فروش زمین شهرکی در مازندران

کد ملک : A2817

برای فروش - زمین شمال

فروش زمین شهرکی در مازندران

 

فروش زمین نوشهر 

منطقه ی ریاست جمهوری چلک

سند مشاع

دارای ۸پلاک

داخل شهرک نوساز

قیمت : متری ۱۲ میلیون تومان 

تماس : 09113900963

فروش زمین شهرکی در مازندران

آشنایی با چلک

آشنایی با مناطق

برای شناخت بهترین روستای نوشهر یعنی چلک همراه ما باشید:

همان‌طور که می‌دانید چیلک يا چالک و به زبان مردم بومی منطقه نوشهر چلک، از روستاهای زیبا و معروف استان مازندران و شهرستان نوشهر و بخش مرکزی دهستان بلده کجور می‌باشد كه به دو قسمت چلک سفلی و چلک علیا تقسیم شده و با داشتن 3 شورا و 1 دهیار در چلک علیا و همین‌طور سه شورا و یک دهیار در چلک سفلی مشغول به فعالیت می‌باشد، با جمعیتی در حدود 1300 نفر بومی و حدود 3700 نفر غیر بومی در چلک سفلی و علیا نشان دهنده توریستی بودن و اهمیت فروش ویلا در چلک است که توانسته غیر بومیان را در خود جای دهد و همچنین عریض‌ ترین خیابان روستایی در منطقه نوشهر به چلک تعلق داشته و 95% خیابان‌های فرعی و اصلی چلک آسفالت بوده است .

فروش زمین شهرکی در مازندران

چلک از روستاهای ویلایی و توریستی در کیلومتر ۱۳ شرق شهرستان نوشهر به سمت رویان است که در زبان بومی به چلک یا چالک و در فارسی به چیلک شهرت دارد، معنی چلک یعنی چاله کوچک و به روستایی که در گودی قرار گرفته اطلاق می‌گردد، معنی کلمه چلک نیز از همین جا گرفته شده چون از قدیم نسبت به روستاهای مجاور در گودی قرار داشته و بیشتر زمین‌های شالیزاری این روستا در ارتفاع پایین با آب مناسب دارای کیفیت محصول خوبی بوده است.

فروش زمین شهرکی در مازندران

چلک دارای سه ورودی و خیابان اصلی به نام‌های خیابان کیسی، خیابان ریاست جمهوری و خیابان اصلی و ورودی محل که در زیر بیشتر توضیح خواهیم داد.

خیابان ریاست جمهوری نیز به دلیل داشتن شهرک ریاست جمهوری در انتهای خیابان به این نام شهرت یافته و تفریح‌گاه و استراحتگاهی برای کارکنان و کارمندان ریاست جمهوری بوده و مختص رییس جمهور یا شخص خاصی نیست.

همین‌طور در این خیابان (ریاست جمهوری) از چلک با شهرک‌های متعدد کوچک و بزرگی چون شهرک پامچالان، شهرک منظر دریا و …. معرفی می‌شود.

جهت کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با این منطقه بر روی لینک زیر کیلیک فرمایید.

روستای چلک نوشهر

تماس با ما : 

09113900963

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید