خرید و فروش ویلا نوشهر، دوبلکس و نوساز، مجوز ساخت

کد ملک : a604

فروخته شد 450,000,000 تومان - ویلا شمال
220 مترمربع 3 اتاق خواب 3 سرویس بهداشتی 2 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید و فروش ویلا نوشهر، دوبلکس و نوساز، مجوز ساخت

 

این ویلا بصورت مستقل بوده و از امنیت بالایی نیز برخوردار می باشد.

مشخصات ویلا

زمین آن ۳۰۰ متر و بنا ۲۲۰ متر می باشد. نوساز با مجوز ساخت، ۳ سرویس، ۲ سالن،شومینه، دید جنگل، نزدیک بودن به جاده اصلی از مشخصات دیگر آن می باشد.

ویلای فوق شرقی غربی بوده  و فضای سبز آن نیز بسیار زیبا با گلهای مختلف آراسته شده است. سند این ویلا تک برگ بوده و دارای مجوز ساخت، آب برق و گاز می باشد.

درب ورودی ضد سرقت، تراس بزرگ با دید عالی به جنگل، ۳ خوابه با 2 خواب مستر، آشپزخانه زیبا با کابینت ام دی اف، از مشخصات دیگر این ویلا می باشد.

بیشتر دکوراسیون داخلی این ویلا با چوب کار شده و نمای بیرون ساختمان نیز از جنس سنگ می باشد که زیبایی خاصی به ساختمان داده است.

نزدیک بودن به جاده

از مزیت های دیگر آن نزدیک بودن به جاده می باشد که دسترسی راحت به ویلا ی شخصی تان را ممکن می گرداند. جاده های شهرک ۶ متری بوده و براحتی ماشینها از کنار هم عبور می کنند. اطراف ویلا با دیوار محصور شده است.

اماکن دیدنی و تفریحی نزدیک این ویلا

از اماکن دیدنی نزدیک به این منطقه می توان به پارک سیسنگان، سد خاکی آویدر، تنگ دار نوشهر و … اشاره کرد.

دریای بسیار زیبای این منطقه با ساحل شنی بینطیر در نزدیکی این ویلا، از مزایای دیگر این آن می باشد که خرید این ویلا را برای هر فردی جذاب تر می گرداند. نزدیکی دریا و جنگل در مکانی که این ویلا قرار دارد از مزایای دیگر آن میباشد که نشاندهنده  واقعی سرسبزی و زیبایی شمال کشور می باشد و با مشاهده این مناظر شما میتوانید کل ۴ فصل سال را در این منطقه با تمام وجود لمس نمایید.

خرید و فروش ویلا نوشهر، دوبلکس و نوساز، مجوز ساخت از آیتم های هر خریدار محترمی می تواند باشد.

دسترسی آسان به مراکز خرید، فروشگاه ها، مراکز تفریحی، رفاهی، ورزشی، سد خاکی آویدر، دریا و جنگل، جاده هراز، جاده

چالوس، فرودگاه نوشهر، کارتینگ، پارک سیسنگان، آبشار رویان، آبشار زانوس، تنگ دار، پارک نوید، پارک نگین، بندر نوشهر، باغ

گیاه شناسی، نزدیکی به ییلاقات از قبیل پول، کجور، کدیر و غیره… از مزایای دیگر این ویلا می باشد.

یکی از مزیت های مهم خرید فروش ویلا و زمین در نوشهر

شهرستان نوشهر به عنوان منطقه ویژه اقتصادی برگزیده شده و در آینده نزدیک به عنوان بازار آزاد انتخاب خواهد شد. این آیتم یک عامل مهمی برای توسعه شهر نوشهر و اطراف آن بوده و در آینده نزدیک شاهد حجم عظیمی از مسافرین و مشتریان از اقسی نقاط کشور، در شمال کشور بویژه شهرستان نوشهر خواهیم بود.

بندر نوشهر سابقه بسیار زیادی داشته و چندین سال از عمر این بندر در داد و ستد و صادرات و واردات آن با کشورهای حاشیه دریای خزر می گذرد. بنابراین بعد از نهایی شدن موضوع بازار آزاد بندر نوشهر، خرید و فروش ویلا، زمین، آپارتمان، ساخت و ساز و هرگونه سرمایه گذاری دیگر در این منطقه رشد و شدت بیشتری خواهد گرفت.

خرید و فروش  زمین در شمال، خرید و فروش ویلا در شمال، خرید و فروش آپارتمان در شمال، پیمانکاری ساختمان در شمال، خرید و فروش  زمین در نوشهر ، خرید و فروش  ویلا در نوشهر، خرید و فروش  آپارتمان در نوشهر ، خرید و فروش زمین و ویلای ساحلی و جنگلی در شمال بویژه نوشهر و هرآنچه که خواسته شما باشد توسط مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال به بهترین حالت ممکن برایتان انجام خوهد شد.

مشاوره

خرید و فروش ویلا نوشهر، دوبلکس و نوساز، مجوز ساخت از خواسته های خیلی از مشتریان عزیز در منطقه شمال کشور می باشد که سالهاست به یاری خداوند متعال و با تخصص مشاورین برتر مجموعه بانک اطلاعات املاک شمال براحتی امکانپذیر می باشد. جهت خرید فروش ویلا در نوشهر کافیست با مشاورین ما تماس گرفته و در سریعترین زمان ممکن به خواسته خود برسید.

 

اطلاعات اضافی

  • تماس با مشاور: 09113900963

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید