خرید و فروش زمین در شمال

  •   خرید و فروش زمین در شمال (3)
  •   خرید و فروش زمین در شمال (2)
  •   خرید و فروش زمین در شمال (5)

کد ملک : A2510

برای فروش - زمین شمال
500 متر مربع 1 پارکینگ
 
 افزودن به علاقه مندی ها
پرینت

خرید و فروش زمین در شمال

 

 مشخصات زمین :

فروش زمین در نوشهر منطقه انارور

زمین ۵۰۰متر

بافت مسکونی

اب برق گاز بالای ملک

قواره جنوبی شمالی

قیمت متری هفت میلیون و پانصد هزار تومان 

  خرید و فروش زمین در شمال

آشنایی با منطقه انارور – نوشهر – مازندران

آشنایی با مناطق

منطقه یا روستای انارور یکی از زیباترین مناطق خطه سرسبز شمال کشور می باشد. این روستا در استان مازندران و حومه شرقی شهرستان نوشهر به سمت نور واقع شده است.اکثر جمعیت غیر بومی انارور را هموطنان عزیز از کلانشهر تهران و سایر شهرستان ها تشکیل می دهند.جاده های اصلی با 20-15  متر عرض و 3 ورودی اصلی به روستا و اماکن مختلف موجود در این منطقه، انارور را به یکی از زیباترین مناطق شمال کشور تبدیل نموده است.

  • از مناطق گردشگری روستای انارور می توان به پلاژ ساحلی آرام انارور ، فروشگاه زنجیره ای تونل، زمین فوتبال واقع در دامنه جنگل و آبشار انارور در دل جنگل اشاره کرد.
  • همچنین چهره های سرشناس ورزشی مملکت مان همانند آقای صمد مرفاوی، پرویز مظلومی و رییس سابق فدراسیون فوتبال آقای کفاشیان و هنرمندان معروف کشور همانند آقای محمد انصاری هنرپیشه معروف و آقای مجید انصاری مدل مرد معروف ایران(شهرک غزال)، نیز در منطقه انارور اقدام به خرید ویلا نموده اند. این منطقه دارای 5 ورودی به ساحل شنی دریا می باشد که دارای طول 3 کیلومتری می باشد.
  • چشمه ی آب شرب انارور از دیگر جاذبه های این منطقه می باشد که هم جهت مصارف آب شرب و هم جهت مسایل تفریحی و گردشگری استفاده می شود و در دل گرمای تابستان دارای آبی سرد و گوارا می باشد.

جهت خواندن ادامه مطالب بر روی لینک زیر کیلیک فرمایید.

  آشنایی با انارور

تماس با مدیریت سایت آقای امامی

09113900963

اطلاعات اضافی

  • 09113900963: تماس با مشاور

املاک مشابه

دیدگاهتان را بنویسید