فروش زمین در شهرک برند منطقه چلک، نوشهر

  • فروش زمین در شهرک برند منطقه چلک، نوشهر (4)
  • فروش زمین در شهرک برند منطقه چلک، نوشهر (3)
  • فروش زمین در شهرک برند منطقه چلک، نوشهر (2)
  • فروش زمین در شهرک برند منطقه چلک، نوشهر (1)

کد ملک : َA2020

فروخته شد 6,000,000 تومان - زمین شمال

فروش زمین در شهرک برند منطقه چلک، نوشهر

 

 متراژ :   ۵۰۰ متر

 

 

اسناد :  متر دارای سند تک برگ

 

 

مشخصات زمین : نما جنوبی امتیاز اب برق کاز  /دید دریا وجنگل / 2 بر

 

 

قیمت :متری شش میلیون

 

 

برای خرید زمین مناسب چه فاکتورهایی را لازم است مد نظر قرار دهیم؟

 

 

خرید زمین مناسب در شمال بصورت جنگلی یا ساحلی

خرید زمین مناسب سند دار در شمال

 خرید زمین مناسب در شمال

خرید زمین مناسب در شمال بصورت جنگلی یا ساحلی ، بر اساس سلایق مشتریان، متفاوت می باشد و یک سری از نکات کلی در مورد خرید زمین در شمال وجود دارد که شما سروران گرامی باید از آن اطلاع داشته باشید.

در زیر به چند نکته اشاره خواهیم کرد که در خریدتان تاثیرگذار خواهد بود:

1–نوع زمین

ابتدا باید نظرتان را درباره نوع زمین مشخص نمایید، یعنی اینکه انتخاب کنید که در شمال کشور، هدفتان خرید زمین ساحلی در شمال می باشد یا اینکه خرید زمین جنگلی در شمال .

 

خرید زمین مناسب در رویان شمال

فروش زمین در شهرک برند منطقه چلک، نوشهر

 

2- چنانچه زمین مدنظر شما ساحلی و یا جنگلی بوده باشد، در درجه بعدی باید تصمیم تان را درباره زمین شهرکی و یا مستقل نهایی نمایید.

3– بافت زمین

در مرحله بعدی، نوع بافت زمین (منظور بافتی می باشد که از طریق بنیاد مسکن و دهیاری روستاها تعیین شده است) باید برای خریدتان مدنظر باشد، اگر بافت زمین مسکونی باشد، می توانید از همان ابتدا برای مجوز ساخت آن اقدام نمایید و اگر بافت زمین باغات و یا زراعی باشد، می توانید آن را تغییر کاربری دهید و یا اینکه شروع به ساخت نمایید و سپس برای پایان کار اقدام نمایید.

4– انتخاب شهر و یا محله

انتخاب شهر و یا محله ای که در آن می خواهید اقدام به خرید زمین نمایید نیز از اولویت های مهم در زمینه خرید زمین مناسب در شمال بصورت جنگلی یا ساحلی می باشد، که از قبل باید در مورد آن شهر و یا منطقه تحقیق نمایید و سپس اقدام به خرید کنید. یکی از پرطرفدارترین مناطق رويان منطقه رویان تا نوشهر می باشد.

خرید زمین مناسب در شمال

فروش زمین در شهرک برند منطقه چلک، نوشهر

 

5– موقعیت مکانی زمین

همچنین برای خرید زمین در شمال کشور، انتخاب زمین در دامنه جنگل و یا نزدیک به جاده اتوبان و یا بین این دو حالت نیز باید مدنظرتان باشد و از قبل درباره آن تصمیم بگیرید.

6–نوع زمین ساحلی

در مورد زمین ساحلی نیز شما باید از قبل تصمیم بگیرید که زمین ساحلی مستقل مانند جاده به دریا می خواهید و یا زمین شهرکی و …

7–موقعیت جغرافیایی زمین

نکته بعدی که در مورد خرید زمین خوب تاثیر گذار می باشد، موقعیت جغرافیایی زمین می باشد که زمین شمال جنوبی، رو به جنگل جزء اولویت های اصلی مشتریان در مورد خرید زمین مناسب در شمال کشور می باشد. که دیدعالی به جنگل را به تصویر می کشاند. در درجه بعدی زمین هایی با موقعیت جغرافیایی شرقی غربی از اهمیت بالایی در خرید زمین مناسب در شمال بصورت جنگلی یا ساحلی ، برخوردارند. در مورد زمین های ساحلی، زمین شمال جنوبی رو به دریا و پلاک یک دریا از اهمیت زیادی برخوردارند.

خرید زمین مناسب جنگلی در شمال

خرید زمین مناسب در شمال

8- عرض زمین برای ساخت بنا

مورد بعدی که باید در ارتباط با خرید زمین مناسب در شمال کشور به آن توجه داشت عرض زمین برای ساخت بنا می باشد. عرض حداقل 12 متر، برای ساخت بنا مناسب می باشد. چنانچه زمینی بر بیشتر از 12 متر داشته باشد با توجه به طول زمین، باید قواره آن برای ساخت بنا ارزیابی شود.

9– طول زمین جهت ساخت بنا

معمولا در قطعات کوچک، طول حداقل 21 متر و عرض حداقل 12 متر برای ساخت بنا مناسب می باشد. در مورد زمین های بزرگتر با توجه به طول و عرض زمین مورد نطر باید برای ساخت ارزیابی شود.

10–زمین خارج بافت جهت سرمایه گذاری

بعضی از زمین ها برای سرمایه گذاری مناسب می باشند، این زمین ممکن است خارج از بافت باشند و امکانات اب، برق و گاز از آنها به دور باشد ولی در سال های آینده وارد بافت شود و در حال حاضر می توان با قیمت پایین تری آنها را خریداری نمود.

11– امکانات اولیه

وجود امکانات اولیه از جمله برق، گاز و آب در نزدیکی زمینی که می خواهید خرید نمایید، نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

12– مسیر دسترسی به زمین

مسیر دسترسی به زمین، جاده پهن تا سرزمین، نیز در انتخاب یک زمین خوب نقش مهمی دارند.

 

مشاوره خرید فروش زمین و ویلا در شمال

مشاور تخصصی املاک

 

مشاوره

اگر بدنبال خرید زمین مناسب در شمال بصورت جنگلی یا ساحلی ، می باشید و مشاوره تخصصی در این زمینه می خواهید می توانید از طریق مشاورین حرفه ای و مسلط به منطقه از مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به خواسته خود برسید.

تماس با مدیریت : دکتر امامی 09113900963

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 091139000963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید