خرید و فروش زمین شمال نوشهر

  • خرید و فروش زمین شمال نوشهر (3)
  • خرید و فروش زمین شمال نوشهر (4)
  • خرید و فروش زمین شمال نوشهر (1)
  • خرید و فروش زمین شمال نوشهر (2)

کد ملک : A2497

برای فروش - زمین شمال

خرید و فروش زمین شمال نوشهر

 

مشخصات زمین :

زمین کل ۳۴ هزار متر

تفکیک به قواره ۹۰۰ متری

اب برق گاز

منطقه برند فاصله جنگل ۳۰۰ متر

جاده اسفالت

ویو بکر از دریا وجنگل

 قیمت : متری سه میلیون و سیصد هزار تومان

خرید و فروش زمین شمال نوشهر

خرید زمان تجاری در شمال

آشنایی با مناطق

خرید زمان تجاری در شمال کشور به ویژه استان مازندران و غرب این استان، در آینده به لحاظ اقتصادی چشم انداز بسیار روشنی دارد.خرید زمان تجاری در شمال کشور به ویژه استان مازندران و غرب این استان، در آینده به لحاظ اقتصادی چشم انداز بسیار روشنی دارد.

خرید زمین تجاری درشمال جهت تاسیس رستوران، فروشگاه، هایپر مارکت، هتل آپارتمان، سوئیت و… می تواند برای سرمایه گذاران ارزش افزوده خوبی داشته باشد، چرا که در ایام تعطیلات عید و تابستان یعنی 6 ماهه اول سال حجم عظیمی از مسافران و گردشگران به شمال کشور مسافرت نموده و بازار خوبی را برای سرمایه گذاران رقم می زنند. خرید زمین تجاری در شمال طی سالهای گذشته تا کنون، رونق بسیاری یافته است و افراد بسیاری جهت سرمایه گذاری کوتاه و بلند مدت به این کار دست زدند.

چنانچه طی سالهای گذشته به غرب استان مازندران سر زده باشید، حتمأ فروشگاههای مختلف با برندهای مختلف را در کل منطقه مشاهده نمودید. به زودی در منطقه رویان تا نوشهر نیز چنین اتفاقی در حال رخ دادن می باشد و خرید زمین تجاری در شمال را به اولویت خرید بسیاری از هموطنانمان در شمال کشور بویژه شهرستان نوشهر تبدیل کرده است.بانک اطلاعات املاک شمال با دارا بودن مجموعه ای قوی از مشاورین متخصص و دوره دیده، آماده ارائه هرگونه مشاوره و یا کمک به شما عزیزان جهت بهترین انتخاب می باشد.

تماس با مدیریت سایت اقای امامی

09113900963

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک های زیر کیلیک فرمایید.

  آشنایی با شهر نوشهر،خرید و فروش زمین و ویلا در نوشهر

  خرید زمین در نوشهر

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید