فروش زمین در دامنه ی چلک

  • فروش زمین در دامنه ی چلک (3)
  • فروش زمین در دامنه ی چلک (2)
  • فروش زمین در دامنه ی چلک (1)
  • فروش زمین در دامنه ی چلک (4)

کد ملک : A1773

فروخته شد 6,000,000 مترمربع - زمین شمال

فروش زمین در دامنه ی چلک

 

متراژ :  ۹۰۰ متر زمین

 

 

اسناد:  سند / داخل بافت

 

 

قیمت : متری شش میلیون

 

 

منطقه ی چلک نوشهر چه ویژگی هایی دارد و در اطراف آن چه جاذبه های گردشگری وجود دارد؟

 

 

آشنایی با منطقه چلک (چیلک) – نوشهر – مازندران

آشنایی با منطقه چلک (چیلک) – نوشهر – مازندران
منطقه چلک (چیلک) :
منطقه زیبای چلک (چیلک) در فاصله 10 کیلومتری شهرستان نوشهر به سمت رویان، در استان مازندران قرار دارد.
این منطقه ی زیبا یکی از بهترین مناطق شمال کشور جهت سرمایه گذاری، ساخت و ساز، خرید و فروش زمین و ویلا، گردشگری و غیره می باشد. منطقه چلک دارای جمعیت بومی و غیر بومی زیادی می باشد که جمعیت غیر بومی آن بیشتر توریست هایی از سایر نقاط کشور می باشند.
در منطقه چلک فاصله بین دریا و جنگل نهایتا 2 کیلومتر می باشد و یک مکان بسیار زیبا جهت تفریحات و گذراندن اوقات فراغت می باشد.
شروع پروژه هتل 5 ستاره در سمت ساحل چلک، کاخ ریاست جمهوری، حضور ورزشکاران نامی و افتخار آفرین این مملکت همانند آقای گل جهان، علی دایی، علی پروین، همچنین شروع ساخت هتل 5 ستاره در سمت ساحل، و مواردی بسیاریی دیگر از این دست باعث شده است تا منطقه چلک به محلی امن و مطمئن جهت سرمایه گذاری شناخته شود.
نزدیکی به شهرستان نوشهر، فرودگاه، جاده چالوس، پارک سیسنگان، سد خاکی آویدر، نزدیکی به ییلاقات نوشهر مانند کجور، کدیر، وازک، دلسم، ویسر، نیچکوه، کندلوس، واز، پول، شاه ناجر و بسیاری از مناطق دیگر باعث شده تا منطقه چلک به محیطی دلنشین جهت سکونت، سرمایه گذاری و غیره تبدیل شود.
همه ی موارد لازم جهت تامین اولیه نیازهای خوراکی همانند نانوایی، هایپر مارکت، قصابی، مرغ فروشی

 

فروش زمین در دامنه ی چلک

و غیره نیز در منطقه چلک موجود می باشد. شهرک های ساحلی چلک همانند شهرک اندیشه، شهرک نگین و همچنین شهرک های معروف جنگلی معروف و برند موجود در منطقه چلک شامل شهرک میانجی، شهرک انوش ،شهرک سی گل، شهرک صنوبر، شهرک پامچالان، شهرک منظر دریا، شهرک نارنج، شهرک شالی، نشانگر اشتیاق عظیم سرمایه گذاران و هموطنان گرامی جهت خرید ویلا و ملک در منطقه چلک می باشد تا بتوانند علاوه بر سرمایه گذاری اقتصادی، مکانی امن و آرام را جهت تفریحات و آرامش خود برگزینند.
زمین فوتبال بسیار زیبای چلک هم مکانی عالی جهت تفریحات ورزشی بوده و همه ساله پذیرای جمعیت زیادی از مردم خوب کشورمان می باشد. این منطقه دارای چشمه های آب متعددی نیز می باشد.
همچنین فروشگاه های متعدد همانند تاپ تن سیتی، آنلانتیس و غیره جهت خرید و سرگرمی در این منطقه واقع شده است.
اجرای طرح هادی، عقب نشینی معابر، بلوارکشی خیابان های اصلی و نهال کاری اطراف آن باعث شده است تا چشم اندازی بسیار زیبا را در این منطقه شاهد باشیم.
وجود چند راه عبوری به ساحل دریا نیز فضا را جهت استفاده از این نعمت الهی در منطقه چلک فراهم نموده است. منطقه چلک نزدیک ترین فاصله بین کوه و دریا در غرب مازندران می باشد. جنگل بکر و زیبای این منطقه جهت کوهنوردی و پیاده روی بسیار زیبا بوده و با صعود به ارتفاعات آن، منظره زیبای جلگه مازندران را در اطراف آن می توان مشاهده نمود و در واقع کل منطقه و اطراف آن و ساحل دریا را زیر پایتان خواهید داشت.

آشنایی با دریاچه آویدر نوشهر، خرید و فروش ویلا و زمین

دریاچه آویدر نوشهر

آشنایی با دریاچه آویدر نوشهر، خرید و فروش ویلا و زمین

سدخاکی آویدر (دریاچه آویدر) یکی از مکان­های تفریحی و دیدنی در اطراف شهرستان نوشهر می­باشد.
این مکان هر ساله بویژه در ایام تعطیلات پذیرای تعداد زیادی از هم ­وطنانمان از اقسی نقاط کشور می­باشد.
اگر تا بحال به این مکان نرفته­ اید می­توانید با مطالعه متن زیر اطلاعات کامل را از آن بدست آورید.
دریاچه ملا کلا
سد آویدر نوشهر از چه نوع سدی می باشد؟
سدخاکی آویدر یک سدخاکی می­باشد که داخل آن پر از آب می­باشد و در وسط آن نیز یک خشکی وجود دارد که پر از درختان جنگلی می­باشد و یک حالتی شبیه جزیره، بوجود آورده است.
لوکیشن و نقشه سدخاکی آویدر (دریاچه آویدر) کجاست؟
شما عزیزان می­توانید از طریق گوگل مپ و نقشه زیر براحتی به لوکیشن و نقشه دقیق سدخاکی آویدر (دریاچه آویدر) دسترسی پیدا کنید.
مساحت سدخاکی چه مقدار است؟
مساحت این دریاچه حدود 38 هکتار می باشد و جهت تامین آب کشاورزی مردم منطقه استفاده می شود.
آدرس دقیق سدخاکی آویدر کجاست؟
فاصله سدخاکی آویدر از شهر نوشهر، 25 کیلومتر و از شهر رویان و نور هم حدود 25 کیلومتر می­باشد و در واقع ورودی آن حدفاصل بین شهر نور و نوشهر قرار دارد.
سدخاکی آویدر در دامنه جنگل قرار دارد و ورودی سدخاکی آویدر (دریاچه آویدر) از جاده ملاکلا می­باشد که دقیقاً 250 متر بعد از پارک سیسنگان به سمت شهر رویان و نور می­باشد.
دریاچه آویدر مازندران

مسیر دریاچه آویدر نوشهر

از ابتدای جاده ورودی تا خود سدخاکی آویدر (دریاچه آویدر) نیز حدود 4 الی 5 کیلومتر می­باشد که ماشین ­رو می­باشد.
امکانات دریاچه آویدر چیست؟
ابتدای ورودی آن یک سوپرمارکت، ایستگاه تاکسی درون محلی و یک کلانتری قرار دارد
در اطراف ورودی سدخاکی، یعنی منطقه صلاح ­الدین کلا، امکانات اولیه همانند فست­فود، رستوران، پمپ بنزین بانک صادرات، قصابی، مرغ فروشی، هایپرمارکت، میوه فروشی و عکاسی و …وجود دارد و می توانید تمام وسایل لازم برای یک سفر خوب و لذت بخش را فراهم نمایید.
در طول مسیر سدخاکی نیز شهرک­ ها و ویلاهای مختلفی وجود دارد، که بدلیل سطح ارتفاع بالای منطقه ی ملاکلا و آویدر، دید جنگل و دریای بسیار زیبایی دارند.
مسیر سدخاکی تا نزدیک آن، آسفالت بوده و این مسیر بصورت پیچ و خم زیاد همانند جاده چالوس می­باشد.
در یک طرف این مسیر پارک سیسنگان و در طرف دیگر آن منطقه مسکونی می­باشد. سدخاکی آویدر بصورت کاملاً بکر و طبیعی بوده و دور تا دور آن را جنگل فرا گرفته و سرسبزی و زیبایی خاصی به این منطقه بخشیده است.
در سه طرف سدخاکی شما می­توانید با ماشین و با پای پیاده حرکت کنید و از زیبایی­های آن لذت ببرید.
قبل از ورود به سدخاکی نیز دفتر هماهنگی برای ورود به این مکان وجود داشته که پس از خرید بلیط ورودی، می­توانید وارد محوطه سدخاکی آویدر شوید.
ورودی دریاچه آویدر مازندران

ورودی دریاچه آویدر ملا کلا

در طول مسیر و کمی قبل از دفتر ورودی، نان محلی نیز پخت می­شود به همراه محصولات محلی دیگر، که تجربه خوردن آن لذت بخش بوده و از طعم و مزه خوبی نیز برخوردار هستند.
نان محلی آویدر مازندران

نان محلی آویدر سیسنگان

چه تفریحات یا سرگرمی هایی می توان در دریاچه آویدر انجام داد؟
شلوغ ­ترین زمان سدخاکی مربوط به ایام تعطیلات عید می­ باشد که حتی شاهد ترافیک سنگین در مسیر منتهی به سدخاکی آویدر و داخل محوطه آن می­شویم.
بویژه در روز طبیعت یا همان سیزده ­بدر این ترافیک شدیدتر بوده و به نوعی تردد به سختی امکان­پذیر می­باشد.
هر زمان که به این مکان مسافرت نمودید باید مواظب باشید که وارد سدخاکی نشوید چون عمق آن زیاد بوده و احتمال غرق شدن نیز می­باشد، هر چند که مسئولین این مکان اجازه شنا کردن به هیچ فردی را نمی­دهند.
به لحاظ محیط بسیار زیبایی که در این مکان وجود دارد شما می­توانید به پیاده ­روی، اسب ­سواری، عکاسی در کنار سدخاکی و جزیره و جنگل اطراف آن بپردازید و لذت واقعی یک سفر خوب به شمال کشور را تجربه نمایید.
لوکیشن دریاچه آویدر چیست؟

تفریحات دریاچه آویدر

تفریحات مختلفی همانند پدالو، شاتل، قایق­ سواری و غیره نیز وجود داشته و نیازهای ضروری همانند سوپرمارکت، رستوران، کافی­شاپ و… نیز در این محل تدارک دیده شده است.
رستوران در دریاچه آویدر نوشهر

غذا خوری در دریاچه آویدر

قیمت زمین در منطقه سدخاکی آویدر (دریاچه آویدر) چقدر می­باشد؟
به لحاظ سطح ارتفاعی که این منطقه نسبت به مناطق دیگر شهر نوشهر دارد، یک دید بسیار عالی و زیبا به دریا و جنگل را بوجود آورده است.
بهمین خاطر، هم ­وطنان زیادی بدنبال خرید زمین در سدخاکی آویدر (دریاچه آویدر) و مسیر منتهی به آن می­باشند.
قیمت زمین در این منطقه نسبت به سایر مناطق متفاوت می­باشد. مثلاً الان در تاریخ 24/7/1398 قیمت زمین از متر دو میلیون به بالا می­باشد.
خرید و فروش زمین در آویدر نوشهر

فروش زمین در دامنه ی چلک

البته برای زمین­هایی که داخل بافت می­باشد که این قیمت لحاظ شده است و زمین­های خارج بافت قیمت کمتری دارند. در لینک مقابل می­توانید منظور از زمین­های داخل بافت، خارج بافت و غیره را متوجه شوید.
فروشی خانه یا ویلا و زمین در منطقه سدخاکی آویدر (دریاچه آویدر) سیسنگان به چه صورت می­باشد؟
فروش ویلا یا خانه و زمین بصورت شهرکی یا مستقل در این منطقه، رواج دارد. همچنین شرایط خرید و فروش بصورت نقدی و اقساطی می­باشد.
اقساط با توجه به شرایط بازار از 4 ماه تا 12 ماه هم حتی ممکن است انجام­ پذیر باشد.
همچنین ویلاهایی یا خانه ­هایی که در این منطقه ساخته می­شوند بیشتر از نوع فلت (همکف)، دوبلکس، نیم پیلوت، تریپلکس و روف گاردن می باشند.
فروش ویلا روف گاردن با سند تک برگ در منطقه سیسنگان
ویلای روف گاردن به دلیل داشتن حیاط خلوت در  سقف آخر، دارای سطح ارتفاع بالایی بوده و دید بسیار عالی به جنگل و دریا را دارا می باشد.
فروش ویلا و زمین در این منطقه نیز همانند سایر مناطف به لحاظ اسنادی، بصورت شورایی و یا سند دار معامله می شود.
نکته پایانی
در پایان سفر از همه شما عزیزان خواهشمندیم که در هنگام خروج از سد خاکی آویدر (دریاچه آویدر)، مهربانی با طبیعت را فراموش نکنیم و تمام زباله های مصرفی خود را جمع آوری نموده و داخل سطل زباله بیاندازیم تا نسل های آینده هم بتوانند از این نعمت خدادادی نهایت لذت را ببرند.
همچنین در خصوص خرید و فروش زمین و ویلا در منطقه آویدر نوشهر و روستای ملا کلا می توانید بصورت 24 ساعته با مشاورین مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال در ارتباط باشید.
دکتر امامی : 09113900963

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 091139963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید