فروش زمین تفکیک شده در شمال

کد ملک : A2731

برای فروش - زمین شمال

فروش زمین تفکیک شده در شمال

فروش زمین در نوشهر

تفکیک شده

الحاق به بافت

اب برق گاز بالای ملک

قیمت متری : پنج میلیون و پانصد هزار تومان 

تماس : 09113900963

فروش زمین تفکیک شده در شمال

آشنایی با مناطق

آگهی خرید زمین در شمال:

 همانند زمین دیوار کشی شده ،تفکیک شده ،  شهرکی ،بافت زراعی ،بافت مسکونی  به وفور در سایتها وکانالهای خبری و فضای مجازی شنیده می شود. منطقه شمال ایران از دیرباز طرفداران زیادی از سراسر کشورمان دارد.

هر ساله مردم زیادی برای گذراندن اوقات فراغت و استفاده از هوای پاک، دریای خزر و جنگلهای سرسبز و بسیاری از موهبات خداوندی دیگر به منطقه شمال کشور سفر کرده و با خاطرات خوش از این منطقه راهی شهرهای خود می شوند.

فروش زمین تفکیک شده در شمال

علاوه بر مسافرت و لذت بردن از شمال کشور، مردم زیادی جهت سرمایه گذاری در منطقه، اعم از خرید زمین، خرید ویلا،شهرک سازی، آپارتمان سازی و … به شمال کشور آمده و از این راه به فکر درآمدهای بیشتر و مطمئن تر می باشند.زیرا در شمال کشور همیشه خرید و فروش ملک رونق داشته و فارغ از هرگونه مشکلات اقتصادی، مردم ما دنبال جایی هستن که بتوانید از معضلات کلان شهرها همانند ترافیک، آلودگی هوا، آلودگی صوتی و … رهایی یافته و دنبال مکانی جهت گذراندن اوقات فراغت خود می باشند.

فروش زمین تفکیک شده در شمال

بنابراین اگر به دنبال آگهی خرید زمین در شمال هستید و قصد خرید زمین، ویلا و… را در شمال کشور دارید می توانید از طریق تماس با مشاورین برتر مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال به خواسته خود برسید.

  تماس مستقیم با مدیریت سایت دکتر امامی

 09113900963

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کیلیک فرمایید.

خرید و فروش باغ در شمال

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید