فروش زمین اکازیون داخل بافت در شمال

  • فروش زمین اکازیون داخل بافت در شمال (4)
  • فروش زمین اکازیون داخل بافت در شمال (3)
  • فروش زمین اکازیون داخل بافت در شمال (2)
  • فروش زمین اکازیون داخل بافت در شمال (1)
  • فروش زمین اکازیون داخل بافت در شمال (5)

کد ملک : RO829

فروخته شد 1,000,000 تومان - زمین شمال

فروش زمین اکازیون داخل بافت در شمال

 

****** فروش فوری دو قواره زمین ***** 

 

 

متراژ:  ۵۸۰متر( ۲۸۰متری و ۳۰۰متری )

 

 

اسناد: جواز دارد /  داخل بافت

 

قیمت: متری یک میلیون تومان

 

منظور از ملک داخل بافت و خارج بافت چیست؟

 

خرید فروش زمین و ویلای داخل بافت

خرید و فروش ویلا و زمین داخل بافت در نوشهر

خرید فروش زمین و ویلای داخل بافت

در این مطلب می خواهیم توضیح کاملی در ارتباط با خرید زمین و ویلای داخل بافت داشته باشیم و شما عزیزان را با معنای کامل اصطلاح بافت و خارج بافت آشنا سازیم. حتماً تاکنون برایتان پیش آمده که جهت خرید ویلا به شمال کشور سفر کرده باشید و به دنبال یک خرید سالم و بدون دغدغه برای خرید فروش زمین و ویلای داخل بافت باشید. و یکی از مهمترین چیزهایی که احتمالاً به گوشتان خورده باشد بحث بافت و خارج بافت بودن ملک ها می باشد.

خرید فروش زمین و ویلای داخل بافت

فروش زمین اکازیون داخل بافت در شمال

 

برای خرید فروش زمین و ویلای داخل بافت ، قبل از هر چیزی باید تعریف ساده ولی کلی از اصطلاح بافت و خارج بافت داشته باشیم. خیلی از افراد وقتی کلمه بافت را می شنوند ممکن است دچار اشتباه در این باره شوند و فکر کنند منظور از بافت، بافت بومی بوده، و زمین یا ویلا در یک منطقه ای که شهرک نشین نبوده و داخل بافت بومی باشد، واقع شده باشد. در صورتی که به اینصورت نبوده و منظور از بافت، نقشه بنیاد مسکن برای طرح هادی هر روستا بصورت جداگانه می باشد. بنیاد مسکن شهرستان مربوطه، هر ۱۰ سال نقشه جدیدی را برای هر روستا طراحی کرده و بر اساس آن نقشه، اعضای شورا و دهیار روستای مربوطه اقدام به صدور مجوز ساخت و یا پایان کار می نمایند. بر اساس این نقشه کلیه زمین ها به دو دسته داخل بافت و خارج بافت تقسیم می شوند.

خرید زمین و ویلای ساحلی داخل بافت

 

در ابتدا در مورد زمین داخل بافت توضیحات لازم را خدمتتان ارائه می دهیم.

1–زمین داخل بافت

این نوع از زمین خود به ۳ دسته تقسیم می شود، شامل زمین با بافت مسکونی، بافت باغات و بافت زراعی.

1–1 بافت مسکونی

در ابن حالت زمین مورد نظر داخل بافت مسکونی نقشه دهیاری روستای مدنظر واقع شده است و شما قبل از اقدام به هر کاری، برای مجوز ساخت باید از دهیاری روستایی که زمین در آن واقع شده، اقدام نمایید. سپس بعد از اخذ مجوز ساخت شروع به ساخت ویلای مدنظرتان نمایید.

2-1 بافت باغات

در این حالت زمین مورد نظر در قسمت بافت باغات نقشه دهیاری روستای مربوطه قرار داشته و شما دو راه برای ساخت ویلای مدنظرتان دارید:

یا اینکه اقدام به تغییر کاربری کنید و مجوز ساخت دریافت نمایید و یا اینکه شامل جریمه ساخت و ساز شوید و در نهایت برای پایان کار هم باید از طریق دهیاری روستای مربوطه اقدام نمایید. در واقع از طریق کمیسیون ماده ۹۹، جریمه ساخت ویلای مربوطه تعیین و سپس بعد از پرداخت جریمه لحاظ شده به دهیاری مربوطه،پایان کار شما صادر می گردد.

3-1 بافت زراعی

توضیحات بافت زراعی نیز دقیقاً مشابه بافت باغات می باشد و همان مراحل برای دریافت پایان کار و یا تغییر کاربری و مجوز ساخت باید طی شود.

خرید فروش ویلا و زمین داخل بافت در رویان

فروش زمین اکازیون داخل بافت در شمال

2– زمین خارج بافت

به زمینی اطلاق می شود که داخل هیچ کدام از تقشه های بافت مسکونی، زراعی و باغات موجود در دهیاری و یا شهرداری منطقه مربوطه وجود ندارد و خارج بافت محسوب می شود. این زمین ها، بعضی ها ممکن است شامل طرح الحاق به بافت باشند و در نقشه های جدید بنیاد مسکن وارد بافت شوند. بعضی دیگر الحاق به بافت نیز نیستند و به کل خارج بافت در نظر گرفته می شوند. گاهی اوقات مشاهده می کنیم که یکسری از ویلاها خارج بافت بوده ولی بصورت قانونی امتیاز انشعابات آب، گاز و برق را خریداری نموده و اقدام به فروش ویلا می نمایند که در صورت نداشتن شاکی خصوصی معمولاً مشکلی برای آنها پیش نیامده است.

در مورد خرید فروش زمین و ویلای داخل بافت ، باید اضافه کرد که،بعضی از زمین ها و یا ویلاهای خارج بافت دارای سند نیز می باشند. که البته سند آنها هیچ ارتباطی به بافت زمین ندارد و افراد می توانند برای زمین هایی که خارج بافت هستند هم اقدام به سند نمایند که البته یک مقدار نسبت به زمین های داخل بافت، برای اقدام به سند سخت تر می باشد.

خرید فروش ویلا و زمین شورایی داخل بافت

خرید فروش ویلا و زمین داخل بافت

 

مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال با ترکیبی از مشاورین حرفه ای و مسلط در منطقه آماده خدمتگذاری به شما عزیزان در زمینه خرید فروش زمین و ویلای داخل بافت می باشد و امید آن است که با لطف خداوند منان و اعتماد شما عزیزان بتوانیم بهترین ها را برایتان رقم بزنیم.

تماس با مدیریت : دکتر امامی 09113900963

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09308153157

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید