهرک بالا سر همه ملک ها موجود می باشد.

ارتفاع دیوار ویلاها در این شهرک طبق اساسنامه کمتر از ۱ متر می باشد. تفکیک شهرک با دیوار و یا کاج لاوسون و … می باشد. سیستم روشنایی فاز شب نیز در شهرک دایر می باشد.

این شهرک جهت برقراری نظم و امنیت ، دارای هیات مدیره و مدیر عامل نیز می باشد که توسط مالکین خود شهرک انتخاب می گردد. شارژ این شهرک نیز بر اساس مصوبه هیات مدیره هرساله به مالکین اعلام می گردد.

شهرک فوق در اطراف شهر نوشهر قرار دارد و با شهر نوشهر فاصله کمی داشته و براحتی میتوانید به امکانات شهری نیز دسترسی پیدا کنید.

دریای بسیار زیبای این منطقه با ساحل شنی بینطیر در نزدیکی این ویلا، از مزایای دیگر این آن می باشد که خرید این ویلا را برای هر فردی جذاب تر می گرداند. نزدیکی دریا و جنگل در مکانی که این ویلا قرار دارد از مزایای دیگر آن میباشد که نشاندهنده  واقعی سرسبزی و زیبایی شمال کشور می باشد و با مشاهده این مناظر شما میتوانید کل ۴ فصل سال را در این منطقه با تمام وجود لمس نمایید.

از اماکن دیدنی نزدیک به این منطقه می توان به دریاچه ارواح و … اشاره کرد. برای رسیدن به این منطقه و کسب اطلاعات بیشتر، متن زیر کمک زیادی به شما خواهد کرد:

دریاچه ارواح نوشهر،بانک اطلاعات املاک شمال

اطلاعات دقیق درباره مسیر دریاچه ارواح

مشخصات دریاچه و مسیر دسترسی

یکی از مکان های دیدنی و تفریحی شهرستان نوشهر دریاچه ارواح می باشد که در فاصله 25 کیلومتری شهرستان نوشهر به سمت نور در استان مازندران واقع شده است.

اطلاعات دقیق درباره مسیر دریاچه ارواح

                         دریاچه ارواح نوشهر،بانک اطلاعات املاک شمال

شاید شنیدن این اسم کمی ابتدا وحشتناک باشد ولی بر خلاف اسم آن که ترسناک می باشد، بنابر شنیده ها از زبان مردم محلی، هیچ ارواحی در آن منطقه دیده نشده و شاید این اسم به دلیل شکل واقعی و طبیعی دریاچه و سکوت زیاد و محیط آن نامگذاری شده باشد.

آدرس دقیق مسیر جنگلی دریاچه ارواح

جاده دریاچه ارواح نوشهر،بانک اطلاعات املاک شمال

ورودی این دریاچه از روستای صلاح الدین کلا از توابع شهرستان نوشهر می باشد که در فاصله 25 کیلومتری نوشهر به سمت نور قرار گرفته است.

طول این دریاچه حدود 700 متر و عرض آن در حدود 300 متر می باشد .

در مسیر دریاچه، با یک محیط بانی رویرو می شوید که پس از کسب اجازه عبور، می توانید به مسیر خود ادامه دهید و بعد از آن حدود 10 کیلومتر بعد به دریاچه ارواح خواهید رسید.

هیچ گاه به تنهایی به این منطقه سفر نکنید و مواظب حیوانات وحشی در طول مسیر حرکت در دل جنگل به سمت دریاچه باشید.به لحاظ نوع محیط داخلی، دریاچه به صورت باتلاقی می باشد و باید مواظب باشید که داخل آن نروید و دچار دردسر نشوید.

سعی کنید با ماشین های آفرود و یا شاسی بلند و کمک دار به این منطقه وارد شوید و با ماشین سواری)، کمی عبور از این منطقه سخت می باشد.

علت نامگذاری دریاچه ارواح و یا دریاچه بند ممرز

در داخل دریاچه، درختانی با ارتفاع کم و زیاد و با آرایشی خاص و به صورت خشک شده و فرسوده وجود دارد که ممکن است کمی حالت ترسناک به وجود آورده باشد ولی دیدن این منطقه از نزدیک خالی از لطف نمی باشد.

هم در طول مسیر و هم در اطراف دریاچه ارواح، مناظر طبیعی و دیدنی بسیار زیبا و سرسبزی وجود دارد و جنگل های زیبا با پوششی از درختان سرسبز و سربه فلک کشیده در اطراف آن نیز منظره جالبی را به وجود آورده است.

 

مشخصات دقیق تالاب ارواح نوشهر

تالاب و یا دریاچه ارواح نوشهر،بانک اطلاعات املاک شمال

 

در طول مسیر و در کنار دریاچه، خیلی از اوقات هوا بصورت مه آلود بوده و ترکیبی از مه گرفتگی و درختان مرده و خشک شده وجود دارد که دلیلی محکم برای نامگذاری این دریاچه بنام دریاچه ارواح می باشد.

نام دیگر دریاچه ارواح، دریاچه بند ممرز می باشد. علت نامگذاری محلی آن به نام دریاچه ممرز هم به خاطر نوعی درخت بومی منطقه می باشد که ارتفاع آن 15 تا 25 متر می باشد و تنه آن شیاردار بوده و پوست صاف و سبز و خاکستری داشته که در داخل دریاچه ریشه دارد و باعث خشک شدن آن شده است، و دلیل بر نامگذاری آن به دریاچه ممرز می باشد.

لازم به ذکر است که با ماشین شخصی تا کنار دریاچه نمی توانید بروید و مسیر نیم ساعت پایانی را باید با پای پیاده طی نمایید.

بهترین فصل برای رفتن به این منطقه، 6 ماه اول سال و تا اواسط پاییز می باشد چرا که بعد آن ممکن است به دلیل بارندگی های زیاد، مسیر رفتن با اتومبیل شخصی بسیار دشوار شود.

کمک در مورد دریاچه ارواح

 

مشاوره

اگر چنانچه هنوز به این منطقه سفر نکرده اید، مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال به شما پیشنهاد می کند که حتما در اولین فرصت جهت بازدید از دریاچه ارواح به این مکان بروید و از زیبایی های خدادادی و طبیعت بکر آن لذت ببرید و در کنار خانواده و دوستانتان در کنار صرف نهار به کوهپیمایی و عکس برداری و ثبت لحظات زیبا و دل انگیز بپردازید.

چنانچه در حومه شهرستان نوشهر و بین شهرهای نوشهر تا نور و رویان و در نزدیکی مسیر ورودی منتهی به دریاچه ارواح، خواستار خرید و فروش و زمین و ویلا در شمال کشور می باشید ، می توانید با استفاده از مشاورین متخصص بانک اطلاعات املاک شمال در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به خواسته خود برسید.

 

برای تماس با مشاورین بانک اطلاعات املاک شمال روی قسمت آبی رنگ کلیک نمایید.

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید